Mijn Juwel Trigon 350 (Jarno Wilenss)


:D
Dankjewel!:D
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat de benaming van deze steen is, ze zijn bij de grotere aquaria winkels wel te vinden:D
Dat wordt dan binnen kort eens afreizen naar bv veldhuis om een rond te neuzen daar
hopelijk vind ik de stenen daar of iets vergelijkbaars :D
 
Dan sluit ik er wel een aan.
Dankjewel:thumbs:
Als ik jouw was zou ik geen luchtpompje aansluiten.
Ik heb zelf ook Malawi. Als ik je een tip kan geven, aliexpress (wavemaker) voor een paar euro een goede doorstroming voor in je bak.
Malawi houden van krachtig water. Ik zie dat je dat weinig heb.
Ook zou ik iets minder planten doen. Ze trekken alles kapot op ten duur. Want je hebt helemaal vooraan een hoop planten. Ik zou zeggen weghalen, zodat ze "meer" hun natuurlijke trekjes laten zien.
Hoe meer zand, waar ze in kunnen graven/woelen hoe beter.

Doe er je voordeel mee en ga zo door.
 
Dat wordt dan binnen kort eens afreizen naar bv veldhuis om een rond te neuzen daar
hopelijk vind ik de stenen daar of iets vergelijkbaars :D

Daar sluit ik me ook bij aan, vind het toffe stenen en ga binnenkort ook een Malawi bak opstarten. Zou deze graag er in willen hebben :). Als iemand anders de naam heeft...?? Zou gewaardeerd worden!

Mooie bak overigens zo!
 
Als ik jouw was zou ik geen luchtpompje aansluiten.
Ik heb zelf ook Malawi. Als ik je een tip kan geven, aliexpress (wavemaker) voor een paar euro een goede doorstroming voor in je bak.
Malawi houden van krachtig water. Ik zie dat je dat weinig heb.
Ook zou ik iets minder planten doen. Ze trekken alles kapot op ten duur. Want je hebt helemaal vooraan een hoop planten. Ik zou zeggen weghalen, zodat ze "meer" hun natuurlijke trekjes laten zien.
Hoe meer zand, waar ze in kunnen graven/woelen hoe beter.

Doe er je voordeel mee en ga zo door.

Mijn pomp produceert al een krachtige stroming, zelf zo sterk dat het zand aan de kant van de stroming weg word geblazen (zie de foto)
Ik heb er een luchtpomp inzitten als extraatje, malawi's houden van zuurstofrijk water.
De planten zijn allemaal nep anders houd ik niks meer over.
Deze zijn inderdaad voor eigen gezicht en niet voor de Malawi's.
Maar ze hebben zat zand over om in te woelen.
Toch bedankt:D

image.jpg
 
Hoe gaat het met de kweek?
Slecht haha, ik had ze een paar dagen staan maar het begon te stinken dus heb ik het weggegooid.
Durfde het niet te voeren
Las daarna dat je ze maar ongeveer 2 dagen in het kweeksetje kon houden. Als je ze wou opkweken je een aquariumpje nodig had, want na 2 dagen lijken ze mij nog te klein om te voeren aan de Malawi. Daarna stond de kweek stil, ben ook nog niet gaan kijken naar een klein aquariumpje.
 
Wie weet toevallig wat de TS betekend bij mijn afbeelding zie het verder nergens anders

IMG_0487.PNG
 

Terug
Bovenaan