Krijg eheim filter niet werkend


Tjonge zeg hoe komt gij hier nu weer aan :sorry: onder of naast de bak maakt echt niets uit
Zolang het filter maar lager staat als de bak zo dus Bekijk bijlage 240174 Bekijk bijlage 240175 let wel op de max opvoerhoogte tussen de 150-180 cm hangt van type af
Met onder bedoel ik dus onder het niveau van de bak niet letterlijk onder de bak.
Dat pompje is niet zo heel sterk maar een klein hulpmiddeltje dus een beetje meer druk van het water zal helpen.
 
Op de foto staat de pomp naast de bak op gelijke hoogte met een klein verschil in hoogte pomp en waterspiegel.
 
Op de foto staat de pomp naast de bak op gelijke hoogte met een klein verschil in hoogte pomp en waterspiegel.
Nu kan ik ook een beetje oververmoeid zijn maar volgens mij is de foto waar naar je verwijst niet van de Ts maar van robru.:sorry::D

Het enige wat nu nog zou kunnen is, maar dat weet ik absoluut niet zeker, dat hij 100% onder de bak moet staan.

Bekijk bijlage 240151
Zie zo gauw geen andere foto voor bij komen.
Dus hoe het filter er bij de Ts bijstaat. :juggle::S
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de rotor nog na gekeken dan? wil ook wel eens dat deze vast blijft zitten. weet niet hoe de eheim in elkaar zit. maar voor de mensen die alles opsturen die drukknoppen zitten niet heel ingewikkeld in elkaar en meestal trilt de dichting los. wanneer je deze weer aandraait werkt de aanzuig weer ook is deze best simpel te vervangen maar dit vind ik dan van de crystal profi's en de tetra tecs

voor het probleem van jou klinkt het of de rotor vast zit of dat er lucht inzit.
 
Nu kan ik ook een beetje oververmoeid zijn maar volgens mij is de foto waar naar je verwijst niet van de Ts maar van robru.:sorry::D


Zie zo gauw geen andere foto voor bij komen.
Dus hoe het filter er bij de Ts bijstaat. :juggle::S
Je hebt gelijk. :oops:
 

Terug
Bovenaan