Lido 120 van Ineke (Inuz)


nou dan moet ik maar eens goed gaan zoeken.!! maar laat ik nou net die lelie hebben. heb 2 stekken zegmaar.. kun je wel 1 van krijgen. ik heb een redelijk lage bak, dat staat niet heel mooi maar jou bak is hogen en dat staat veel mooiet dan.
 
stuur je wel even pb :)
 
Nieuw totaaltje. Een mooie stek HN er bij (exited)
Heb hem eerst daar maar neer gezet, vond het wel grappig zo naast de saggitaria zo'n uitschieter. Nu nog even afwachten waar de uitlopers gaan komen :D
Nieuwe visjes er bij; Geen galaxy's maar de gestreepte versie, 10 danio erythromicron. Jaja ik weet dat ik had gezegd januari pas. Maar heb ze geruild voor garnaaltjes :p
Ik vind het nu wel helemaal leuk, ik heb straks echt een streepjes thema :deal:
Nu alleen nog de snoekjes en de ancistrus claro en dan is mijn visbestand klaar

Nou foto's dan maar:
cory aan het chillen (ja die heeft ook een streepje)
DSC07805_zps68680da2.jpg

nieuwe totaaltje
DSC07813_zps51fa1f80.jpg

De hn, beste stek :D
DSC07816_zps6d55ec9a.jpg

wapper
DSC07819_zpse53d8260.jpg

Mijn uitzicht vanaf de bank, zit ik beschut achter de kamerplant :foto:
DSC07822_zps78cfd379.jpg

En dit is het enige wat ik heb kunnen vastleggen van het nieuwe visje, ze zijn nog wel schuw en heeeeeeel snel. Maar komen al wat op kleur. Ik ben er wel blij mee.
DSC07823_zps2f4600c3.jpg
 
Ik heb de waaiers in joure gekocht.
De corydoras en de dario dario bij corydora besteld, die hebben eigen koeriersdienst die bezorgen.
En de danio erythromicron komt uit lemmer.
 
Ok�, dankjewel.
Weet jij of de intratuin in Leeuwarden wat goede vissen heeft?
Schijnt een uitgebreide afdeling te hebben...
 
De leeuwerik is wel een goede zaak weet ik. Verder weet ik het niet in lwd.
 
Ziet er goed uit Ineke,vind dat plantje rechtsvoor wel heel mooi!
De rest ook natuurlijk maar die nog mooierst ;)
 
bedankt john, ben ik het helemaal met je eens :D
 
Weer even nieuwe foto's gemaakt. Voornamelijk van de spixy's, die zijn niet zo snel :D

Eindelijk, na een uur, de komkommer gevonden :p
DSC07897_zps4ab03e4e.jpg

DSC07906_zpsdc38b1ad.jpg

DSC07924_zps085d687e.jpg


Komt even een tabletje mee eten met de cory's
DSC07909_zps476ca2ab.jpg


Eindelijk een visje op de foto! Ze zijn nog steeds wel schuw maar het gaat al beter. Als ik gewoon op de bank oid zit dan zwemmen ze ook wel voor het raam, kom ik aanlopen dan schieten ze nog weg. Verstoppen ze zich achter het hout en dan komt er steeds ��n even sneaky kijken of ik al weg ben. Denk dat het wel goed komt :D
DSC07911_zps63f5568c.jpg
 
Ja ben er wel bij mee, met de wappers :D er zitten altijd wel minstens 3 te wapperen op de achterwand, en soms wandelen ze even een stukje :D
 
Dank Alex :D
Je kunt het niet goed zien op de foto, maar deze was bijna groen/blauw. Heel grappig ook dat ze zo verschillen van kleur per dag.
Zal wel wat stress geweest zijn, want die wou niet uit de garnalenflat die ik gister heb verhuisd naar de andere bak
 
Sow, flink verhaal. En alles gelezen :)

Jeroen
 
Goedzo, en dan te bedenken dat het meeste lulkoek is :p
 
Inuz zei:
Goedzo, en dan te bedenken dat het meeste lulkoek is :p
... maar welk leuk om te volgen...
Zeker als je zo'n zwak voor kleine visjes hebt als ik...
 
hihi ja asgard, wij zijn verre van amerikaans :D wij hoeven niet groot groter grootst :p
 
even een kleine tekstuele update, misschien vanavond foto's maar dat zien we dan wel weer ;)
De spixy's gaan weer verhuizen naar de garnalenbak.
Omdat ze wel aan mijn plantjes eten (ik zou niet weten wie anders) Aan de jonge blaadjes van de lotus en de "kervel" (die rechtsvoor)
Omdat ik denk dat ze dat doen omdat ze niet genoeg plantaardig voer krijgen.
De garnaaltjes doen het hier trouwens wel goed.
Maar vandaar, ik voer in de garnalenbak meer plantaardig en ook vaker groenten, dus zitten ze daar beter op hun plek :) en omdat ik het daar ook niet zo erg vind als er wat plantjes opgegeten worden (als het maar niet helemaal kaal wordt).
 
Haha weet ik John :)
Maar het hangt er maar net vanaf of de kleintjes een beetje willen slapen vanavond. Gister was het half 9 voor Noa, mij een beetje te laat ;) heb ik nergens zin meer in...
Maar als ze een beetje vroeg slapen, dan zal ik vanavond foto's maken en de bakjes even verschonen :) anders morgen.... of overmorgen :p
 
overzichtje nu;
ja hij moet nog even wat opgefrist worden en de kervel is helemaal los door de slakken en cory's
DSC07979_zpsa067559f.jpg


aangevreten lotus
DSC07953_zpsa847b87b.jpg


de "kervel"
DSC07955_zpscc0db2c3.jpg


sfeertje toch :D
DSC07968_zps0e595902.jpg


bewijs!


zoek de cory
DSC07973_zpsa9c84fee.jpg


en daar is het aquarium ook goed voor; speelgoed wat teveel herrie maakt ;)
DSC07989_zpsd06acbe0.jpg
 
Leuke bak Ineke!
Mooi stuk hout heb je!!
 
Bedankt Maurits :D
 
en daar is het aquarium ook goed voor; speelgoed wat teveel herrie maakt ;)
DSC07989_zpsd06acbe0.jpg
[/quote]


Ja die ken ik...andere kleur maar herrie zeker.....off topic tip: stukje plakband onder op het speakertje!
 
Whahahaha wat een idee :p

Ik vind het op zich niet erg hoor, maar na 4 uur gaat hij er op. Want ik ben dan moe en kleine noa is moe, dan moet die er weer van huilen en julia weer huilen dat ze niet met de trekker mag spelen.... pffff. Dus hebben we maar gewoon standaard een moment dat hij opgeruimd wordt, dan weet ze waar ze aan toe is, vind ze dan niet zo erg :)
 
Ze moeten allemaal nog wat voller worden natuurlijk maar je hebt mooie plantjes staan hoor!
Uit herrie speelgoed verdwenen hier altijd de batterijen ;)
 
Het ziet er goed uit Ineke,smaakvol ingericht met het hout zo
Ja speelgoed wat herrie maakt, kaarten wat herrie maakt, daar heb jij het niet zo op, maar heel leuk voor de kinderen hahahaha
 
Bedankt John :)
Ja ik laat ze nu expres allemaal maar even met rust. Behalve die ene, die ik af en toe weer even de grond in douw.

Bedankt Astrid.
Ja, hahaha.... Ik vraag me soms ook af wie dat soort spul bedacht heeft? Ik wil diegene wel eens opzoeken en die dan elke twee uur wakker maken. En dan om 6uur 's morgens nog wat langer, dan met een friemelende baby die gepoept heeft.. dan wakker laten maken door een klein meisje dat heeeeel graag naar beneden wil en dat ook elke seconde vraagt. en de hele dag met een dikke druktemaker laten zitten, soms ook nog een huilende baby er bij... Dan ga ik een uur lang die trekker "bespelen" Liedje na liedje, geluidje na geluidje, en rijden maar! :6 Eens kijken of hij het dan nog zo leuk vind :stom:
 
Tja, wie heeft ze ,,genomen..?
Bij ons thuis,met ze,n 10 nen.
Hadden ze dit speelgoed niet.
Maar maakten we ook wel herrie,hoor.
 
Mag ook wel :)
Maar dat speelgoed is irritant. Dat ze loopt te zingen, springen, dansen, weet ik veel wat vind ik niet erg. We zijn gewoon moe en die trekker is echt hard. En noa moet er van huilen... dus ja, komt wel weer ;)
 
Je kan de batterijen eruit halen, en stug volhouden dat ze ofwel op zijn, ofwel het geluid stuk is. Heb me aan beide al wel eens schuldig gemaakt :D
 
Ja heb ik ook wel, of tenminste daar gaan van die knoopbatterijen in. Die dingen kosten een fortuin :S
Maar ja, ach ze moet maar leren dat ze niet altijd met bepaalde dingen kan spelen :) leert ze gelijk rekening houden met anderen. That's life ;)
 

Terug
Bovenaan