Vissenkom!


Nou dat zijn al leden die hier lang geleden actief waren Edwin en Tuti kon ik niet eens van naam maar mars wel.
 
Tuti en mars waren een stelletje, immer postend zoals jij
 
Ok dan heb ik het niet beseft.
En als je me goed begrijpt dan zou je nu wel eens driedubbel met me kunnen lachen, Liran is het toch?
Ik lach altijd 3dubbel om je!
 
Dat is dus niet hetzelfde als met mij lachen, dat voel ik diep maar ik ben niet in staat om mijn gevoelens naar je terug te verwoorden.
Ik zooi straks wel een van me bakken voor je kapot zoals je maar telkens toe bent aan het solliciteren.
Jij prachtpersoon tussen de letteren trust
 
Dat is dus niet hetzelfde als met mij lachen, dat voel ik diep maar ik ben niet in staat om mijn gevoelens naar je terug te verwoorden.
Ik zooi straks wel een van me bakken voor je kapot zoals je maar telkens toe bent aan het solliciteren.
Jij prachtpersoon tussen de letteren trust
Ik lach ook met je!
 
Want ik ging dit
1675452982540689932073.jpg
1675452982540689932073.jpg
voor je verknoeien.
 
Weet iemand misschien een leuke/goede lamp voor een kom van 40x40x40? Zon click-on weet ik niet of dat kan met de ronde rand. Als iemand tips heeft let me know 😊
Zou iemand mij misschien nog kunnen helpen? Vind t ook een gezellig gesprekje geworden hoor, maar zoek nogsteeds iets van een lamp oid 😜:DD
 
Zou iemand mij misschien nog kunnen helpen? Vind t ook een gezellig gesprekje geworden hoor, maar zoek nogsteeds iets van een lamp oid 😜:DD
 
Zullen jij en ik eens een avondje mogen vertoeven bij een willekeurige aquariumvereniging in het land?
Die in leerdam vond ik heel leuk ik was daar met mars en tuti ooit🤔en jos destijds
Volgende week zaterdag komt Poecillia samen in Maarn...
 
Dat zou wel goed zijn als john en ik dat in de lijve kunnen bijwonen, maar consumpties inbegrepen moet je alleen john er nog een beetje voor porren.
 
Dat zou wel goed zijn als john en ik dat in de lijve kunnen bijwonen, maar consumpties inbegrepen moet je alleen john er nog een beetje voor porren.
John is flexitarier tegenwoordig dus als je een schaaltje winterpenen met de dikte en lengte van een kroket op tafel zet is hij blij.
 

Terug
Bovenaan