Dennerle 30 Ltr. van TonHageraats

  • Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum

Supermooi bakje wat je staan hebt Ton en je garnalen zijn echt wel mooi van kleur, je bak straalt echt rust uit dikke proficiat.:thumbs:
 
Al weer een tijdje geleden dat er een update was, maar het gaat langzamerhand de goede kant op.
Foto's zijn niet geweldig maar dat ligt aan het mooie weer, de bedoeling is duidelijk denk ik.

2018-06-16 13.41.27.jpg
2018-06-16 13.43.53.jpg
 
Bakje net weer schoongemaakt en de drijfplantjes van een hoop wortels ontdaan, wel even een "kaal" gezicht zo maar dat komt vanzelf weer bij.
Een overzichtsfoto werkt nu even niet, veel te veel licht in de huiskamer aanwezig, ook omdat de bak recht tegenover het raam staat, dus maar even zo.

2018-06-23 12.49.25.jpg

2018-06-23 12.46.22.jpg

2018-06-23 12.38.48.jpg


Toch maar even, een mooie wolk voor de zon dus even snel geweest.

20180623_131831.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ton, hoe bevalt je Eden? Ik heb er ook eentje besteld voor de Nano. Net wat meer filtermogelijkheden denk ik.
 
Mooi Ton! Ik vergeef je de mindere foto's. Heb ik zelf ook als ik het probeer en het blijft zo lang licht!
Fijn dat de garnaaltjes het zo goed doen!
 
Heel leuk bakje, geeft inspiratie.
Wat voor een hout/takken gebruik je?
 
Hoppa door de paneermeel, en pats de olie in :)

Hoeveel denk je er nu te hebben? Ik baal eigenlijk een beetje dat ik geen een garnaal op je planten zie zitten. Volgens mij maak ik een fout door te denken dat garnalen op bladeren gaan zitten?
 
Hoppa door de paneermeel, en pats de olie in :)

Hoeveel denk je er nu te hebben? Ik baal eigenlijk een beetje dat ik geen een garnaal op je planten zie zitten. Volgens mij maak ik een fout door te denken dat garnalen op bladeren gaan zitten?


Ik weet het niet precies, maar er gaan wel grotere dood maar ook heel veel jonkies steeds erbij, dus een stuk of 50 zeker denk ik nu.

Garnalen zitten overal, net waar ze zin in hebben of waar eten te vinden is wat klein genoeg is voor ze.
 

Terug
Bovenaan