[Online][Tool] Waarde meter


Zojuist een aantal stappen gemaakt, dit is momenteel de weergave v1.0 build (10112022).

De waardes hierin zijn random bepaald om een duidelijk beeld te geven van de grafieken.

Bekijk bijlage 351385
Ik houd van minimalistisch en overzicht, dat is wel iets wat hier aanwezig is dus i like it! Vooral bij grafiekjes is dat belangrijk natuurlijk. Misschien kan je bij de laatste meting in het grafiekje, of naast het grafiekje ook de huidige waarde in cijfers toevoegen zodat het in 1 oog opslag nog duidelijker is, of dat je verschillende mogelijkheden hebt om te kiezen tussen verschillende grafieken of nummers.
Ik ben altijd wel gek op zelf mn overzichten kiezen/kleuren kiezen.
Ik ben kleurenblind btw dus als je ergens een rood groen error hebt dan waarschuw ik je ff, zullen veel mannen blij mee zijn 😂 (komt alleen bij mannen voor)
 
Ik houd van minimalistisch en overzicht, dat is wel iets wat hier aanwezig is dus i like it! Vooral bij grafiekjes is dat belangrijk natuurlijk. Misschien kan je bij de laatste meting in het grafiekje, of naast het grafiekje ook de huidige waarde in cijfers toevoegen zodat het in 1 oog opslag nog duidelijker is, of dat je verschillende mogelijkheden hebt om te kiezen tussen verschillende grafieken of nummers.
Ik ben altijd wel gek op zelf mn overzichten kiezen/kleuren kiezen.
Ik ben kleurenblind btw dus als je ergens een rood groen error hebt dan waarschuw ik je ff, zullen veel mannen blij mee zijn 😂 (komt alleen bij mannen voor)
Als je over de grafiek heen gaat met de muis zie je de exacte waarde, en inderdaad er zijn kleuren toegevoegd maar dat is meer om de grafieken niet zo statisch saai te maken.

1668083372245.png
 
De afgelopen weken heb ik niet stilgezeten en kan ik een voorproefje geven van het portaal, Indien er aan of opmerkingen zijn of wensen kunnen die nog meegenomen worden in de eerste release :).

Ter info;
De rode draad is de maximale waarde, de donkergroene is de gewenste waarde en de lichtblauwe is de minimale waarde. de andere kleuren zijn de waardes welke uit de test komen. (Weliswaar niet realistisch om zo wat variatie te kunnen tonen)
SmartAqua_Webview_v2.png
 
Inmiddels zo ver dat vooraanmeldingen gemaakt kunnen worden, Alvast een kijkje nemen? Klik dan hier!

Binnenkort meer.
 
Wat ik niet begrijp, het grootste deel van de metingen zijn niet ik real-time toch? Dat zijn gewoon waardes die je van je druppeltest hebt en vervolgens invoert. Wat onderscheid dit product dan van de mogelijkheden die er al zijn?
 
Wat ik niet begrijp, het grootste deel van de metingen zijn niet ik real-time toch? Dat zijn gewoon waardes die je van je druppeltest hebt en vervolgens invoert. Wat onderscheid dit product dan van de mogelijkheden die er al zijn?
Goedemorgen RensY,

Wat voor versie 1 vast staat is dat het inderdaad niet real-time is, maar echt een opslag voor de waardes van je (druppel)testen. In de toekomst (Ik verwacht Q3/Q4 2023) is het idee om een component aan te bieden waarmee in iedergeval de temperatuur real-time is uit te lezen (of met een vertraging van x-tijd).
Hetgeen wat zich hiermee onderscheid is dat het volledig Nederlands is, Cloud-based is en dat het goedkoop is. (Het goedkoopste pakket is €2,95 per jaar en het duurste is €9,- per jaar voor zoetwater en voor zoutwater is €4,95 per jaar het goedkoopste pakket en het duurste is €22,50 per jaar.)

Om je een beeld te geven, hieronder zijn de pakketten samengesteld (let op dit kan nog veranderen, ik heb de software ooit voor mezelf geschreven op zoutwater basis en durf niet te zeggen of alle waardes ook voor zoetwater te testen zijn);
1672309737137.png
 

Terug
Bovenaan