Dennerle 30 Ltr. van TonHageraats

  • Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum

Goed John, ik zie heel langzaam een groei in de volwassen dieren te komen en ook een hoop jonkies.

20180126_191616.jpg
 
Dank jullie.
Er zit inderdaad schot in de voortplanting en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit.
 
Dat zal ik zeker gaan doen als de groep nog wat groter is John.
 
Verstandig want dan hou je de mooie kleur in de groep. Ik zal maar niet vragen wat je met de minder mooie gaat doen want dat ligt denk ik voor de Manen, ehh voor de hand;)
 
Of ze gaan door naar de lfs, dat kan ook natuurlijk :!
 
Je kan ze ook verkopen aan iemand die in Grunn woont , zonder leesbril ziet hij toch de mindere kleur niet :D


Ja mn buurvrouw ziet met bril nog amper wat:D:p

Of ze gaan door naar de lfs, dat kan ook natuurlijk :!

Verkopen die ze dan weer want wie koopt er nou Vuurtjes die niet mooi gedekt zijn bij de lfs? Ik weet dat Frits deze en jonge levendbarenden aan andere vissen voert namelijk.
 
Verkopen die ze dan weer want wie koopt er nou Vuurtjes die niet mooi gedekt zijn bij de lfs? Ik weet dat Frits deze en jonge levendbarenden aan andere vissen voert namelijk.
Het zijn citroentjes, maar er zijn ook mensen welke best tevreden zijn met een wat minder kleurtje, uiteraard niet de aller slechtste.
 
Nou ja, zolang jij ze maar kwijt kan moet je maar denken. Opvoeren zou ook niks voor mij zijn hoor en vandaar dat ik geen Neo s meer heb eigenlijk.
 
Wat een mooi bakje Ton, ook het kastje waar hij op staat!

Wat ik er zo mooi aan vind is dat het zonder al te veel poespas is ingericht en heel erg veel rust uitstraalt.

En de citroentjes? Nee, niet mijn soort :juggle: :D :D :D
Prachtig mooi Ton!
 
Dank je Sanne, ik ben ook erg tevreden met de inrichting.
 
Naar mijn idee wel, ik zie ze van alle formaten voorbij komen en geen dode, dus het gaat goed.
 
Klopt Ben ze krijgen zowel eten als drinken van mij ;) en dank je wel.
 

Terug
Bovenaan