Aan de scape zal het niet liggen......


Ben je nou al begonnen ??? :D
Is het nu al bijna klaar ??

Rustig, rustig!:D Geef een mens zijn tijd

Hier de foto’s:
IMG_4714.JPG
IMG_4715.JPG
IMG_4716.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
:daisy: Bedankt!

Alleen werd ik vanochtend wakker, en hoorde ik iets tikken..... Het filtertje zuigt af en toe zandkorrels op.... Ik ga het nu anders aanpakken: Laagje siporax onder de steen, dan een filterwat daartussen, en dan weer een laagje. Heb he gelijk ook een soort filtermateriaal
 
Tja. Dat krijg je met zo'n laag bakje, ik ben erg benieuwd wat de planten gaan doen! Lijkt me erg leuk als alles aanslaat
 
Tja. Dat krijg je met zo'n laag bakje, ik ben erg benieuwd wat de planten gaan doen! Lijkt me erg leuk als alles aanslaat

Probleem opgelost! De siporax zit erin.

Ja, alle planten zitten op aquasoilbollen, en een paar wabikusa's zitten er ook in!
Nu is alles nog afgedekt, maar binnenkort kan ik wel beginnen met het langzaam weghalen van het folie.
 
Ziet er prachtig uit! Ben benieuwd naar de voortgang!

Bedankt! Ik hoop binnenkort het plastic folie eraf te kunnen halen (dat uiteraard even verwijderd was voor de foto:D)

Wat een metamorfose! Prachtig zeg! :)

Dankje Nicole! Dat mos uit de tuin gaat ook heel hard:D Ik ben wel benieuwd wat de waarden van dat water zijn, zal het eens meten als ik de colombo testkoffer heb
 
Tof idee Daan! ziet er gaaf uit. Goed om te zien dat de planten het zo goed doen!

Ik ben nog niet helemaal thuis in de aquariumplanten. Mag ik vragen welke planten je erin hebt staan?

Mooi dat je de techniek achter die stenen hebt weggewerkt :thumbs:
 
Tof idee Daan! ziet er gaaf uit. Goed om te zien dat de planten het zo goed doen!

Ik ben nog niet helemaal thuis in de aquariumplanten. Mag ik vragen welke planten je erin hebt staan?

Mooi dat je de techniek achter die stenen hebt weggewerkt :thumbs:

Bedankt! Het water blijft idd lekker schoon zonder dat je dr wat van ziet:D maar hoe dat moet met filterverschonen....:br:

De planten die erin staan zijn:
Micranthemum 'monte carlo'
Alternanthera reineckii 'mini'
Cryptocoryne (weet niet welke eigenlijk...)
Braziliaanse klimop
Limnobium laevigatum
Mos uit de tuin:D
En ergens nog een verdwaald stukje van iets dat je op de foto niet ziet:D

Alles is bevestigd op aquasoil en er zit ook een wabikusa in.

Deze gaat er binnenkort denk ik ook in:

IMG_4749.JPG
 
Haha dat schoonmaken van het filter wordt inderdaad nog een uitdaging!

Micranthemum 'monte carlo' top dit lijkt me een erg goede bodembedekker? Misschien ook iets voor mijn nano haha
 
Haha dat schoonmaken van het filter wordt inderdaad nog een uitdaging!

Micranthemum 'monte carlo' top dit lijkt me een erg goede bodembedekker? Misschien ook iets voor mijn nano haha

Wel veel licht en co2 nodig, maar bovenwater hoeft dat allemaal niet:D
 

Terug
Bovenaan