Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Lijkt mij ook helemaal niets en dan zeker de hele dag kijken naar "flap"perende dino's. Mij niet gezien :juggle:

Dat is nog niet het ergste maar mn Orca groeit bijna de bak uit dus ja dat komt er ook weer bij:p
 
En toen was er weer een pagina vol zonder ook maar 1 foto :rolleyes::D
 
Nou wordt het wel tijd voor een :foto:
 
Ja ik zal eens kijken wie is begonnen met het gezeur en de boel heeft opgerakeld:stom:
 
Ja ik zal eens kijken wie is begonnen met het gezeur en de boel heeft opgerakeld:stom:

Die staat hier:

Hoe lijkt het met dit aquarium. We willen nu wel weer een paar foto's zien is al bijna een half jaar geleden. Zou bijna denken dat het aquarium gecrashed is :O

Ik ik krijg toch al gelijk zie ik.
Dit zei ik 3 hele maanden geleden.

Ja, dat zal wel weer maanden duren.
 
Even een andere tactiek proberen, het foto->beloning model:juggle:
Een gelijksoortige tactiek gebruiken ze ook bij honden en andere dieren, als ze iets goeds doen, krijgen ze wat lekkers. Hierop is dit gebaseerd:D:D

John, als jij voor morgen foto's plaatst, krijg jij volgend jaar Vivarium een blikje Cola/Fanta oid van mij. Maar dan moet je wel vòòr morgen foto's plaatsen:deal:

:D:D
 
Ik hou niet van prik Ruben dus dat is pech hebben:sorry::sorry:

Nee zoals je kon lezen heb ik wat Dinoflaggelaten gehad en bij get afzuigen en weghalen dagelijks staat niks meer op de plaats en moeten de koralen ook bijkomen van het verduisteren. Als het allemaal weer op orde is dan post ik wel een foto hoor.
Nu kan het maanden duren voordat de koralen weer goed zijn bijgekomen volgens mij:D:D:D:p
 
Ik hou niet van prik Ruben dus dat is pech hebben:sorry::sorry:
Goed lezen hé, er staat oid, ofwel of iets dergelijks. Dus een drankje naar jouw keus:D
En mischien sponsoren andere forumleden je wel met een papatje:daisy:
(Atille hint:D)
 
Goed lezen hé, er staat oid, ofwel of iets dergelijks. Dus een drankje naar jouw keus:D
En mischien sponsoren andere forumleden je wel met een papatje:daisy:
(Atille hint:D)

Ja sommige dingen wil ik niet lezen hoor;).

Nee alles moet weer even netjes staan zoals het was en bijkomen dus dat komt wel goed hoor Ruben.Net als bij blauwalg moest ik dagelijks de Dino s wegzuigen en dan moet je het eea verplaatsen dus dat moet weer opnieuw worden vastgeplakt op de goede plaats. Als het de enige bak was dan zou het morgen zijn gefixt.
 
IMG_20181231_135243.jpg
 
Zoals ik al had aangegeven is het een belabberde foto maar ja dat heb je met deze foon. Als ik in 2019 weer tijd heb zal ik kijken voor een betere;)k
 
Hij staat er nog! Ziet er goed uit John!
Vind die garnalen ook altijd erg leuk :)k
 
Ik ben een leek op zoutvlak maar ziet er prima uit vind ik!
Mooie bak, leuke koraaltjes!
En een flinke garnaal precies!

Hoeveel bewoners heb je eigenlijk in de bak?

(Over de foto-kwaliteit zal je mij niet snel horen, ik heb een vergelijkbaar probleem...)
 
Weer niet scherp maar ik vind het best. Er zitten 2 Nemo s in met 2 Poetsgarnalen en een Heremietkreeft met een Mitraxkrab en een zee-egel Willem.
Ik heb last gehad van Dinoflaggelaten en doordat die dood zijn gegaan krijg ik iets aan bruinalg maar dat is allemaal op zn retour gelukkig. Als alles binnnenkort zo stabiel blijft komt er nog iets aan vis bij maar welke weet ik nog niet.
Ik ben al lang blij weer van die rotte Dino s af te zijn. Gelukkig hebben we aan Lauwrensz een goede hulp voor advies:thumbs:
 
Nou John foto´s vallen best mee hoor
In ieder geval beter als met mijn huaswei das 1 en al ruis en tja een telefoon is nu 1maal geen Nikon D3200
Mooi bakje toch vissen en koralen zien mooi uit :thumbs::Dk
 
Prachtige bak John, ook ik heb er geen verstand van en kan het alleen mooi of niet mooi vinden.
 
Mooi hoor John maar probeer volgende keer eens een rode muggenlarg op je neus dan zien we die vissen ook eens.
 
Ziet er weer goed uit hoor John, het was ook leuk om vorige week de bak in het echt te bekijken. :thumbs:

Na wat tegenslagen gaat 2019 gaat top jaar worden voor dit aquarium en de bewoners.
 
Was inderdaad leuk dat je even hier was Lauwrensz:thumbs:
Mooi hoor John maar probeer volgende keer eens een rode muggenlarg op je neus dan zien we die vissen ook eens.

Bril opzetten Dirk en op de foto rechtsboven in de hoek kijken:Dk:Dk
 
Die twee mini visjes is dat alles?
Zeurpiet. Op jouw foto zag ik niks hoor:pk. Zoals ik al zei 2 Nemo s en 2 Poetsgarnalen met een Heremietkreeft en een Mitrax en een zee-egel.
Maar ja als ze mij zien duiken ze weg.
 
Mooie bak John, ik ben fan van de nemo's!
 

Terug
Bovenaan