Nieuwe lichtkap maken


D

de marte

Guest
Ben vandaag begonnen met het maken van een nieuwe lichtkap. Wil dadelijk 1 centrale lichtbalk er in maken met 3 watt powerleds. En een paar ventilatie rooster aan de achterkant
15C3B8E4-ABA0-43C9-91F9-3B3FAEBD6B87_zpsniukyxfz.gif
E5A6C27C-52E7-478F-B7F6-358F5A302DBD_zpslxccuaye.gif
 
Net nog even een uurtje gerommeld. Alles zit er nu in. Nu afwerken en behandelen :D
 
Ziet er al gelikt uit.
Maar persoonlijk zou ik dat schaniertje toch anders gemaakt hebben of je bent er nog niet mee klaar ?
 
Ziet er al gelikt uit.
Maar persoonlijk zou ik dat schaniertje toch anders gemaakt hebben of je bent er nog niet mee klaar ?
 
Ben nog niet klaar. Maar die word dadelijk gewoon megespoten. Zit op bijna 2 meter hoog. Niemand die het ziet haha. Is het luikje voor de tuinslang
 
Nee. Dat werkt niet makkelijk meer op die hoogte. De kap zit op gasveren. Dus openen kost geen moeite
 
Een balk van 230 cm met 7 rgb en 7 warm wit 3 watt power leds
 
Vandaag epoxy binnengekregen. Dus net de tweede laag aangebracht
3AC95E74-393A-4424-8E86-1EAF9C51D81A_zpst1i0dbb2.gif
 
De sponningen voor de roosters zijn 3 keer gedaan nu. Morgen de roosters erin kitten. En dat worden die ook nog een keer met de epoxy meegedaan
 
Ziet er goed uit, benieuwd of deze mooi recht blijft. :)
 
Als je trespa gebruikt niet. Ik verwacht van wel nu. Omdat dadelijk de andere kant gespoten wordt krijg je spanning de andere kant op. Plaatmateriaal altijd rondom behandelen. Anders cre�r je spanning
 
Mooi gedaan man. Als je de foto van de kap ziet besef je pas hoe groot je bak eigenlijk is.

Ik speel ook met de gedachte om deze zomer zelf een bak te maken. Ik ben me al wat aan het inlezen.

Gr Robin
 
Met welke temperatuur verwerk je de epoxy ?
Lijkt me nu niet echt de moment .
Of heb je een aangepaste epoxy ?
 
Die epoxy ligt in een lucht en temperatuur geregelde droogkamer uit te harden Erwin
 
Helemaal goed , ik dacht ik vermeld het even .
Ik had al wel een vermoeden dat je hier goed over nagedacht had .
 
Leds zijn ook binnen. Van het weekend maar eens een beetje testen :)
 
Nee hoor. Kap is nog een uurtje of 2 werk. De leds solderen en zo ook zoiets denk ik
 
E54CBA2A-A771-435D-BC6C-54F719FDD9F8_zpscdosty0u.gif
roosters zitten er in. Morgen nog een laag epoxy en dan kan er verf op de buitenkant
 

Terug
Bovenaan