Restdruk?


en lijkt wel heel veel op die van jbl als ik hem zo bekijk
en lekkage bij de co2 aansluiting bij de jbl toe nu toe geen last van
 
Lijken ze uiteindelijk niet allemaal op elkaar?
 
Lekken bij de c02 aansluiting doet deze ook niet, maar wel aan de uitstroomkant.... :help:Ik denk dat de verlijming niet goed is, want hij lekt tussen het heldere en het witte plastic door. Direct maar contact met APO opgenomen, want dit hoort volgens mij niet zo. Ik moest ook al eerst het ventieltje van het terugloopventiel goed zetten, dus het lijkt er op dat ik een maandagmorgenexemplaar heb... :(:stom::(
 
Nogal. Er zat ook veel meer water in dan op die foto van jou (zat ietts van halfvol en bleef zich vullen), maar dat zou er nog wel uitgedrukt moeten worden, denk ik... Voordeel van dat water was dan wel weer dat ik het probleem merkte, anders was hij denk ik vorlijk co2 aan het lekken geweest. Ben benieuwd wat APO gaat doen, want de eerste reactie was dat ze het met de leverancier op zouden nemen. Dat soort dingen gaat vaak langer duren en ik vind eigenlijk dat ze het ding gewoon om moeten ruilen...
 
De eerste 2 dagen vulde deze bij mij ook voor minder dan de helft. Daarna was dit over en niet meer gezien. Situatie is en blijft zoals op de foto. Geen lekkage gelukkig of terugslag ventiel wat niet goed zou zijn.

APO is normaal goed met de service en snel met omruilen kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
 
Daar heb ik ook wel vertrouwen in, ze staan ook gewoon heel erg goed bekend. Ik ben alleen altijd wat allergisch voor 'we nemen contact op met de leverancier', want ik heb niets met de leverancier.
 
en lijkt wel heel veel op die van jbl als ik hem zo bekijk
en lekkage bij de co2 aansluiting bij de jbl toe nu toe geen last van

Ja, veel verschil is er niet ..

Maar als je als leek toch voor een externe optie wil gaan, zou ik meer vertrouwen hebben in een constructie zoals deze ;

CwfGgY5fqaDCMw3uyWJ9hXd439dVVwKZ.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou mezelf na drie jaar co2 gebruik (wel met wegwerpflessen) niet helemaal als leek willen omschrijven, maar ben toch wel benieuwd waarom de constructie die je laat zien beter zou zijn? Enige voordeel wat ik zie is de afwezigheid van verlijmde verbindingen.
 
Zostraks bericht gehad van Aquaplantsonline. Ze hebben contact met Aqua-Noa opgenomen en omdat die niet kunnen garanderen dat deze fout alleen bij die van mij voorkomt (ze gaan onderzoeken of er meer met dit probleem zijn), hebben ze me aangeboden om een JBL Proflora Direct als vervanging op te sturen. Wat mij betreft perfect afgehandeld en alle lof voor Aquaplantsonline!
 
Hoop niet dat het een productiefout is, anders kan die van mij ook nog wel eens gaan lekken.
 
Dat hoop ik ook voor je. Maar als hij niet meteen lekte, dan zal het vast wel goed gaan.
 

Terug
Bovenaan