Asjemenou


En met hoeveel zijn jullie precies, Théa?
Of varieert je aantal van dag tot dag?
:br:



Jaja, laat je gaan! Het laat me Siberisch dus het is je moment de gloire!
Plukken die handel!
Enne: Veel plezier bij team Patrix!
(@Patrix : sterkte kameraad, je verdient het! Ik gun het je!)

Maar ondanks alles laat ik me toch niet verleiden tot pesterige represailles.

Ik zeg enkel dit over muziek: Ook al lijk ik op sommige vlakken een viking, dan nog:
"Vikingmuziek" is volgens mij toch echt een oxymoron! :juggle:



Dus dat organisme is net "aan land gekomen", een nieuwe wereld gaat open voor onze held van het verhaal!
Nieuwe mogelijkheden, als het ware het begin van de evolutie!
The world at it's feet!
:cool:

Maar wat doet onze ex-waterbewoner en nieuwbakken landloper volgens Théa eerst en vooral?
Hij kruipt in bad?!

Makes sense!
:D
Oké, snap de (overduidelijke) hint. Geen flauwe grapjes meer van mij. Sorry.
 
Omdat ik nu eenmaal begaan ben met je geestelijke toestand en niet wil dat je verder af takel en ik zelf ook zou willen weten/er niet mee kunnen leven, het niet te weten, heb ik me even gestort op je red blob probleem.

Google laat veel zien op red slime, omdat ik nu eenmaal hou van onderbouwend inzicht heb ik het volgende voor je gevonden. Heb het even heeel vluchtig bekeken en is my too much Englisch.

Wat ik begrijp een bacterie die rood en slijmerig kan zijn, veel te vinden in zout water maar volgens dit artikel vele stammen en ook in zoetwater te vinden.

Gezien je drang naar bacterie oorlog na de bactopur direct met je kleine glibberige bacterie bommetjes is er iets bekends ontstaan?


https://www.sciencedirect.com/topics/agricultural-and-biological-sciences/cyanobacteria

ben je wel even zoet mee :book::D
 
Oké, snap de (overduidelijke) hint. Geen flauwe grapjes meer van mij. Sorry.

Nee hoor!
Laat de flauwe grapjes komen!
Ik was maar aan het zeveren.

Bvb over jullie "plagerij" nav mijn muzieksmaak.
Ik lok dat zelf uit, hé! Door constant te pas en te onpas BOC nummers te delen. Enkel BOC.
Ik luister heus wel naar andere zaken maar hier deel ik uit onnozelheid enkel BoC. Dan weet ik dat ik reacties kan verwachten na het zoveelste nummer.
Ik vind het dus best grappig dat jullie beiden mijn muzikale keuze in vraag stellen maar aangezien ik eerder al (grappend) in de clinch ging met Patrix na zijn opmerking kon ik jouw reactie niet ongemoeid laten. Bij Patrix weet (intussen wist) ik niets inzake zijn muzikale voorkeur dus daar moest ik op gevoel spelen.
Bij jou had ik zoals gezegd één nummer om te gebruiken dus...
Maar ik weet nog steeds niet wat jij goeie muziek vindt...

Ik zag nog maar één keer een muzieklinkje door jou passeren in het muziektopic en dat was dacht ik een soort vikingmuziek.
Dus moest ik noodgedwongen dat ene muziekje gebruiken als verdediging.

Zat de "overduidelijke hint" in dit stuk van mijn post?

Of eerder in het stuk over de nieuwe landloper??
Dat was al helemaal niet de bedoeling dat daar een hint zou inzitten.

Ik was van a tot z in zevermodus. Sorry voor de verwarring.
Ineens dan ook maar voor de post erboven waar ik Patrix op "de korrel nam" door de tekst ivm zijn avatar.

Ik ken dat figuurtje namelijk niet dus ik zocht het op. Ik las dat het een roze spons is, dat hij obesitas heeft en extreem dom is. Perfect dacht ik!
En Patrix zal het snappen aangezien hij fan lijkt te zijn...
Dus die drie elementen gebruikte ik in de tekst, ik wou daar helemaal niet mee zeggen dat Patrick daarom dom zou zijn of wat dan ook, ik hoop dat dat duidelijk was?

Hopelijk is Patrick nu niet boos of gekwetst door een (onbewuste en onbedoelde) hint?

@Patrix : 't was dus allemaal om te lachen hé. Hoop dat jij nu ook niet denkt dat ik er ook maar iets slechts mee bedoelde...
Hoe dan ook ik maak duidelijk al veel te lang te flauw grapjes :sorry:.

Dat was niet de bedoeling maar het ganse topic (behalve het mysterie) is maar onnozel en zever dacht ik dus ik ging er van uit dat niemand gekwetst zou worden door extra zever ;)

Dus Théa: laat alsjeblieft nog wat flauwe grapjes komen, je hebt er duidelijk nog een paar te goed van mij...

Ik moet dringend een beetje andere zaken doen en een beetje zwijgen zodat ik in een iets ernstiger modus raak. ;)
Misschien het ideale moment om de zoektocht naar het rode monster in gang te zetten!
Ik kijk voor de zekerheid eerst eens in de douche en onder het bed!
 
Omdat ik nu eenmaal begaan ben met je geestelijke toestand en niet wil dat je verder af takel en ik zelf ook zou willen weten/er niet mee kunnen leven, het niet te weten, heb ik me even gestort op je red blob probleem.

omdat ik nu eenmaal hou van onderbouwend inzicht heb ik het volgende voor je gevonden.

Bedankt voor je bezorgdheid en je opzoekingswerk!
:thumbs:
:petjeaf:

Wat ik begrijp een bacterie die rood en slijmerig kan zijn, veel te vinden in zout water maar volgens dit artikel vele stammen en ook in zoetwater te vinden.

Gezien je drang naar bacterie oorlog na de bactopur direct met je kleine glibberige bacterie bommetjes is er iets bekends ontstaan?


https://www.sciencedirect.com/topics/agricultural-and-biological-sciences/cyanobacteria

ben je wel even zoet mee :book::D

Ik had nog niet gedacht aan de bacteriebommetjes en eventuele gevolgen van de kuur. Het is al even geleden maar wie weet!

Thanks voor de link!
Het zal voor later vanavond (of eerder morgen) zijn denk ik maar ik check het zeker!

Nu eerst even aan de bak en in chillmodus denk ik.
 
ik weet natuurlijk ook niet welke dieren in jouw bak leven. Het zou m.i. gewoon kunnen gaan om een legsel eieren. Het komt vaker voor dat deze eieren in een soort gelei worden gelegd, ter bescherming ( denk bv aan kikkerdril). Rode kleur kan zo maar soort schrikkleur zijn...

Otocinclus
Pseudomugil Paskai
Japonica's

De Paskai zijn vrijleggers en de Oto's lijken me ook niet de dader.
Gezien het beperkte bestand is dat dus niet echt een optie denk ik.

In de natuur betekent rood vaak: AFBLIJVEN.

Toch had ik andere plannen! ;)
 
Ik ken dat figuurtje namelijk niet dus ik zocht het op. Ik las dat het een roze spons is, dat hij obesitas heeft en extreem dom is. Perfect dacht ik!
En Patrix zal het snappen aangezien hij fan lijkt te zijn...
Dus die drie elementen gebruikte ik in de tekst, ik wou daar helemaal niet mee zeggen dat Patrick daarom dom zou zijn of wat dan ook, ik hoop dat dat duidelijk was?

Hopelijk is Patrick nu niet boos of gekwetst door een (onbewuste en onbedoelde) hint?

Haha nee hoor, ik begin je humor eindelijk te begrijpen, al moest ik wel even goed lezen wat je prcs bedoelde, Patrick is namelijk geen spons maar een zeester ;)
Ik ben overigens geen echte Fan van die roze zeester (al zijn die tekenfilms best geinig) maar aangezien hij Patrick heet en een zeester is (goede link met een Aquaforum) heb ik voor deze avatar gekozen,
En het is idd een behoorlijk onnozel topic geworden (maar wel grappig) waarin ook jij door het stof moest (iets met muziek?:D) en dat je het rode goedje zag bewegen bij aanraking was overigens niet te wijten aan de muziek zelve, maar in de staat van welzijn waarin (sommige) mensen kunnen verkeren bij het luisteren van dit soort genre van muziek.
Waarmee ik uiteraard niet vanzelfsprekend bedoel dat jij dat ook zou zijn.

Wat wel waar is en ik zelf heb ondervonden is dat sommige grappen (online) verkeerd aan kunnen komen door het gebrek aan een gezicht waar je tegenaan kijkt, en je jezelf gaat afvragen of het nu menens is of niet.
 
Laatst bewerkt:
Nog geen substantie gevonden begrijp ik dus.
 
:juggle:

rövar-bort-det-främmande-rymdskeppet-för-ufo-människan-112465596.jpg
 

Er is sprake van vertraagde hartslag en lage hersenactiviteit maar ik adem voorlopig nog zelfstandig.

Nog geen substantie gevonden begrijp ik dus.

Nog geen enkel spoor van mijn Red Mystery Guest...
Ik heb nog wel wat in de bak gespeurd gisteren, vruchteloos, maar de (grote) verversing heb ik verplaatst naar vanavond.
Gisteravond was ik eerst aan wat valium toe.
First things first!

Ik dacht serieus dat je pissig was.

Als ik echt pissig ben is er doorgaans weinig ruimte voor twijfel. Dan zal je het zeker weten ipv vermoeden. ;)
En ik word niet pissig om non-issues...
Blijkbaar moet ik werken aan mijn leesvaardigheid

En ik duidelijk aan mijn gevoel voor humor.
Ik heb straks alvast een afspraak met de dokter, hij gaat kijken in hoeverre het operationeel te verwijderen is.
Als het niet te ver is uitgezaaid kan ik er op slag van verlost zijn!

dat ie tot ver in de middag doorslaapt

:thumbs:
Misschien brei ik er nog wel een vervolg aan.

Hopelijk komen ze snel! Ik ben er volledig klaar voor!

Can't wait to be taken elsewhere!
Anywhere!

Op basis van je foto heb ik dan ook beslist om deze middag mijn gras te maaien! Mét bijpassende soundtrack:



I'm reaching out!
 
Al met al zijn we 24 uur verder bijna en tientallen posten maar van het vreemde wezen/object is dus nog geen enkel spoor. Dit is een doodlopend spoor ben ik bang:'(;)
 
Patrick is namelijk geen spons maar een zeester

Juist ja!
Hoewel ik dat inderdaad had gelezen en het eerder logisch is dat Spongebob de spons en Patrick Star de ster is had ik dat toch anders opgeschreven merk ik nu.

In mijn hoofd had ik zeester getypt ipv spons maar soms luisteren de vingers niet naar het hoofd blijkbaar.
:br:
 
In mijn hoofd had ik zeester getypt ipv spons
haha, ja ik herinner me nu ook dat je mij al een keer de roze zeester had genoemd,
Misschien doet de rode blob dan toch al vreemde dingen met je?
 
Al met al zijn we 24 uur verder bijna en tientallen posten maar van het vreemde wezen/object is dus nog geen enkel spoor. Dit is een doodlopend spoor ben ik bang:'(;)

Now you see mee, now you don't!

Ik heb het vermoeden dat het toch nog een staartje krijgt..
Het verscheen uit en verdween in het niets maar echt weg is het niet denk ik.

Misschien doet de rode blob dan toch al vreemde dingen met je?

Mijn muziekkeuze opent vreemde doorgangen in het brein dus ongetwijfeld hebben luchtgedragen sporen van de blob daar handig gebruik van gemaakt en hebben ze ergens een ingang ontdekt.
 
Nou we gaan het zien Willem en ik denk dat je het ons snel laat weten als je het weer in beeld hebt:)
 
Ja sorry, het blijft ook bij deze ene post hoor.
 
Gelukkig blijven we allemaal wel ontopic hier:juggle:

Mocht beheer de offtopic posts verwijderen dan blijft er maar een fractie over. :thumbs:
Van mij mag het hoor, maar jij hebt dan plots wel een heel drukke zaterdag voor de boeg vrees ik.

Help me even....
Waar ging het topic over?
:c

Een kort en bondige samenvatting waarmee je instant op de hoogte bent van alles van belang is inderdaad op zijn plaats! Dan kan je al het voorgaande gewoon negeren!

Het komt hier op neer:

Algjemenou??? C'est quoi ca?
Het verscheen uit het niets en het verdween voor ik het kon onderzoeken/bekijken?
Wie het weet mag het zeggen?


20190509_224900.jpg


Voila, nu ben je volledig up to date!
 
Is dit misschien iets voor je? Deadmau5

Ik had al een ganse uitleg klaar maar ik bespaar het jullie.
Zeer kort:
Ik ken Deadmau5 wel een beetje maar dat is toch minder mijn ding. Klinkt wat te clean, te klinisch voor mij.

Sommige nummers hebben wel iets weg van BoC

Dan heb ik die nummers misschien nog niet gehoord. :D
 
Ik zal het ook kort houden,

Oké, jammer:D
 
Korter dan kortst kan niet :deal:
 

Terug
Bovenaan