Zaden via Aliexpres


Zeker aardig gelukt. Weet alleen niet of ze straks wel voldoende licht krijgen. Maar ben ondertussen ook weer met ander experimentje bezig.
IMG_4376.JPG

gevuld met Flame mos.
 
Moet je dat snoeien dan??? :D.
Zat me toevallig te verbazen dat het hoog groeit. Maar is snoeien noodzakelijk en hoe snoei je dat? Gewoon stukje afknippen?
Onderstaand wat foto's, gaat beter dan verwacht (omdat de Alternanthera reineckii Mini die ook voorin staat maar niet aan wil slaan en bruin blijft)
IMG_4640.JPG

IMG_4649.JPG
IMG_4650.JPG
IMG_4651.JPG
 
Wauw! Dat gaat goed zeg! Ja, je moet het zeker snoeien. Zoek eens een filmpje op van 'Trimming my HC'
Deze moet je denk ik net zo snoeien. Maar ik weet het niet zeker, probeer eerst een stukje!
 
Hoi Daan, ga ik doen. Trouwens mooi gezicht als de vissen er boven hangen. Het zilver van hun buik wordt helemaal groen. De Siamese algeneters liggen er ook graag op. Trouwens ik heb het niet op Aliexpres gekocht maar hier: https://www.banggood.com/Plant-Seed...aping-Decoration-p-1071964.html?rmmds=myorder. Duurder dan dat van Aliexpres (wat ik ook nog gekocht heb en in me kast ligt) maar dit werkt dus wel.
 
Dat ziet er erg mooi uit zeg en dat van het snoeien was maar een geintje maar nu ik dit zie is snoeien wel nodig denk ik;).
 
Ik ben met dit soort dichte matten altijd huiverig want krijg je niet snel vuilophoping daarin met alle mogelijke gevolgen?
 
Ik ben met dit soort dichte matten altijd huiverig want krijg je niet snel vuilophoping daarin met alle mogelijke gevolgen?

Met je gravelzuiger prima leeg te zuigen hoor, deed het in me kleine bakjes altijd met een stuk tuinslang, er hoopt inderdaad wel e.e.a. op in die onderlaag
 

Terug
Bovenaan