Lido120 van Fozzy


Groeit goed in ieder geval Albert.
 
Ik houd wel van flink groen/rood.
 
Groeit lekker! Elektrische heggenschaar is ook handig!
 
Albert , Wat is dat op het glas net boven de bodem <---- mierenn**ker :D
Het groeit als een malle , goed bezig plus prachtige apisto heb je zitten .
 
Albert , Wat is dat op het glas net boven de bodem <---- mierenn**ker :D
Het groeit als een malle , goed bezig plus prachtige apisto heb je zitten .
Zet die bril eens af. ;) Details he
 
Albert , Wat is dat op het glas net boven de bodem <---- mierenn**ker
Kijk nogeens goed met de leesbril op en dan zie ik op de Lobelia ook nog wat algjes:ROFLMAO::ROFLMAO:;)

Staat er goed bij verder Albert.
 
Kijk nogeens goed met de leesbril op en dan zie ik op de Lobelia ook nog wat algjes:ROFLMAO::ROFLMAO:;)

Staat er goed bij verder Albert.
Niks mis met wat algjes. Zolang ze niet Blauw worden of gaan overheersen. Ze groeien er wel overheen. En anders gaan ze richting GFT bak
 
Niks mis met wat algjes. Zolang ze niet Blauw worden of gaan overheersen. Ze groeien er wel overheen. En anders gaan ze richting GFT bak
Staat er mooi bij hoor Albert.

En die paar algjes…. ik heb hier nu een echte bruinalg explosie. Zo erg dat ik toch eens op moest zoeken of het echt bruinalg is.
Het lijkt wel plukken wol.
Maar ja, de filters zijn nog steeds in opstartfase. Dat kan best een paar maanden duren.
 
Staat er mooi bij hoor Albert.

En die paar algjes…. ik heb hier nu een echte bruinalg explosie. Zo erg dat ik toch eens op moest zoeken of het echt bruinalg is.
Het lijkt wel plukken wol.
Maar ja, de filters zijn nog steeds in opstartfase. Dat kan best een paar maanden duren.
Inderdaad. Hier is sinds een paar weken de Co2 aardig constant met als resultaat dat de algen het gaan verliezen. Gister een hele hoop vd achtergrondplanten eruit gehaald, vandaag eens wat herschikken.
 
Niks mis met wat algjes. Zolang ze niet Blauw worden of gaan overheersen. Ze groeien er wel overheen. En anders gaan ze richting GFT bak
Ach ja ik volg de EI en heb dat ook soms en die bladeren haal ik weg en soms een plant. Het hoort erbij maar ja ik stoor me aan algen dus als ik ze zie dan verwijder ik dat blad wel snel.
Een algenvrije bak is denk ik een utopie en foto s met bakken zonder alg hebben volgens mij net een grote onderhoudsbeurt gehad;)
 
Planten wat verplaatst. En het hout wat beter zichtbaar. Nu binnenkort maar eens op jacht naar ‘mooie’ achtergrond beplanting.

IMG_5962.jpeg
 

Terug
Bovenaan