Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Ja er zitten nu 5 in en dat is ook voldoende. Heel misschien komt er van deze Pyama nog een derde bij maar dat zien we nog wel. Je moet ook wel letten op de belasting bij zo n bakje.
 
Mooi John! Ben benieuwd naar de foto's als ze op kleur zijn, vind ze nu al prachtig.
 
Een nieuw koraal

IMG_20190413_181115.jpg
 
Ja het zit als een soort deken op de steen Ton maar vraag me niet de naam. Die weet Lauwrensz later misschien wel;)
 
Ja ik heb de Duivelsklauw weggedaan want die was veel te groot geworden en ik heb het niet zo in stekken of snijden van een koraal dus het kwam me goed uit dat ik die mocht ruilen voor deze.
 
Mooie bak hoor, blijft toch altijd nog kriebelen bij mij (ondanks dat we nu net een zoetwater aqua zijn gestart).
Heb je nog een recente totaal foto?
 
Mooie bak hoor, blijft toch altijd nog kriebelen bij mij (ondanks dat we nu net een zoetwater aqua zijn gestart).
Heb je nog een recente totaal foto?

Om eerlijk te zijn nee maar er is eigenlijk niks veranderd als je de iets oudere foto bekijkt. Alleen wat nieuwe visjes maar daar had ik al foto s van gepost.
 
  • Leuk
Waarderingen: FvdP
Om eerlijk te zijn nee maar er is eigenlijk niks veranderd als je de iets oudere foto bekijkt. Alleen wat nieuwe visjes maar daar had ik al foto s van gepost.

De Gramma Loretto heb ik vroeger ook gehad, prachtige vissen.
De pyama kardinaalbaarsjes ken ik niet, die lijken erg op de ramirezi, is het ook familie van elkaar?
 
Haha, de Ramirezi is zoet dus ik denk niet dat het familie is. De Gramma doet het nu erg goed maar in de eerste 80 literbak heb ik er 2x een gehad en die waren beiden binnen 3 dagen dood. Gelukkig gaat het nu wel goed.
Een tweede Gramma is me nu afgeraden omdat de bak niet zo heel groot is en ze wellicht kunnen knokken om een territorium. Vandaar dat ik de Kardinaalbaarsjes heb genomen.
 
Erg mooi John, mag ik je nog lastig vallen met de vraag naar een totaaltje? :)
 

Terug
Bovenaan