Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Mooi hoor maar ik wacht ff op foto's van de garnalen! :D


Ik nodig iedereen bij deze uit om zelf een foto te komen maken als het hem of haar te lang duurt:D:D;). Aan verzoeknummers doen we niet omdat we het ook druk hebben met verven. Beter gezegd Jes verft en ik delegeer en conmtroleer:deal::deal:
 
Ze zeiden dat het een sps is maar hij is dus keihard als en steen (hoe kan het he).
 
Er zijn zoveel leden met te weinig geduld dat je dat potje beter kan verloten denk ik:D:D
 
Mooie nieuwe aanwinsten hoor. Ik hou momenteel een lijst bij met alles erop wat ik aanschaf zodat ik later nog eens op kan zoeken ;)
 
Is een pocci , mooi koraaltje om bij te voeren met levend spul .:)
En ook voor een mooi prijsje binnengehaald , meestal begint dat bij 15 voor zo eentje .
Ik heb er ook eentje gehaald vorig weekend , voor 5:p ,maar die was wel wat gehavender .
 
Wat een teleurstelling dat de vis uiteindelijk toch niet komt deze week. Maar wel fijn dat ze 'goede' vissen willen verkopen.

Je hebt wel mooie koralen meegenomen! Prachtige kleuren.
 
Daarnet nog even wat testen meegenomen en spiering voor de garnalen:br::br:. Ook een koraaltje die nu overwent en later post ik wel een foto.
 
Nou voor al die ongeduldige leden dan hier de Heremietkreeft. Hij is nog klein en minder kleurrrijk als de eerste maar ja die vrat aan de koralen. Zolang deze als opruimer zn werk doet vind ik het best.

heremietkreeft 2 mei.jpg
 
Ja dacht ik ook Christian. Kon deze om 9 uur nog meepakken vandaag voor 7 euro.
 
Mooie prijs. Had Frits Kuiper maar een maand langer gewacht toen hij 70 jaar geleden zijn winkel opende.... Ik zag op FB een vrij grote, knalrode monti plaat voor 7 euro :eek:
Gelukkig heb je wel de makkelijke SPS, Pocci's en seriatoporas zijn samen met stylo's en montipora platen de makkelijkste SPS.
 
Ja die zag ik ook maar die was gister heel snel weg al want ik wilde hem reserveren. Maar ja dat deed hij begrijpelijk niet met deze prijzen.
WJ geeft tot nu toe wel goede en eerlijke info over de koralen gelukkig.
 
Nou voor al die ongeduldige leden dan hier de Heremietkreeft. Hij is nog klein en minder kleurrrijk als de eerste maar ja die vrat aan de koralen. Zolang deze als opruimer zn werk doet vind ik het best.

Bekijk bijlage 14697


Nou, eindelijk is hij in beeld maar dan zijn de ongeduldigen hier opeens spoorloos:D:D
 
Wat een leuke heremiet garnaal John!

Krijgt deze nog meer kleur, of blijft hij zo?

Begrijpelijk dat je een andere hebt genomen, die koralen moet je wel beschermen.
 
Goede vraag Marcel. Hij heeft inderdaad minder kleur dan de eerste maar ja de koralen gaan voor want anders wordt het een dure kreeft;)
 
Ja als je ze zou opeten dan is dit een holle kies vol die 4,95 kost:D:D
 
Moet je eens uitrekenen wat de prijs per kg is .
 
Moet ik hem eerst wegen maar hij wil de schelp niet uitkomen:p
 
Altijd last met krakers en éénmaal deze een woning gekraakt hebben kun je ze nog moeilijk eruit zetten :p
 
Ja het is echt een ouderwetse winkel die er ook al tientallen jaren zit. Beetje duister soms maar het heeft wel iets en daar straalt wel gezelligheid vanaf vindt ik.
 
Haha, er ontgaat je ook niks he:D:D. Zoals je dan vast ook al weet is de Gramma binnen en ik zal dan beiden even op een kiekje zetten en posten;)
 
Haha, er ontgaat je ook niks he:D:D. Zoals je dan vast ook al weet is de Gramma binnen en ik zal dan beiden even op een kiekje zetten en posten;)

Altijd maar dat uitstellen!:oops:
 
Hahahaha, als jij nou even deze kant op kan komen dan rijden we snel even met de auto heen en weer en dan kun je hem in levende lijve aanschouwen:D:D;). Die eer krijgt verder niemand hoor:deal:
 
Hahahaha, als jij nou even deze kant op kan komen dan rijden we snel even met de auto heen en weer en dan kun je hem in levende lijve aanschouwen:D:D;). Die eer krijgt verder niemand hoor:deal:

Bedankt voor het genereuze aanbod. Ben alleen nu even niet in de gelegenheid.
 
Lijkt me gaaf om ooit is een zeewaterbak op te zetten. Ziet er mooi uit met die koralen! Is het naar verhouding veel meer werk dan een zoetwateraquarium?
 
Lijkt me gaaf om ooit is een zeewaterbak op te zetten. Ziet er mooi uit met die koralen! Is het naar verhouding veel meer werk dan een zoetwateraquarium?
Nee, in ieder geval niet meer werk dan de aquascape van jou. Wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duurder.
 

Terug
Bovenaan