Project dwergklauwkikker


ik heb net de bak verschoond en nieuwe plantjes en een mooier stuk hout in gedaan. Stuur ltr een foto.
 
Ja ik had ze bij de winkel in onze buurt besteld en ze zijn vandaag binnengekomen.
 
Jammer. dacht dat er wel een paar l-nummers waren die in een klein bakje konden.
 
Update
R8L9HAurst-PPnw3zxZMR-1ba50bkQpz.png
R8L9HAurst-PPnw3zxZMR-1ba50bkQpz.png
R8L9HAurst-PPnw3zxZMR-1ba50bkQpz.png
R8L9HAurst-PPnw3zxZMR-1ba50bkQpz.png
 
Mooi ingericht bakje hoor.
Zou zelf bijna denken dat het iets van een aqua40 is,of heb je echt de maten zelf gemeten?
 
Leuk ingericht hoor!

Ik zou wel nog even je aquarium nameten, want gezien de grootte van de thermometer denk ik dat je aquarium wat kleiner is dan 40x40x40cm. De exacte maten zijn natuurlijk wel goed om te weten om te bekijken welke dieren je er in kan houden. Ook kan je daarmee de hoeveelheid water in je aquarium inschatten, wat ook erg handig is om te weten.
 
Lijkt mij eerlijk gezegd ook geen 40x40. Hij doet me behoorlijk aan de aqua40 denken die ik hier heb staan en die is 30x30 (ongeveer).
Je hebt trouwens wel je filter erg goed verborgen. Ik heb hem nog niet kunnen ontdekken :D
 
Biologist zei:
Je hebt trouwens wel je filter erg goed verborgen. Ik heb hem nog niet kunnen ontdekken :D
Die zit er ook niet in. Kun je op de vorige pagina zien.

Waarom heb je er geen filter in zitten?
 
Lelijk en had er ff geen geld voor. Er zit wel een bubbelluchtding in.
 
Ja de waardes zijn goed. Heb net een helena gekocht. Wou er 3 maar ze hadden maar 1 levende. Bak is inderdaad die bak.
SmMOJv7d8ywWOdgrA6frPBJmd2td5edj.png
 
Mooie slak.
Je ontwijkt wel mooi de opmerkingen over het formaat bak zeg,ben echt nieuwsgierig nu! ;)
 
De bak wordt met de week kleiner volgens mij. 60x60x60 bleek 40x40x40 te zijn en nu....... :S.
Ben benieuwd wat voor bakje het nu dan wel is.
 
Zullen we een nieuwe topic maken. Inplaats van raad de vis, raad het aquarium ? XD
 
Een vraagje de dieren die ik nu heb kunnen in een aqua40 toch?
 
Als het over hetzelfde bakje gaat dan hoeft dat niet toch? Je was zelf nogal onduidelijk over de maat dus dan kun je zo n vraag verwachten denk ik en het kan ook zeker van invloed zijn op de vraag wat er al dan niet in zou kunnen.

Hier kan dus echt niet een L nummer in.
 
Dat had ik al door. Maar de dieren die ik nu heb kunnen erin blijven toch?
klauwkikkertjes
betta
de 'algenetertjes'
 
dan haal ik ze eruit en stop ze in een andere bak.
las 5l per kikker? heb er 4 dus dat kan toch?
 

Terug
Bovenaan