500L Zoutwater Kubus van Roel


Gezien mijn wilde plannen met de ombouw van het meubel en het bekleden van de sump heb ik maar alvast een simpele zaagtafel aangeschaft ik zeg altijd handig!


Ook wat extra geheugen en een nieuwe SSD schijf aangeschaft voor de Mac Mini.


8c3b17319666773942aa78f2df50c943.jpg
 
Haha Naja een zaagtafel en afkortzaag zijn wel heerlijk om te hebben, gelukkig kan ik ze bijna altijd lenen van me vader
 
Dat is van dat spul waar je een keer een excuus voor nodig hebt om het aan te schaffen, als je het niet hebt heb je het altijd nodig.
Ik heb een zwager met vele gereedschap, dus geen excuus :p
Einhell is prima spul voor de thuisgebruikert, zeg ik altijd maar! Stapje boven de Kinzo's en de Ferm's, niets mis mee.
 
Haha Naja een zaagtafel en afkortzaag zijn wel heerlijk om te hebben, gelukkig kan ik ze bijna altijd lenen van me vader
Dat scheelt inderdaad.... ik leen zoveel van me vader dat ik begonnen ben om alles wat ik van hem leen ook zelf te kopen haha!

Dat is van dat spul waar je een keer een excuus voor nodig hebt om het aan te schaffen, als je het niet hebt heb je het altijd nodig.
Ik heb een zwager met vele gereedschap, dus geen excuus :p
Einhell is prima spul voor de thuisgebruikert, zeg ik altijd maar! Stapje boven de Kinzo's en de Ferm's, niets mis mee.
Haha! Het konijnen is zogenaamd nog niet af dus me vriendin was blij mee deze aankoop!

Het is ook echt voor thuis gebruik en ga er geen super deluxe dingen mee doen Haha! Prima ding voor een prima prijs!
 
Ook bij deze werkzaamheden gaat er schot in komen he Roel.
Zeker weten! Ik ben op dit moment in gesprek met een bedrijf dat doet lasersnijden. Ik ben een ontwerp aan het maken in autocad welke op acrylaat gesneden zal worden. Ik weet niet of je de Dreambox kent van Royal Exclusiv? Die ga ik er zelf eentje maken en ontwerpen!
 
Inderdaad maar ja dan heb je wel wat natuurlijk;). Als alles klaar is moet je niet gaan berekenen wat het allemaal heeft gekost:D:D
Dat heb ik idd met mezelf afgesproken..... ik ga niet alles bij elkaar optellen en gewoon genieten van wat er straks staat haha!

Stilte voor de storm right Roel hahahahaha.
Hahaha ik zou het niet graag bevestigen maar JA!
 
Om de bak compleet te maken heb ik onderstaande spullen besteld en daarmee is echt alles in huis om te starten.

- 2 x Dreambox - media filter Ø 100mmx330mm 2 liter Volume Space Saver DeLuxe (Royal Exclusiv)
- 1 x slot pipe / split tube Ø 40mm voor de Red Dragon
- Rood PVC
- Witte bochten
- Rood/Witte kogelkranen
- Apex VDM module tbv Philips verlichting
- Apex Flow Monitoring Kit

Dit zal allemaal eind volgende week in huis zijn!
 
Uitstel is afstel he Roel dat weet je toch he maatje.;)
Haha klopt.... daarom maar gauw nog wat kleine dingen besteld :p

Ik denk dat ik 2 maanden moet uittrekken om alles te bouwen/configureren/programeren haha!

- Apex Flow Monitoring kit
- Apex VDM module
 
Haha klopt.... daarom maar gauw nog wat kleine dingen besteld :p

Ik denk dat ik 2 maanden moet uittrekken om alles te bouwen/configureren/programeren haha!

- Apex Flow Monitoring kit
- Apex VDM module
Doe je werkelijk alles alleen of heb je zo nu en dan eens hulp ?
 
Doe je werkelijk alles alleen of heb je zo nu en dan eens hulp ?
Ik ga alles alleen doen.... ik heb wel een aantal mensen aan wie ik tips kan vragen alleen deze wonen niet in de buurt. Dus veel lezen, lezen en nog eens lezen en youtube filmpjes checken!
 
Bij mijn lfs zeggen ze dat je een zeewaterbak zo duur kan maken als je wil maar dat de techniek geen garantie is voor een mooiere bak. Ze durven zelfs te beweren dat al die techniek niet echt direct bijdraagt aan een betere bak.
Tja, makkelijk is de techniek soms wel maar ja...................................................:D:D.
 
Haha je hebt helemaal gelijk hoor..... bijna alle apparatuur die ik extra heb gekocht gaat niet super veel bijdragen aan een mooiere bak. Wel aan monitoing en andere leuke dingen en daar doe ik het voor. Je kan de allermooiste bak maken met "goedkope" techniek en die van mij kan zomaar een flop worden maar dat extra vind ik wel iets hebben!
 

Terug
Bovenaan