Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Mooeie bak aan het worden! :smitten:

Moet die garnaal niet met vriendjes wonen, net als de zoetwatergarnaaltjes?
Zal wel niet anders had je er wel 10 gekocht hihi.
 
Mooeie bak aan het worden! :smitten:

Moet die garnaal niet met vriendjes wonen, net als de zoetwatergarnaaltjes?
Zal wel niet anders had je er wel 10 gekocht hihi.
Ik heb poetsgarnalen gezien die elkaar levend opaten. Dus dat is niet zo'n goed idee.
Zie het van de andere kant, ze kosten gemiddeld zo'n €15, dan mag je wel blij zijn dat je er niet 10 van moet hebben :D
 
Prachtig hoor!! Die poetsgarnalen zouden voor mij een reden zijn een zoutwaterbak te starten.
 
Ja ze zijn erg leuk om te zien Alwin en ook lekker groot dus je ziet ze snel. Toen de eerste alleen zat was het maar een levenloos geval maar dat is nu toch verandert. Vannacht gingen ze de hele bak door en nu met licht aan iets minder beweging maar dat is normaal naar het schijnt.
Als het goed is komt deze week de Gramma bij Frits binnen dus dan komt ook de eerste vis erin.
 
Ik heb poetsgarnalen gezien die elkaar levend opaten. Dus dat is niet zo'n goed idee.

Ja misschien met teveel in een bakje gehad maar deze 2 gaan goed met elkaar om tot nu toe en je leest ook dat je ze prima met 2 moet kunnen houden:)
 
Hier een foto van beide garnalen nadat we er één hebben bijgekocht:

poetsers.jpg
 
Prachtige poetsgarnalen John!!

Lijkt me een waar genot, om ze bezig te zien.
 
De Gramma zou vandaag of morgen binnenkomen maar ja die was niet op voorraad zei WJ dus we moeten nog even weer geduld hebben:'(:'(
 
Wat jammer dat de vis nog niet op voorraad is. Je garnalen zijn wel echt prachtig zeg! Hele mooie kleur ook.
 

Terug
Bovenaan