Vuurtjes bakje


Is die geel of doorzichtig?

Als die doorzichtig is mogelijk een Japonica en die zou ik niet bij je vuurtjes houden. Dat zijn inderdaad bikkels die veel overleven.

Zie Google Afbeeldingen:
https://www.google.nl/search?q=japo...KHSi_DgwQ_AUIBigB#tbm=isch&q=japonica+garnaal


Ze is doorzichtig met een groen gele waas als kleur. Waarom kan ze net bij de vuurtjes? Heb gelezen dat ze niet kruisen...

Edit: dacht eerst een mini japonica maar ze heeft wel van de typische vlekjes aan beide kanten.
 
Klopt, maar ze zijn vrij dominant en ze willen nog weleens een vuurtje lusten

Ynx3wKcLiZECT1Lbl3--lCA2A5lb1fsg.jpeg
 
WPT: Laatst zat een vuurtje haar nog te vlooien, zijn ze echt zo meedogenloos?
 
Ik weet niet hoeveel vuurtjes je hebt maar ik denk aangezien je maar 1 Japonica hebt en (vermoedelijk) veel meer vuurtjes dat het niet direct voor problemen gaat zorgen.
 
Ik had ook Japonica's samen met mijn Crystal Red en ondanks dat ik vaak genoeg een zwangere dame heb gezien, nooit een jonkie gezien... Nu gelukkig een volledige Crystal Red bak.
 
Al nieuwe planten :D?


Nee nog niet, die komen hopelijk in de loop van morgen binnen. Heb wel wat nieuws toegevoegd qua visjes: de Rasbora Galaxy! Heb 5 stuks toegevoegd. Nu las ik voor het aanschaffen dat ze in nano bakken gehouden worden dus ik naar de LFS en 5 stuks aangeschaft. Lees ik net dat ze liever groter zitten... Al om al doen ze het goed, maar omdat de bak nog wat kaal is en deze vis een rijke beplanting prefereert zijn ze nog wat schuw. Maar hopelijk verandert dit als als de planten binnenkomen.

Foto's volgen asap :D
 
  • Leuk
Waarderingen: max
Ik weet niet hoeveel vuurtjes je hebt maar ik denk aangezien je maar 1 Japonica hebt en (vermoedelijk) veel meer vuurtjes dat het niet direct voor problemen gaat zorgen.
Was dit een levende of een dode garnaal? Dat ze dode garnalen opeten lijkt mij normaal, levende lijkt mij vreemder (ik zeg niet dat dit niet mogelijk is).
 
Tadaaa, foto's van de planten update! Let vooral niet op de kwaliteit van de foto's want dat is bagger.

Anyhow, vind t zo echt tof geworden! En de galaxies stellen het ook op prijs, evenals de garnalen.

:D

received_1126473280794724.jpeg


received_1126473274128058.jpeg


received_1126473454128040.jpeg
 
Update! De plantjes groeien goed, vissen en garnalen hebben het naar hun zin dus ikke blij. Nog geen zwangere vuurtjes gespot helaas, heeft dit misschien een reden?

received_1128465467262172.jpeg
 
Haha,zou goed kunnen idd.
Zie iig een aantal vrouwtjes op de foto dus dat kan het niet zijn! ;)


Heb zeker genoeg wijfjes, spotte in het midden van de rug een witte plek achter de maag. Is dit de zogenoemde eivlek?
 
Leuk ingericht en soms kan het inderdaad wel even duren voordat je een zwangere spot. Hier ligt de kweek zelfs weleens maanden stil.
 
Is niks dat wachten,vandaag ook al een aantal keren de garnalen bekeken om eitjes te kunnen ontdekken.
Heb ze al 18 dagen dus zal eens tijd worden! ;)
 
Geduld geduld geduld haha iets waar we totaal niet van houden. Inspecteer je garnalen elke dag... zo ging het ook bij mij :) ineens een zwangere ertussen
 
De vlek is zeker de eivlek, zie nu allemaal wit gele puntjes zitten. Op hoop van zegen dat er baby's Komen! En hopen dat de Galaxies ze niet allemaal opeten hihi... Ach, ik heb wel genoeg schuilplekken denk ik :D
 

Terug
Bovenaan