sera snail collect


Jip, het vergt misschien wat geduld zeker in jouw geval als je er zo veel hebt de eerste keer, maar ik pluk ze er met een aquariumpincet uit, als je dit bij houd is het niet zo veel werk, of als er 's avonds veel boven de grond zitten kan je ze er natuurlijk ook met een slang uitzuigen.
 
ronrijn zei:
Jip, het vergt misschien wat geduld zeker in jouw geval als je er zo veel hebt de eerste keer, maar ik pluk ze er met een aquariumpincet uit, als je dit bij houd is het niet zo veel werk, of als er 's avonds veel boven de grond zitten kan je ze er natuurlijk ook met een slang uitzuigen.

en jouw bak is ook 350 liter inhoud? xD
 
ik heb een reactie gehad van Sera.. ik moet zeggen ik vind dit zeer schappelijk van ze mijn complimenten voor dit bedrijf ik had via hun site een formulier ingevuld en ik kreeg geen reactie per email terug, nee vandaag lag gewoon dit pakketje in mijn brievenbus met deze brief erbij;

335733_0_82_20140808_1823021.jpg


edit; jaaaaaaa oke je moet even je hoofd naar links kantelen excuses
 
ze gaan ervan uit dat mijn slakken heel klein zijn... achja is toch logisch lijkt mij, op de foto met rolmaat erbij kan je zien dat de gaten tussen de spijltjes wel 8mm zijn, dus zo heel klein is dat niet voor een toren/punt-slak. ik had in het formulier ook vermeld dat het om puntslakken ging.
maargoed wel erg aardig dat ze een paar van die tabletjes erbij sturen dat maakt het wel weer goed zo heb ik in ieder geval wel het geld eruit
 
Nou,vanmiddag maar even netje met 4 mm mazen over de bodem geschraapt.
Zo,n 30-40 in het netje.
 

Terug
Bovenaan