Wat is een goed merk aquarium


Hoi Jacqueline,van deze aanschaf ga je zeker geen spijt krijgen.Mooi afgewerkt en ook zeer degelijk.
De verlichting is dermate efficient,dat ik momenteel zelfs een balk heb uit geschakeld.Ook bij de hoogte van 70 cm doen mijn planten het nog steeds prima.
Het enige minpuntje,dat ik zou kunnen verzinnen,is dat als je in de bak moet werken,je altijd een keukentrapje o.i.d. nodig hebt.
Veel plezier ermee,..Hans.
 
Laatst bewerkt:
Mooie bak, ik ga dit topic volgen!
Helaas had ik geen geld voor een nieuwe, anders had ik ook een dergelijke bak gekocht denk ik.
 
Ik heb hetzelfde aquarium en dat bevalt mij al twee jaar prima. En mijn kat ook die er regelmatig op zit en vaak uren voor zit op een stoel. Bij mij staat de verlichting op 80%.
 
Recent nog ergens zien staan. Zeker mooie bakken, maar ook niet goedkoop.

Zit een droogkamer in of niet?
Zeker niet goedkoop. Heb er maanden over nagedacht. Maar ik heb altijd juwel gehad en tweede hands. Nu wilde ik eens een kwaliteitsbak hebben en je hoort veel goede reacties. Er zit geen droog kamer in voor zover ik weet.
 
Ik heb hetzelfde aquarium en dat bevalt mij al twee jaar prima. En mijn kat ook die er regelmatig op zit en vaak uren voor zit op een stoel. Bij mij staat de verlichting op 80%.
Paul zit er ook een verwarming bij? Heb daar eigenlijk niet opgelet. Gebruik jij ook het interne filter? Denk eraan deze wel te plaatsen alleen voor het zweefvuil. Ik ga ook mijn jbl buitenfilter erop zetten.
 
Paul zit er ook een verwarming bij? Heb daar eigenlijk niet opgelet. Gebruik jij ook het interne filter? Denk eraan deze wel te plaatsen alleen voor het zweefvuil. Ik ga ook mijn jbl buitenfilter erop zetten.

Ik heb een fusion 150. De Biobox zou ik nooit gebruiken ook al zit daar een verwarming in weggewerkt.
Verschikkelijke bak in een mooi aquarium.
De verlichting kun je met de optionele dimmers regelen, maar ik zou eerder gaan voor een TC420 waar je alles op aansluit met een aparte voeding. Heb je net wat meer mogelijkheden qua dimming en zonsopkomst.
 
Helemaal met John eens ziet er niet uit dat binnenfilter groot lomp ding eigenlijk
Schermafdruk op 2018-12-22 08-33-28.png

en weinig filter mogelijkheden
 
Ik zal het filter er niet inhangen. Bewaar het wel voor noodgevallen. Verwarming kan ik uit mijn huidige bak gebruiken. Ik ga een foto album maken zodra ik start met de nieuwe bak.
 

Terug
Bovenaan