Dennerle 30 Ltr. van TonHageraats

  • Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum

Mooi nu met dat andere filter.
Lijkt me ook wle wat voor hier, dus een verjaardags caeautje hoef ik niet meer te verzinnen ;) :D
 
Het wordt langzaamaan steeds geler in je bakje:) Heb je misschien ook een foto van de zijkant/bovenkant met het filter?
 
Oh, bedoelde je dit?

2018-03-08 21.23.55.jpg
 
Hij hangt dus niet echt aan het aquarium maar staat erachter. Mooi klein filtertje.
 
Hij hangt dus niet echt aan het aquarium maar staat erachter. Mooi klein filtertje.
Klopt, daardoor is hij ook wat meerzijdig te gebruiken, en ook veel meer filtermedium en volume dan een binnenfilter, ook met schoonmaak gemak natuurlijk.
Er is overigens wel een ophangbeugel voor verkrijgbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel mooi Ton , misschien nog ergens een mos soort zodat de jonkies meer kunnen schuilen .
 
Verder niet veel veranderd, alles gaat zijn gangetje regelmatig zie ik wel wat jonkies maar niet echt een uitbreiding zichtbaar, maar ook geen doden dus dat is wel weer goed.

Garnaal.

2018-03-28 14.42.36.jpg
 
Ze zijn heel mooi iig maar normaal gesproken zouden ze toch flink moeten kweken deze soort.
Misschien moet je het eens aan ze voordoen Ton! ;)
 
Helaas zijn ze niet allemaal zo, dus ik ga binnenkort selecteren.
 
Ja dat hoort een beetje bij de Neo s Ton. De minder mooie kun je gebruiken voor op een broodje met wat saus:D;)
 
Ik denk er al een kandidaat voor te hebben gevonden :D
 
Mooie foto Ton!
Ohw Mandy,heeft Ton toch niks aan met zijn gele garnalen?! :juggle:;)

Soms zijn jullie mannen best vermoeiend :sorry::iloveyou: :oops::juggle: eerst Google @Seabait :D

https://www.aquaplantsonline.nl/visvoer/garnalenvoer/dennerle-shrimp-king-color

Info:
Dennerle Shrimp King Color.

Zinkend en waterstabiel voer voor garnalen.
Bestaat uit 100 % natuurlijke ingrediënten.
Een echte "color booster" voor gele, oranje and rood gekleurde garnalen.
Bevat een hoog gehalte carotenen zoals astaxanthin, beta carotene en lutein.
 

Terug
Bovenaan