Asjemenou


Voor mij is het te laat maar jullie hebben nog een kans!
Ga naar het zuiden van C krrrrrtschftioewtuuuut
 
Melding:
deze gebruiker is niet meer actief....
Dit profiel vernietigt zichzelf binnen 10 seconden.

5
4
3
2
1

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
 
Heb je een vergrootglas?

Dat wel, ook een "juweliersloupe" die iets sterker is dus die ben ik nu aan het zoeken ;)

Maar geen microscoop helaas.
 
Hier zal ik maar niet op antwoorden gezien je muziek keuze:D

Dat is onder de gordel, kameraad!
Uncalled for!

Het is genoteerd!

(Maar misschien is het effectief wel een klein Boardje of Canada dat tot leven is gekomen in mijn bak door de jarenlange loop!
Water is de bron van alle leven en BoC is de bron van alle ...)
 
Volgens mij heeft het goedje al uitgehaald naar je hersens :D Zo aan de reacties te zien verspreid het zich digitaal :help:
 
Volgens mij heeft het goedje al uitgehaald naar je hersens :D Zo aan de reacties te zien verspreid het zich digitaal :help:


Bij wijze van grote uitzondering heb ik snel een selfie genomen om je gerust te stellen.

Alles lijkt me normaal!
Maar ik zie er wel wat gespannen uit in de hals merk ik.

20190505_192222-1.jpg
 
Bij wijze van grote uitzondering heb ik snel een selfie genomen om je gerust te stellen.

Alles lijkt me normaal!
Maar ik zie er wel wat gespannen uit in de hals merk ik.

Bekijk bijlage 272937

Volgens mij heb jij op straat veel bekijks van de mooie vrouwen:D:D
 
Volgens mij heb jij op straat veel bekijks van de mooie vrouwen:D:D

Mja, als ik wat vrolijker kijk en mijn tandjes blootlach heb ik alvast bekijks!
De aard van het publiek laat ik in het midden.
:rolleyes:
20190505_192123-1.jpg
 
toch wel erg benieuwd hoe we van een onverklaarbare substantie in het aquarium bij dit zijn uitgekomen :'D
 
toch wel erg benieuwd hoe we van een onverklaarbare substantie in het aquarium bij dit zijn uitgekomen :'D

Onverklaarbaar zoals je zegt...
Maar voorzichtigheid is geboden!
Je kan het topic beter op negeren zetten...
Seriously serious!

Michelle haar analyse was de juiste vrees ik...

Volgens mij heeft het goedje al uitgehaald naar je hersens :D Zo aan de reacties te zien verspreid het zich digitaal :help:
 
Een ding valt me op. We weten niet wat het is maar je hebt toch in nog geen 2 uur al 50 posten gekregen:D:D.
 
Even in alle ernst nu!

De lichten zijn intussen bijna op volle kracht en ik had nog niet naar de bak gekeken door alle hilariteit hierboven.
Ik heb nu net gekeken en het is ongelooflijk, echt straf!

Het is gewoon compleet VERDWENEN!!!!!

De plek waar het gisteren zat/lag is nu leeg, niets meer te bespeuren?????

:eek::eek::eek::eek::eek:

Ik ga de ganse bak checken, dit is echt wel bizar vind ik.
 
Zie je wel was het toch van je Mona toetje en dat hebben ze nu natuurlijk lekker opgegeten:deal:
 
Ik zie net ook wat vreemds in mn bak zeg:D;)

20120202_bom.jpg
 
WTF???

Het is gewoon weg..

Heeft het zich verplaatst (het zat echt in de planten dus meegenomen door de stroming lijkt me stug) of is het opgegeten?

De vissen en de garnalen zaten er vlakbij gisteren (één garnaal zelfs er bovenop) maar ze toonden geen interesse dus dan blijven eventueel de slakken over...
Dat vraagt om een grondige zoektocht.
 
Echt bizar dan Willem dat het nu zomaar weg is.
 
Zie je wel was het toch van je Mona toetje en dat hebben ze nu natuurlijk lekker opgegeten:deal:

Haha.

Tja, ik ben niet zo voor toetjes.
Ik mix wel dagelijks frambozen als ontbijt maar dat gebeurt niet in de buurt van de bak. ;)

Ik zie net ook wat vreemds in mn bak zeg:D;)

20120202_bom.jpg

Dat is volkomen normaal hoor. Dat is een soort bodemcapsule.
Je moet gewoon het gele koordje in brand steken met een lucifer en dan kruipt het vanzelf in je bodem...
 
Wat me opvalt is je fijne bodem en dan rondom dat rare spul een wat grotere korrel. Ik neem aan dat dit ook tot je bodem behoort?
 
Echt bizar dan Willem dat het nu zomaar weg is.

Ja, toch wel!
Nu heb ik spijt dat ik het gisteren niet "gevangen" heb.

Ik ben nu nog nieuwsgieriger geworden.
Ik ga straks zwaar op zoek.
Maar dat is wel riskant want ik ga er echt niet mee kunnen leven mocht ik het niet vinden.
De kans is zeer reëel dat ik dan mijn ganse tapijtje verwijder tijdens de zoektocht.

Komaan!
Wat is me dat nu, een bloedrood onbekend organisme dat lijkt te reageren op aanraking en zichzelf doorheen mijn bak verplaatst?
Niet met mij, hé!

No deal!

Jimmies: Rustled!
Seriously rustled!

Unacceptable!
Plain unacceptable it is!
 
Ik zou het toch maar goed in de gaten houden, omdat je geen idee hebt wat het is/was.
 
Wat me opvalt is je fijne bodem en dan rondom dat rare spul een wat grotere korrel. Ik neem aan dat dit ook tot je bodem behoort?

Goed gezien!
De grotere korrels zijn (vrij grote) korrels normale ADA soil.
De rest van de bodem vooraan is eigenlijk ADA Powder soil (zeer fijne korrels)
Op de foto bedriegt het wat en zie je rondom de grote korrel (en ook eentje op het rode mysterie) een paar drolletjes van de japonica die in de buurt zat toen ik de foto nam. De "buisjes" dus.:br:

Daar onder zie je wat mulm en ook "Powder soil". En dieper is het wat donker maar daar zie je vooral de powder.
 
Ik zou het toch maar goed in de gaten houden, omdat je geen idee hebt wat het is/was.

Ik moet het vinden, ik ging er van uit dat het nog op dezelfde plek zou liggen.
...wat maakt dat je denkt dat het zich nog steeds IN je bak bevindt...? :D

Haha, ik ging een ganse uitleg typen waarom ik denk dat het niet volledig kan verdwijnen en dan las ik de nuance door de hoofdletters en de smiley...

Je bent bedankt. :r
Ik moet nu gewapenderhand mijn ganse huis inspecteren...
Ik heb al spijt dat het leger niet echt voor de deur staat.

Hellup!
 
Volgens mij kun je de uren die je nog te leven hebt beter steken in het zoeken naar dit "ding" en doorzoeken tot je het hebt gevonden. We geven je laten we zeggen 24 uur de tijd en horen we niks meer van je dan beloof ik dat we morgen om precies 15.54 de stoottroepen naar je huis toe sturen:deal:
 
Ja als ik Willem was zou ik onder het bed gaan kijken of onder mn kussen:eek:

Jaja, doe er nog een schepje bovenop!

Ik las even terug en het is @benvo 's fout dat het zo kon ontsporen.

In ieder geval de autoriteiten verwittigen! Mogelijk ben je besmet!
Bekijk bijlage 272936

:6:6

Kan iemand mijn ouders verwittigen?

Ik denk dat ik zelf maar naar mijn mama bel...
:br:
 

Terug
Bovenaan