mss zijn Rio nanay 900 liter


Zo vanaf volgende week Donderdag zal de bak aangevuld worden met een Groep Rio Uaup�s red Elizabethae :) en een stapel extra bladeren zodat ik een dikke blader bodem heb.
 
Zijn mooie vissies Stijn! Ben benieuwd naar hoe rood ze zijn.
 
Jepper de pep ;) denk dat het wel goed komt aangezien je twee kleur varianten hebt rood of blauw en beide zijn mooi :)
 
Eindelijk de Crenicara man op de foto :)
Man en grootste vrouw heb ik op de foto gezet zo kun je verschil zien. Jammer is dat het zo'n kalme soort is dat ze zelden 'baltsen in bij zijn van mij'

pC5RIovAuRRJvllqozpjJxkSOdrTK9Bj.jpegIMG_3502 by stijn koch, on Flickr

pC5RIovAuRRJvllqozpjJxkSOdrTK9Bj.jpegIMG_3512 by stijn koch, on Flickr

Niet super scherp maar blauw was zo mooi
pC5RIovAuRRJvllqozpjJxkSOdrTK9Bj.jpegIMG_3506 by stijn koch, on Flickr

pC5RIovAuRRJvllqozpjJxkSOdrTK9Bj.jpegIMG_3500 by stijn koch, on Flickr

De vrouw
pC5RIovAuRRJvllqozpjJxkSOdrTK9Bj.jpegIMG_3373 by stijn koch, on Flickr

En de maanvis die achter een mossel/knoflook pellet aan gaat
pC5RIovAuRRJvllqozpjJxkSOdrTK9Bj.jpegIMG_3483 by stijn koch, on Flickr
 
erg fraaie foto's!
mooi ding man
 
He he eindelijk gelukt :foto: Zat de hele week al te wachten :D
Mooi blauw, aparte vissen, volgens mij heb ik ze nog niet eerder gezien.


Groetjes John.
 
John haha, Anders ik wel kerel :)
Maar het verschil tussen man en vrouw is groot of ben ik nu gek?.

Patroon bijvoorbeeld is bij de man weg, Kleur is blauw in plaats van rood/oranje

Is een soort die nog niet veel gehouden word helaas want het is een tof soortje
 
Gaaf man. Zit een mooie kleur op!
 
mss zei:
Gelukkig denkt iemand er zo over lol. Al die moeite voor 1 reactie geen wonder dat ik nog maar weinig terug kom hier.

John haha jawel he niet te slank maar ook niet dik pracht modellen.
Jammer is dat de Man Crenicara (heeft verlengde vinnen) zich vooral achterin schuilhoud en dus niet op de camera komt haha

Offtopic: Hahah dan moet je mijn topic eens bekeken. Geen animo voor mijn bak.. :stom: Die zal ook bij lang niet iedereen hier in de smaak vallen.. Men houdt toch meer van andere type bakken.

On: prachtige vissen! De man is erg mooi gekleurd! Groot verschil inderdaad. Mooi om te zien hoe dat zich ontwikkeld.
 
Nick ik weet het er zijn bakken hier die zoveel aandacht krijgen waarbij ik denk van uhmm...krapt zihch op ze hoofd. Maar ach daarom zitten we ook op een andere forum toch :). Mijn bak valt denk ook niet bij iedereen in de smaak.

Dankje ja verschil tussen vrouw en man is enorm en ook erg gaaf om mee te maken je koopt enkel vrouwen en na verloop van tijd ontwikkelt zich een man
 
Blijft een hele mooie bak, mooi bestand en prachtige foto's Stijn keep on going!
 
Wat een mooie foto's!
 
Marcello bedankt :) ben er ook erg blij mee en de bak ontwikkeld zich altijd weer beetje heb er nu een 200-300 bladeren in en kilo of 30 aan hout.
Water is mooi bruin.

@Dragonwish bedankt
 
mss zei:
John haha, Anders ik wel kerel :)
Maar het verschil tussen man en vrouw is groot of ben ik nu gek?.

Patroon bijvoorbeeld is bij de man weg, Kleur is blauw in plaats van rood/oranje

Is een soort die nog niet veel gehouden word helaas want het is een tof soortje

Vind het en mooi subtiel gekleurd soortje, die man lijkt i.d.d. op een andere vissoort. Ga je nog proberen te kweken met deze vissen?
De foto's zijn trouwens erg netjes!

groetjes John.
 
John,
Kweken is niet een doel gebeurd het super zo niet helaas. Heb er op moment niet de plek voor.
Klopt lijkt bijna niet de zelfde soort te zijn
 
Mooie visjes! Bovendien scherp vastgelegd, wat het kijken toch wel plezierig maakt. :)
 
Homines, de scherpheid is inderdaad wel een extratje :). Heb zelf ook moeite met matige foto's noem me verwend lol.
Bedankt voor je compliment misschien zaterdag foto van de nieuwe aanwinsten
 
Bplem0wIoByMdzZoQG5OUcLn4x-6V9SR.jpegIMG_3603 by stijn koch, on Flickr

Mini mini :) maand of 2-3 te groeien en dan zijn ze foto waardig.
 
Leuke stekelbaarsjes!

:D
 
Er zijn 2 varianten dus 50/50 ;). Jeps wijsneus.
Maar is nog te vroeg om te zeggen welke het exact is als je online kijkt naar jongere hebben ze meest weg van de red.

Haha ja ja jeffe
 
Bedankt Rick :)
 
Mooi hoor en schitterende foto's maak je!
 
John bedankt voor compliment :). Nu op zoek naar iemand die enkele exemplaren wil afnemen heb er te veel om ze hier volwassen te laten worden (de maanvissen)
 
Jullie hulp gevraagd.

Heb een prachtige groep (Waarvan er helaas bij transport enkele dood zijn gegaan) gekregen nu ze iets groter zijn ben ik ervan overtuigt dat ik totaal anders qua ratio zit 4 mannen op 1 vrouw. Wat moet ik doen?. Kan wel op zoek naar vrouwen maar angst dat ze niet meer geaccepteerd worden?. Kan 2 mannen eruit halen en de mooiste 2 mannen laten zitten?. Wat is jullie mening
 
mss zei:
Jullie hulp gevraagd.

Heb een prachtige groep (Waarvan er helaas bij transport enkele dood zijn gegaan) gekregen nu ze iets groter zijn ben ik ervan overtuigt dat ik totaal anders qua ratio zit 4 mannen op 1 vrouw. Wat moet ik doen?. Kan wel op zoek naar vrouwen maar angst dat ze niet meer geaccepteerd worden?. Kan 2 mannen eruit halen en de mooiste 2 mannen laten zitten?. Wat is jullie mening

Dit gaat om de Apistogramma neem ik aan?
Als je nog wat vrouwen kan vinden zou ik dat doen, als je er dan tegelijk een lading bladeren ofzo ingooit, zal het wel goed gaan. Mocht je niets vinden, kunnen 4 mannen en 1 vrouw in dit formaat ook wel lijkt me. Mannen vormen wel een territorium, vrouw kan dan kiezen.
 
Apisto en zoals je op de foto's ziet zit er al blad in. Erg moeilijk om aan vrouw te komen gezien ze heel klein aangeboden worden.
 
Dat wordt kweken Stijn! ;)

Zijn er geen kwekers of worden ze elders niet aangeboden?
 
Hahaa grapjas.

Jawel maar allemaal zeer klein waarbij geslacht nog nauwlijks tot niet te zien is. En redelijk aan de prijs
 
volgens de site van ruinemans hebben ze er nog 80 zitten
 
Dravik2 Klopt en de maat is klein 2-3 max en 27�
 
Prachtige bak toch h�!

Ik ben ook meer een lezer dan een schrijver maar deze bak verdient een reactie :thumbs:

Als je meer totaaltjes plaatst krijg je misschien meer reacties (hint :D )
 
Haha totaaltjes zijn zo moeilijk en zo donker dat het vrijwel geen zin heeft Jeroen.
Dank ik reageer ook vrijwel alleen op Zuid amerikaanse aquariums en dan nog reageer ik weinig.

Bak zal volgende week stuk leger zijn 14 vissen gaan eruit zijn of verkocht of na andere bak.
 

Terug
Bovenaan