Sluierstaarten Calico van BeeBo4ever


Zeer mooie vissen, en wat een gave vijver. Zeker met die bodemloze tank! Volgens mij kan je daar uren naar blijven kijken
 
Thxxx...

Jammer dat juist mijn mooiste visje dood is, maar het was te verwachten met al dat mannelijk geweld.. Toch leuk dat ik nog mooie foto's van haar heb... ;)
 
Hoi hoi,
Al lang niet meer online geweest en met reden....
Mijn man en ik zijn nl. al sinds april uit elkaar.
Ik heb intussen mijn eigen huisje kunnen kopen en mijn man is zo lang voor de visjes blijven zorgen totdat ik gesetteld was.
Nu mijn huisje zowat op orde begint te geraken, ga ik dit weekend kijken om een mooi aquarium te bestellen, want helaas heb ik niet meer de plaats voor zo'n grote binnentuin met vijver.
Ik had gedacht aan de Jewel Rio 300 of nog liever 400...
Ik zou dan mijn vijverfilter uitbreken en ook installeren op het aquarium.
Positieve ervaringen met dit aquarium?

Groetjes, Anja.
 
Leuk om weer van je te horen!
Dat andere nieuws is jammer, maar laten we het daar niet teveel over hebben!
Ik heb hier een juwel rio 180, prima aquarium! En en de 300 en 400 schijnen ook erg goed te zijn! :)
 
Herbstnebel zei:
Als je er de plaats en het budget voor hebt neem dan de 400 maar :)

Net alles opgemeten.
Als ik de onderkast zelf maak, heb ik plaats voor de 400...
En qua prijs scheelt het zo'n 170� met de 300...
Ik ken mezelf, ik wil dan later toch een grotere, dus gaat goedkoper uitkomen als ik die ineens koop... LOL...
 
ILoveAnimals zei:
Ik zeg doen! :D
Heb je nog de originele visjes? :)

Ik heb nog mijn 4 sluierstaartjes, 3 ervan zijn gigantisch gegroeid.
Een Oranda was al gestorven, kort daarna ook de andere.
Ik ben wel van plan om er nog enkeleb ij te zetten in zo'n groota aquariumv an 450 liter natuurlijk....
 
ILoveAnimals zei:
Ik zou niet meer dan 5 sluiers in totaal nemen!
Ik wil trouwens foto's! :foto:


Ik wilde er zo'n 6 in totaal in zetten...
En ja, ik denk dit weekend er al aan te beginnen, dus foto's zullen wel volgen...

:cool:
 
ILoveAnimals zei:
Ook van je vissies!

Vissies zitten nog steeds bij mijn ex-man in het vijvertje. Maar ik hoop mijn aquarium snel klaar te hebben en na ff proefdraaien kan ik de visjes verhuizen.
Van zo gauw ze erin zitten, ga ik bij mijn ex de vijverpomp en de grote vijverfilter uitbreken en dan wil ik die installeren in het aquarium, omdat ik het gevoel heb dat zo'n binnenfilter toch niet echt voldoende isv oor onze sluiers... :oops:
 
Vandaag slecht nieuws gehad...
1 van mijn sluiertjes is vannacht overleden.

Het was het sluiertje dat niet gegroeid was dat de geest gegeven heeft.
Waarschijnlijk was er sowieso iets mis mee dat deze niet zo wilde groeien dan de andere 3...

Ik ga vandaag aan mijn onderstel beginnen, want ik wil ze nu zo snel mogelijk verhuizen...

Binnenkort foto's in een nieuw topic...

Greetzzzzzz, Anja
 
Balen zeg en je staat inderdaad zo machteloos als je ze niet bij je hebt.
Hopelijk is je bak snel klaar.
 
Ik ga een nieuw topic beginnen, want ik ben gestart met de opbouw van mijn nieuwa aquarium...

Groetjes, Anja.
 

Terug
Bovenaan