Aan de scape zal het niet liggen......


:D;) Welcome to the dry side :D


Ook geen insecten? Lijkt me een leuke bak voor wandelende takken, een bidsprinkhaan, of iets dergelijks.

Haha, voor het eerst idd een terrarium:D

Insecten was ook mijn plan, maar mijn moeder beweert dat die zich zo snel voortplanten dat je er binnen een jaar een miljard hebt.....
 
Haha, voor het eerst idd een terrarium:D

Insecten was ook mijn plan, maar mijn moeder beweert dat die zich zo snel voortplanten dat je er binnen een jaar een miljard hebt.....
Als je een bidsprinkhaan of iets dergelijks houdt, moeten ze alleen gehouden worden, en doe je dat niet, vermoordt het vrouwtje na de voortplanting het mannetje. Effectieve family planning heet dat :p
Wandelende stokken planten zich ook niet zo snel voort.
Ga je ook zelf een achtergrond maken?
 
Als je een bidsprinkhaan of iets dergelijks houdt, moeten ze alleen gehouden worden, en doe je dat niet, vermoordt het vrouwtje na de voortplanting het mannetje. Effectieve family planning heet dat :p
Wandelende stokken planten zich ook niet zo snel voort.
Ga je ook zelf een achtergrond maken?

Ja, zit nog te twijfelen tussen kurk, kokosmatje of pur
Ik heb er al filmpjes van gekeken
 
Mooi hoe je het hout in de spleten tussen de stenen hebt laten vallen. Net alsof ze daar gegroeid zijn. Erg goed geDAAN! Zoveel activiteiten van jou dus je naam is nu een werkwoord geworden haha
 
Mooi hoe je het hout in de spleten tussen de stenen hebt laten vallen. Net alsof ze daar gegroeid zijn. Erg goed geDAAN! Zoveel activiteiten van jou dus je naam is nu een werkwoord geworden haha

Bedankt:D
Het is heide hout, en dat blijft heel goed tot nu toe! Heel hard en taai, mss wel eens een goede vervanger:D
 

Terug
Bovenaan