Sluierstaarten Calico van BeeBo4ever


Patries zei:
Zo te zien wel maar wie weet kan Hiro rijden als de beste.... :D

Hahahhahahhaha grapjas!!!
Ja, 't is een Engelse wagen, dit was mijn man zijn vorige karretje, originele Lotus Exige vanuit Engeland...
Ikke vissenfreak, ventje autofreak...
Ieder zijn hobby...
 
Had hier even een compilatie gemaakt van het maandje dat de visjes al bij mij zijn.
En ik vind dat je al de vooruitgang ziet op een maandje tijd:

ZOXamev.jpg


Hier nog enkele nieuwe fotootjes... Ze worden steeds scherper.. LOL

Dikbuik Beauty:

700Saqa.jpg


koljvex.jpg



Goldie:

efyGPju.jpg



Spotify:

kQMLuqr.jpg



Black Eyed Pea:

gNrqMXQ.jpg
 
Haha... thxxx...
Heb even een vraagje voor jullie kenners... ;) ;)
Ik ben sinds het forum hier verliefd geworden op de Red Cap Oranda...
Is het mogelijk hier nog een Red Cap bij te zetten, denken jullie?
 
Dat zou ik niet doen. Nu gaat alles nog prima, wacht maar tot de vissen een cm. of 15 zijn... Dan blijkt dat die 50l. per vis wel een erg bar minimum is voor vissen die zoveel vervuilen. Iedere liter kunnen ze heel goed gebruiken.
 
En we hebben 4 nieuwe bewoners...

Hey, wat doet dat hier in onze vijver?

wER1Q9F.jpg


Even onderdoor zwemmen:

MsIyDJk.jpg


2FeRdAO.jpg


S0JiRjr.jpg


esYLuHq.jpg


Jammer genoeg waren ze nog steeds niet uit het karton gekropen toen ik naar mijn werk moest vertrekken...
Ik durfde het karton er niet in te laten liggen, omdat het al week begon te worden,
dus heb ik ze half in het water gelegd toen ik vertrok:

SFtkTtX.jpg


Nu zitten ze onderaan en verstopt en krijg ik ze niet goed meer op de foto, maar dat lukt later nog eens wel... ;)
 
Appelslakken! Die zijn zoooo leuk, ik heb er ook tig rondkruipen inmiddels in drie kleuren geel, parelwit en paars/roze. Ik zou nog graag een paar blauwe hebben maar er is moeilijk aan te komen helaas.
 
Wat leuk die kleurtjes.
Momenteel hadden ze geen gele, enkel deze witte en nog van die donkere bruinachtige... ;)
 
Leuke slakken! Ik had vroeger even een blauwe appelslak, maar die is ondertussen ook al even gaan hemelen.
 
Natalie Geerts zei:
Leuke slakken! Ik had vroeger even een blauwe appelslak, maar die is ondertussen ook al even gaan hemelen.

Ja, als ik die zie in de aquariumwinkel, neem ik hem ook mee, hoor...
Ik probeer de hele tijd nieuwe foto's van ze te maken, maar ik vind ze nooit terug... LOL
Ze hebben natuurlijk heel veel plaatsen om zich te verstoppen in dat vijvertje!!
 
Oeeh, wat heb jij een hele gave aquarium of binnenvijver!
Hoe kom jij aan die appelslakken dan? heel gaaf!
Ik denk dat dit een droom is van iedereen die van aquaria's houdt!
 
klaaseke zei:
ja dat bedoelde ik wel beebo4ever

Dat kan toch helemaal niet...
Dan kan ik er toch niet meer in...
Trouwens, het is een ruimte van 4 meter breed, 2 meter hoog en 1,5 meter diep....
Hoe moet ik de vissen dan voeren??? ;)
 
Fish_huub zei:
Oeeh, wat heb jij een hele gave aquarium of binnenvijver!
Hoe kom jij aan die appelslakken dan? heel gaaf!
Ik denk dat dit een droom is van iedereen die van aquaria's houdt!

thxxxxx...
Dit is een heel leuk projectje dat ik heb gedaan, maar mijn grote droom is een giga zee-aquarium... ;) ;) ;)
 
Als ik iets in mijn hoofd heb, komt het er wel ooit, hoor... LOL ;) ;) ;)
 
Prachtige binnenvijver. Ingericht met smaak net zoals het salon! haha
Vind je vissen kei schattig. Van waar komen ze en hoe oud zijn ze of heb je ze al?
 
Praline zei:
Prachtige binnenvijver. Ingericht met smaak net zoals het salon! haha
Vind je vissen kei schattig. Van waar komen ze en hoe oud zijn ze of heb je ze al?

Thxxxx, ik heb ze van begin november, nu dus 2 maandjes en ik heb ze gehaald in de Aquarium- en Vijverwinkel in Diest.
Ik had daar eerst planten gehaald voor het vijvertje en andere benodigdheden (daar het eerst niet de bedoeling was er visjes in te zetten) en telkens ik daar kwam, ging ik meer en meer kijken naar al die visjes die daar zaten.

Ik ging een beetje informeren, ik heb dan mijn vijvertje ingericht met het oog op visjes, laten proefdraaien en tadaaaa... de visjes kwamen erin... ;-)
 
Lang geleden dat ik hier nog ben komen piepen...
Met de visjes gaat alles super, de slakken doen het ook goed.
Ik dacht, kom maar eens even wat nieuwe foto's plaatsen!

Bij deze:

Beauty vooraan, rechts Goldie, links Spotify en Black Eyed Pea in de verte:

6KQws2N.jpg



Vooraan Black Eyed Pea (alle vlekken weg behalve aan zijn rechteroog, dus naam goed gekozen destijds) en Goldie

7ZKoTP8.jpg



Goldie:

DwUVwwl.jpg



Spotify:

nmsbiQC.jpg



Spotify vooraan, midden Black Eyed Pea en Goldie achteraan:

ECqFVCb.jpg



Rechts Black Eyed Pea, met enkel nog zwart oog, vooraan Spotify, links Beauty en achteraan Goldie:

7wgPwoK.jpg



Vooraan Spotify, dan Goldie, Beauty en achteraan Black Eyed Pea:

rJI17za.jpg



Allen naar voren: Sluier attack!

pdJDLFc.jpg



Groetjes!!!!!
 
Wauw die zijn mooi geworden! Hele mooie vissen en een leuk onderkomen! ;)
Ik zie trouwens volgens mij op alle kieuwdeksel paaipukkels, heb je allemaal mannen? :D
 
Miss-Poodle zei:
Wauw die zijn mooi geworden! Hele mooie vissen en een leuk onderkomen! ;)
Ik zie trouwens volgens mij op alle kieuwdeksel paaipukkels, heb je allemaal mannen? :D

thxxxx, euh, geen flauw idee eigenlijk... LOL :S
 
oh ja, even vermelden...
Jullie hadden allemaal al een foto gezien van onze Shar-Pei Hiro, nu... de reden dat ik hier enkele maanden niet geweest ben, is omdat we een pupje erbij hebben: Ziva een blauwe Shar-Pei teef!
Hier heb ik dus echt mijn handen aan vol!
Dit zijn mijn 2 schatjes:

SRzFHfL.jpg
 
Ahaa, dat was dus de reden! Misschien kun je het goed maken met een puppy-foto? :D
 

Terug
Bovenaan