Jessie's sluierbak 120x40x61 aquatlantis splendid 120


Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de bakken het filter delen maakt het helemaal niks uit of de vissen uit dezelfde bak komen of niet. Dat geldt ook voor een netje dat van de ene in de andere bak gaat.
Klopt maar dan nog is het altijd zaak om elke bak goed te bekijken. De zorg die aan de bakken besteedt wordt, geen dode vis(sen) in een bak is voor mij een reden om wel of niet heel snel weer naar buiten te gaan. 🙂 En ook informatie inwinnen. Luisteren wie goede tips geeft is voor mij belangrijk. Belangrijker nog dan Kassching.. :D:thumbs:
 
Als de bakken het filter delen maakt het helemaal niks uit of de vissen uit dezelfde bak komen of niet. Dat geldt ook voor een netje dat van de ene in de andere bak gaat.
Daar had ik helemaal niet bij stilgestaan. Zal dat morgen eens vragen.😅 Hoe hun filters aangesloten zitten. Ook heb ik nog wat soorten voer meegenomen voor afwisseling.
 
Klopt maar dan nog is het altijd zaak om elke bak goed te bekijken. De zorg die aan de bakken besteedt wordt, geen dode vis(sen) in een bak is voor mij een reden om wel of niet heel snel weer naar buiten te gaan. 🙂 En ook informatie inwinnen. Luisteren wie goede tips geeft is voor mij belangrijk. Belangrijker nog dan Kassching.. :D:thumbs:
Dat zeker zag er super goed uit schone bakken en levendige vissen.
 
Weer wat toegevoegd aan de bak een mosbal in 2 stukken gemaakt op het hout. En ik had nog wat extra potjes voer meegenomen om af te wisselen naast de basleer. Dat stuk was namelijk een beetje een vraagteken of ze daar tegenaan zouden botsen en zich dan open zouden kunnen halen beschadigen eventueel nu niet meer. En het staat ook nog super leuk. 😅
 

Bijlagen

  • IMG_20230214_200248552.jpg
    IMG_20230214_200248552.jpg
    233.4 KB · Weergaven: 66
  • IMG_20230214_200451294.jpg
    IMG_20230214_200451294.jpg
    152.2 KB · Weergaven: 64
Lekker bezig Jessica. Je kunt nu echt de dagen af gaan tellen.
 
Ik heb ze gekocht ze zaten er gelukkig nog. Ik haal ze zondag op. Wegens dat de bak eigenlijk wat langer nog moet indraaien maar kan ze dus gelukkig daar nog in schoon en goede waardes laten zitten. Ze zitten er echt tot zondag nog super goed. En ik ben super blij ook super personeel. Ik kwam aan en toevallig was een personeelslid net met de bak bezig. Hier een video van ze. ❤️ Nu nog namen verzinnen.😅

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze gekocht ze zaten er gelukkig nog. Ik haal ze zondag op. Wegens dat de bak eigenlijk wat langer nog moet indraaien maar kan ze dus gelukkig daar nog in schoon en goede waardes laten zitten. Ze zitten er echt tot zondag nog super goed. En ik ben super blij ook super personeel. Ik kwam aan en toevallig was een personeelslid net met de bak bezig. Hier een video van ze. ❤️ Nu nog namen verzinnen.😅
Aparte sluiertjes Jessica, heel mooi. Kleur en staarten 💜
 
Ze zijn leuk samen.
Ik ben positief jaloers op je. In mn vorige huis had ik een koivijver van 5 kuub. De laatste jaren zaten daar geen kois meer in en had ik er een opvangvijver voor goudvissen en sluiers uit kommen en andere kleine bakjes voor gemaakt. Was zo leuk en supertof om te zien hoe ze weer opknapten en gingen groeien.
 
Ze zijn leuk samen.
Ik ben positief jaloers op je. In mn vorige huis had ik een koivijver van 5 kuub. De laatste jaren zaten daar geen kois meer in en had ik er een opvangvijver voor goudvissen en sluiers uit kommen en andere kleine bakjes voor gemaakt. Was zo leuk en supertof om te zien hoe ze weer opknapten en gingen groeien.
Ja dat vind ik ook super leuk zo iets of een soort van klein vijvertje iets 130 bij 60 bij 60 dat is richting de 500 liter alleen dan zie je de vissen alleen nog maar van boven af. Of een soort doorkijk bak. Met lekker veel groen en dan deze kleurstelling van de oranda's zo wat een beeld heb je dan die zullen het wel naar hun zin hebben straks.
 
Ik baal van de bruinalg op me anubias Barteri ik wrijf het er af maar heb het idee dat de bladeren ook minder worden dan een week geleden.
 

Bijlagen

  • IMG_20230216_212222045.jpg
    IMG_20230216_212222045.jpg
    242.1 KB · Weergaven: 58
  • IMG_20230216_212151688.jpg
    IMG_20230216_212151688.jpg
    260.4 KB · Weergaven: 60
Wat mooi zeg (y)

Ik dacht gelezen te hebben dat je ze pas morgen ging halen?
Want ik wou net nog gaan vragen of je ze morgen gaat ophalen :)
Wel speciaal om naar te kijken zo'n sluier.
Hoe geven ze je zo'n vis mee?
Ook gewoon in een zak ?

Veel kijkplezier zou ik zeggen en hopelijk zijn ze het snel gewoon in hun nieuwe thuis.
 
Heel mooi om hem nu bij jou te zien zwemmen 💜 en ik hoor dat hij een ‘shuffle’ ook al goed beheerst ;)
 
Wat mooi zeg (y)

Ik dacht gelezen te hebben dat je ze pas morgen ging halen?
Want ik wou net nog gaan vragen of je ze morgen gaat ophalen :)
Wel speciaal om naar te kijken zo'n sluier.
Hoe geven ze je zo'n vis mee?
Ook gewoon in een zak ?

Veel kijkplezier zou ik zeggen en hopelijk zijn ze het snel gewoon in hun nieuwe thuis.
Klopt maar mijn man ging toch de stad in en dan is het altijd leuk om ze een dag eerder in huis te hebben. De bak draait nu 3 weken dus wel uitkijken met voeren en testen op waterwaardes.
 
Ook wel fijn voor de vissen dat ze nog samen zijn,
zou maar zielig zijn als er 1tje alleen achter bleef.
 
Ook wel fijn voor de vissen dat ze nog samen zijn,
zou maar zielig zijn als er 1tje alleen achter bleef.
Ja vond ik ook en ze passen ook echt bij elkaar zoals je ziet dan kun je ook niet anders dan ze samen te nemen. De bak is nu ook af dit was de kers op de taart.😅😍
 
Per vis in een aparte zak verpakt Marc maar ja het is ook maar 5 min fietsen voor mij.
In 1 zak zitten is voor de oranda's echt te klein. 2 apart maar 10 minuten is het naar ons huis dus dat valt reuze mee. Ze zijn in ieder geval erg blij met de nieuwe bak en het stukje op de fiets hebben ze overleefd. 😅
 
Leuk… maar not my kind of fish… doet me teveel aan misvormde vissen denken.. sorry.

maar veel plezier ermee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan