Ja zodra ze er een merkje bij vermelden gaat de prijs altijd omhoog. Zal me niet verbazen als je deze “merkloos” bij Ali kan kopen voor 5 euro.Prijzig zo n adapter.
Ja zodra ze er een merkje bij vermelden gaat de prijs altijd omhoog. Zal me niet verbazen als je deze “merkloos” bij Ali kan kopen voor 5 euro.Prijzig zo n adapter.
Ik zou gewoon een goedkoop led-lampje ergens halen zodat je door kan en dan maar rustig afwachten op de nieuwe adapter.Klopt , het zijn dozen schuivers. je moet ook nog eens een week wachten omdat het uit Oostenrijk moet komen. de adaptors zijn inderdaad erg prijzig. van andere merken met dezelfde capaciteit zijn ze een stuk goedkoper..
Ze worden steeds goedkoper 😀Universele adapter 24 volt 2,5A 60W
Universele adapter 24 volt 2,5A 60W - Voor meer 12 volt adapters en 24 volt adapters zie onze webshop.www.verlichtingkopen.nl
Misschien door de oorlog in Oekraine? ik heb net op tijd mijn buitenfilter gekocht zag ik net. die is nu 30 euro in prijs gestegen.😮Blijft wel vreemd dat het verkrijgen van een nieuwe adapter zo lang duurt. Lijkt mij een enkele dagen kwestie. Ga er van uit dat een bedrijf als aqualantis een flinke voorraad zal hebben.
Het is in elk geval geen product wat op maat gemaakt moet worden 🤷♂️ en dat er productietijd aan te pas komt.
En volgende week zijn ze in de aanbieding 🤷♂️.Misschien door de oorlog in Oekraine? ik heb net op tijd mijn buitenfilter gekocht zag ik net. die is nu 30 euro in prijs gestegen.😮
Heel verstandig. Dingen gaan altijd stuk op zaterdag avond en is de winkel pas dinsdag open 🫤.Ik weet wel van de lfs hier dat onderdelen soms uit het buitenland moeten komen en er niet in enkele dagen kunnen zijn. Hier heeft de lfs sommige zaken liggen die je dan tijdelijk even kan lenen maar goed dat is niet met alles zo natuurlijk en vandaar dat ik voor de zeewaterbak een extra opvoerpomp heb liggen en de pomp van de afschuimer.
Ik heb nog eens een goede mail gestuurd naar de winkel waarin ik vraag om het bedrag van de adaptor in mindering te brengen bij klarna en zelf op zoek ga naar een oplossing. het is inderdaad erg lang wachten en wie weet schuift de datum straks nog verder op. dan kan je wel bezig blijven met wachten en ondertussen zit ik ermee. dat is niet echt fair vind ik. er stond in een mail ook dat ik kon annuleren als ik niet akkoord ben langer te wachten maar ik weet verder niet hoe dat werkt omdat ik er niet voor betaald heb. ik moet op 8 maart pas bij klarna betalen. kan je dit zelf bij klarna melden als er iets intussentijd van betaling kapot is gegaan of moet de winkel dit altijd doen?En volgende week zijn ze in de aanbieding 🤷♂️.
Qua prijs is het altijd lastig.
Sommige kunnen ze goedkoper aanbieden omdat ze er een hoop tegelijk kopen.
Goedkoop is niet altijd goed zoals je daar nu ook achter bent gekomen.
Weet verder niet waar de importeur zit van aqualantis maar ik zou zeker daar een belletje heen doen en hele situatie uitleggen.
4 weken wachten is echt flauwekul voor een adapter vind ik.
Wat nou als je aquarium draaide en het was de heater ? Dan kan je toch ook niet zo lang wachten.
De winkel kan dat alleen annuleren of aanpassenIk heb nog eens een goede mail gestuurd naar de winkel waarin ik vraag om het bedrag van de adaptor in mindering te brengen bij klarna en zelf op zoek ga naar een oplossing. het is inderdaad erg lang wachten en wie weet schuift de datum straks nog verder op. dan kan je wel bezig blijven met wachten en ondertussen zit ik ermee. dat is niet echt fair vind ik. er stond in een mail ook dat ik kon annuleren als ik niet akkoord ben langer te wachten maar ik weet verder niet hoe dat werkt omdat ik er niet voor betaald heb. ik moet op 8 maart pas bij klarna betalen. kan je dit zelf bij klarna melden als er iets intussentijd van betaling kapot is gegaan of moet de winkel dit altijd doen?
Je kan wel zoals ik lees een "klacht" indienen en dan wordt de incasso op een pauze gezet om het met de winkel eerst in goede orde af te handelen.De winkel kan dat alleen annuleren of aanpassen
Als dat maar gaat lukken....Ok dan ga ik dat doen. ik heb 2x een mail gestuurd en nog geen antwoord op terug gekregen. dit wacht ik vandaag nog even af en anders gaat er een klacht naar klarna toe.
Ik wil niet eerst geld uitgeven aan iets wat door de winkel opgelost moet worden. dit valt onder garantie. mocht het licht nog niet werken met een nieuwe adaptor dan ga ik verder. als de winkel zou zeggen we geven het geld ipv de adaptor dan is het verder mijn risico. in de mail stond dat ik de adaptor kon annuleren vanwege de langere levertijd maar ik kreeg steeds geen antwoord terug. als ik maandag nog niks heb gehoord dan ga ik klarna benaderen en de betaling laten uitstellen omdat de winkel niets terug laat weten.Beste was gewoon geweest dat je zelf eerst een adapter gekocht om te kijken of de lamp het doet. Als deze het dan doet dan proberen of je iets terug kan krijgen. Nu gok je erop dat het alleen de adapter is.
Klarna kan een betaling pauzeren maar de oplossing moet toch van de verkopende partij komen. Die kunnen een bedrag in mindering brengen bij klarna. Klarna kan die beslissingen niet nemen.
Tja als je zelf anderen naait moet je ook niet klagen als je genaaid wordt door een bedrijf.Wart niet weet wat niet deert zeggen ze maar goed met de originele zit je altijd goed.
Probleem is dat hij niet kan bellen en alles via mail gaat.Het is niet slim om zelf met derderangs producten te gaan klooien, stel je lamp gaat over 2 maanden kapot dan heb je geen garantie meer omdat je voeding gebruikt die niet bij het product hoort. Dát is foutief gebruik. Je hebt recht op een deugdelijk product en dus wettelijke garantie. Het kan wat moeite kosten om het bedrijf het te laten oplossen, maar dat is wel het beste. Persoonlijk accepteer ik nooit korting of wat dan ook. Een product niet goed, dan gewoon een nieuwe op basis van de garantie. En blijven bellen tot het geregeld is.
Probleem is dat hij niet kan bellen 🤷♂️
Hoeft natuurlijk ook niet met derde rangs producten. Een originele is ook te kopen.Het is niet slim om zelf met derderangs producten te gaan klooien, stel je lamp gaat over 2 maanden kapot dan heb je geen garantie meer omdat je voeding gebruikt die niet bij het product hoort. Dát is foutief gebruik. Je hebt recht op een deugdelijk product en dus wettelijke garantie. Het kan wat moeite kosten om het bedrijf het te laten oplossen, maar dat is wel het beste. Persoonlijk accepteer ik nooit korting of wat dan ook. Een product niet goed, dan gewoon een nieuwe op basis van de garantie. En blijven bellen tot het geregeld is.
Dat is nou net het voordeel van bij een lfs je spullen te kopen.Maar je kan ook in situaties komen dat er wel haast geboden is en dan heb je er niks aan om te wachten omdat het onder garantie valt.
Je zou maar een bak hebben draaien met hoop koraal en je lamp gaat stuk. Dan kan je wel wel wachten op garantie maar ondertussen gaan je koralen dood🤷♂️
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.