Lido 120 van Ineke (Inuz)


I

Inuz

Guest
zo, nieuwe bak nieuw album. foto's komen nog ;)
 
Van MP uit ... Tiel ?
 
wel van mp, maar niet uit tiel.. hoezo?
 
Daar stond er toevallig ook 1.
 
Oh zo, nee volgens mij is dat ook een beetje ver weg voor ons..

Zo eerste foto's
Leuk zo'n kastje ;) Let niet op de bende, we hebben gelijk ook het huis weer verbouwd :p
987222_0_82_dsc06810.jpg

Naast de kleine. Komt op die plek te staan ook, alleen moeten we even een stukje schouw eruit zagen
967264_0_82_dsc06811.jpg

En filter er uit :D zo klaar
444914_0_82_dsc06812.jpg
 
Nooit zo opgelet, maar fraai model.

Maak er wat moois van.
 
Ik zag er al een gup in ? Wat betreft de bende, je hebt een kind en die passen niet in een museum :)
 
Ben erg benieuwd :D
 
Martin vd V zei:
Ik zag er al een gup in ? Wat betreft de bende, je hebt een kind en die passen niet in een museum :)
Past precies :D
Haha nou deze bende had mijn vriend gemaakt ;) alles even anders neergezet, kasten etc. Voor het aquarium want.. "ja joost nu moet er wel een paar weekjes twee staan hoor"
 
Leuk Ineke! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken :)
 
Jones zei:
Leuk Ineke! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken :)
Ik ook ;)
Heb natuuuuuuuurlijk al een plannetje :D maar precies is het nog niet uitgekiend
Eerst eens een achterwand op de kop tikken, bodem en filter en dan kan hij aan, geen haast hoor ;) zeg ik tegen mezelf, het liefst heb ik het morgen klaar :p
 
En natuurlijk is het uiteindelijke resultaat altijd anders dan je in gedachten had ;)
 
Leuk bakkie Inuz, veel plezier met inrichten!! Ik ben benieuwd!
 
uiteraard :D
Vissen is wel redelijk bedacht nu ;)
Corydoras habrosus, dario dario
ringbandsnoekjes
Iets in de midden, schooltje van weet ik veel wat of zo of een koppel iets ;)
Denk ook wel een wapper en flapper (waaierhandgarnalen)
En Joost; "ik wil graag een plakker" (L nummer) Hier zal ik eens voor kijken of dit mogelijk is en welke dan.
 
Ook de CR's was de bedoeling toch?

Moet de L-nummer ook echt graag aan het raam plakken, of gaat het echt om het L-nummer zijn?
 
Zien we gelijk waar Julia woont.
 
Mascha&Ivo zei:
Ook de CR's was de bedoeling toch?

Moet de L-nummer ook echt graag aan het raam plakken, of gaat het echt om het L-nummer zijn?

Oh ja, vergeten,... oeps ;) vanzelfsprekend natuurlijk!
Nou het gaat meer om het L-nummer zijn, maar hij snapt niet hoe die heten, noemt ze plakkers ;)
Vond zelf zo'n zwart witte wel mooi, maar geen idee of dat kan en/of dat een beetje verkrijgbaar is.
Morgen gaan we even naar Heerenveen, naar de dierenwinkel, maar deze dierenwinkel heeft wel een mooi aquariumgedeelte. Ga ik gelijk vragen of ze die aquael voor mij kunnen bestellen... hoef ik zelf geen verzendkosten te betalen ;)

Jon, Hahaha zei ze wel "mooi huisje voor mij"
 
was ze stout? :p

mooie bakkie hoor, ben benieuwd

voor snoekjes is het beter dat de oppvlakte rustig is, met wat drijfplantjes
waaiers hebben veel stroming nodig, dus een flinke filter met sproeibuis beneden gericht zou kunnen.
 
Was ook mijn plan John :D :thumbs:
Maar als dit niet mogelijk is, dan is het gewoon jammer... vandaar waarschijnlijk en misschien ;)
 
Leuk Ineke,kan je nog je lol mee op met inrichten!
Als je ze zo op de foto ziet zijn ze heel leuk die l-nummers alleen als je er zelf 1 hebt kom je erachter dat die raamplak momenten heel zeldzaam zijn want meestal zitten ze verstopt ;)
 
weet ik wel John, maar vind ze wel mooi, als ik ze dan eens een keer per dag zie is leuk :) tenminste... als ze niet teveel planten slopen, dan kijken ze natuurlijk billenkoek!
Kan straks van 3 kanten de bak inkijken

Tuurlijk John :D kan alles toch
 
Misschien dat ik weer een uitzondering heb maar zou tekenen voor 1 keer per dag ;)
Zie af en toe iets vaags zwart met witte stippen achterin de bak tussen het hout bewegen....
 
Dat zal wel John :) Maar goed, moet nog even uitzoeken hoor :)
Dank je mcc95
Ben nu de kalkaanslag aan het verwijderen wat achter het intern filter zat en de kitresten... wat een rotklusje :help:
 
Om de lido voor de schoorsteenmantel neer te zetten, moest er een stukje uit gehaald worden, uit de omlijsting (het vensterbankje zeg maar)
Joost denkt er even over na...
966495_0_82_dsc06813.jpg

Stuk uit gezaagd, latje er voor
817324_0_82_dsc06814.jpg

BEWIJS!
571388_0_82_dsc06815.jpg

Het past!
261996_0_82_dsc06824.jpg

Even het latje afgewerkt (geschilderd) en op zijn plek :D
828846_0_82_dsc06827.jpg


Nou en nu zit er nog steeds geen water in :D
Ligt een zak zand in het kastje ;) nog even het filter bestellen en achterwandje er in, dan kan ik vullen :D
Joost zegt: "wanneer gooi je hem nou vooohoooool?"
Tja en meneer maar mopperen hoe duur de hobby wel niet is ;) wel van alles willen haha mafkees
 
Kan je niet een grotere bak nemen?
Kan heel de vensterbak weg, haha
Wordt dan een stuk mooier :)
 
Ik had die hele schoorsteen gesloopt, doet ut toch niet meer zo te zien.
 
Hahaha had eerst een 1.20m op het oog, volgens mij past dat precies ;) maar wou toch liever een lido.
Ja albert, hadden we ook gevraagd aan de woningbouw maar moesten we zelf betalen. Zit nog wel een rookkanaal in, de vorige bewoonster had de gaskachel er nog staan...

Edit: hee dat klopt helemaal niet :S gaskachel zit niet op rookkanaal. Maar er zit er nog wel ��n in, we zouden ook een houtkachel kunnen nemen volgens meneer woningbouw
 
Joost is er allemaal flink van afgevallen zo aan z'n broek te zien ;)
Goed bezig hoor.
 
Hahahahahaha
Ja die broek ga ik niet ook nog ophijsen hoor :D
 
Heb je al een briefje aan Sinterklaas geschreven dat hij gewoon bij de voordeur moet aanbellen? :D
 
hahahaha
 
Blokje bier erbij zie ik, verstandig! Doe ik ook altijd :D

~ Ivo
 
Volgens mij zie ik er zelfs twee Ivo! :D
 

Terug
Bovenaan