Volgens mij is dit vinrot


De rest van de vissen heeft niks, maar bij de sluierstaart is alles weg, behalve 1 klein stukje:

17-6-2017, en de rest na 3933 is van dezefde datum.JPG
IMG_3933.JPG
IMG_3933.JPG
IMG_3934.JPG
IMG_3935.JPG
IMG_3936.JPG
IMG_3940.JPG
IMG_3941.JPG
IMG_3942.JPG
IMG_3943.JPG
IMG_3944.JPG
IMG_3945.JPG



Wat kan ik nu het beste doen?
Hele vijver?
Of de sluier nog een keer behandelen alleen?;)
 

:oops: Sorry zie nu pas je post. Geef het nog even tijd om te genezen. Als er geen andere vis is aangetast zou ik niet de vijver doen. Pas als je er nog eentje zie die niets had. De behandelde vis moet het proces stilstaan niet erger worden. Alleen gaan behandelen als het erger word.
 
Sluiertje gisteren er nog uitgehaald, er was al een stukje staart teruggegroeid!
Alleen er zit nog steeds een beetje wit (vinrot) op de staart, maar het is volgens mij niet erger geworden:rolleyes:;)
 
:thumbs: Goed om te lezen dat je joekel weer een nieuwe staart krijgt. Dat stukje zal ook wel goed komen.
 
Yesyesyes,!!!!


Vinrot is helemaal weg, het laatste witte is weg!
Staart is alweer een halve centimeter aangegroeid!!


Bedankt voor de hulp Michelle!:thumbs:
 
Goed om te lezen Ruben!

Ik baal want me kleine pearl scale die ik net 3 maandjes had en van heel klein al aardig was gegroeid net is overleden. Helemaal niets aan te zien, geen parasieten ofzo dus zal iets inwendigs zijn geweest. Arme drommel.
 
Goed om te lezen Ruben!

Ik baal want me kleine pearl scale die ik net 3 maandjes had en van heel klein al aardig was gegroeid net is overleden. Helemaal niets aan te zien, geen parasieten ofzo dus zal iets inwendigs zijn geweest. Arme drommel.
Jammer...


Je moet een keer een fotoalbum openen voor al je vissen, daar ben ik wel benieuwd naar;)
 

Terug
Bovenaan