Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Echt een mooi aquarium zeg en leuke bewoners heb je al :D
Toen ik nog een zoetwater aquarium had was altijd mijn grote wens om nog eens een zoutwater aquarium te nemen maar vond dit toch nogal prijzig.
Maar als ik dit zo zie blijft het toch kriebelen :p Wie weet ooit nog eens :p
 
Ja het is zeker prijzig ivm zoetwater. Maar ja soms wil je wat anders dus dan maar de sprong in het diepe maken he:D:D. En het is daarbij ook nog eens goed voor de lokale LFS en dus voor de economie;)
 
Haha, dan blijf je toch de economie stimuleren John:D Wie had dat gedacht:p
 
Nou hier dan de 2 foto s van de Montipora en de Poetsgarnaal;

aankoop 12 5 17.jpg
aankoop 12 5 17 1.jpg
 
De foto is iets wat donker met deze slechte camera maar hier dan het bakje ook:

bak 12 5 7.jpg
 
euhm ging niet over deze twee foto's hoor . Ik vroeg gewoon welke foto het eerst kwam die van de krab:D:D:D of die van de vissen die volgende week toekomen lol
 
Ik ga u eerlijk bekennen dat ook ik zoals zovelen weinig geduld heb , maar ben 14 dagen terug naar de lfs geweest om materialen en natuurlijk bekijk je ook eens alle vissen . De vis die ik zag in deze nochtans topzaak ( zelf hier op het forum niks dan lovende woorden ) stond me echt niet aan . Ik moest eigenlijk nog een paar visjes meenemen voor een ander aquarium en ik meen wat ik zeg als ik binnen 2 a 3 weken om vis ga voor mijn aquarium en ik zie hetzelfde dan neem ik terug zeker geen vis mee . Ik vermoed ondanks u even groot geduld dat jij dan ook liever iets zal wachten dus ... BTW uw zeeaquarium blijft een mooie groeiende bak .
 
Mooi John! Kon je die poetsgarnaal niet even in een schelpje proppen? Ik had t zo gelooft. ;)
 
Ja meneer is erg actief Ton. Van de eerder genoemde vis nemen we er maar 1 ipv 2 want daarbij kun je niet het geslacht zien en je wilt daarvan geen 2 mannen in zo n bakje. Dus er komt dan nog één van een ander soortje nog bij.
 
Ja hij heeft het erg druk met poetsen van de 3 lege slakkenhuisjes:D:D
 

Terug
Bovenaan