Oase highline 400 (biljoenblik)


Hele mooie bak en inrichting.
Komen ze van bij aquabilzen?
Ben ik vanmorgen ook heen gereden voor het 1 en ander.
Veel plezier ermee.
Ja, klopt. Daar ben ik ze gaan halen. Heeft ook hele mooie redbacks. Maar slechts nog 4 exemplaren.
 
Ja, klopt. Daar ben ik ze gaan halen. Heeft ook hele mooie redbacks. Maar slechts nog 4 exemplaren.
Ik let eigenlijk nooit op de maanvissen dus kan niet echt zeggen of hij er veel heeft zitten.
Sinds ik een aquarium heb ga ik daar al mijn spulletjes/voer/vissen halen,
mijn bak komt ook van daar.
Je kan ook vissen bestellen maar dat heb ik nog nooit gedaan dus kan ik niet veel over zeggen.
 
Ik let eigenlijk nooit op de maanvissen dus kan niet echt zeggen of hij er veel heeft zitten.
Sinds ik een aquarium heb ga ik daar al mijn spulletjes/voer/vissen halen,
mijn bak komt ook van daar.
Je kan ook vissen bestellen maar dat heb ik nog nooit gedaan dus kan ik niet veel over zeggen.
Ik heb hier een heleboel zaken die aquariumspullen verkopen. Echter dat zijn geen speciaalzaken.
Ik heb dan in Geleen nog Knops. Dat is een speciaalzaak voor aquaria (en zee aquaria) en vijvers. Hier heb ik ook mijn aquarium gekocht.
En ik ben eens in Bilzen gaan kijken, omdat die webshop altijd naar voren komt.
Het viel mij op dat hij een mooie assortiment vissen heeft. En bij de maanvissen viel de kwaliteit wel op.
Natuurlijk heeft hij ook de standaard maanvis mix.

Hij heeft verteld dat het heel erg moeilijk is om aan echt goede maanvissen te komen. Daarom heeft hij nu ook veel minder op vooraad.

Daarnaast heeft hij ook een goed assortiment visvoer.
 
Dit topic uit het oog verloren!

Marcel, je hebt een heel mooi bestand gekozen! Wat is alles in korte tijd waanzinnig gegroeid.
 
Welkom in het algen paradijs. En het is nog 30% van wat het was. Dus het wordt al beter.


IMG_0485.jpeg


IMG_0492.jpeg


IMG_0491.jpeg


IMG_0490.jpeg
 
Wow, ja Marcel, dat is wat je gerust een groene bak mag noemen ;)
Kunnen de planten nog concurreren met de algen?

Ja manen zijn prachtig!
 

Terug
Bovenaan