Kevink 160*60*50


Bak ziet er goed uit. Hoop dat je er nu eindelijk van kunt gaan genieten.
 
beste kevink

al aan de huiskeuring mee kunnen doen?
voor evt meer tips over a1 kun je me altijd op facebook en insta berichtje stuuren
me facebook is sven musters
en me insta is aqua_duthstyle
 

Bijlagen

  • 20190331_234331.jpg
    20190331_234331.jpg
    232.2 KB · Weergaven: 96
  • IMG-20190507-WA0005.jpeg
    IMG-20190507-WA0005.jpeg
    163.5 KB · Weergaven: 139
beste kevink

al aan de huiskeuring mee kunnen doen?
voor evt meer tips over a1 kun je me altijd op facebook en insta berichtje stuuren
me facebook is sven musters
en me insta is aqua_duthstyle

Ik doe inderdaad mee aan huiskeuringen.
Het zal overigens vast goed bedoeld zijn maar, ik vind het een beetje apart dat je hier je eigen insta/facebook/aquarium promoot op mijn topic.....
 
Zie dat je hier een Hydor verwarmingselement gebruikt, wat zijn jou ervaringen hiermee tot nu toe?
 
Je topic helemaal doorgelezen, jammer van de tegenslag maar ziet er goed uit! Hopelijk verder geen problemen.
 
Zie dat je hier een Hydor verwarmingselement gebruikt, wat zijn jou ervaringen hiermee tot nu toe?
Ik vind het een geweldig apparaat . qua specificaties Zou ik niet genoeg hebben aan de 300w maar houd me bak perfect 24 graden. Zelfs in de winter nacht als me verwarming naar 20 graden terug gaat.

Je topic helemaal doorgelezen, jammer van de tegenslag maar ziet er goed uit! Hopelijk verder geen problemen.

De groei zit er momenteel in dat scheelt al enorm veel :) die alg is gewoon fine tunen
 
Ik vind het een geweldig apparaat . qua specificaties Zou ik niet genoeg hebben aan de 300w maar houd me bak perfect 24 graden. Zelfs in de winter nacht als me verwarming naar 20 graden terug gaat.
Dat hoort positief haha. Nu ga ik er zeker even verder naar kijken. Is wel wat goedkoper zo dan een Eheim met verwarming halen.
 
Dat hoort positief haha. Nu ga ik er zeker even verder naar kijken. Is wel wat goedkoper zo dan een Eheim met verwarming halen.

De eheim filters met thermo heb ik ook goede ervaringen mee perfecte filters. Zijn inderdaad wel flink aan de prijs :)
 
De eheim filters met thermo heb ik ook goede ervaringen mee perfecte filters. Zijn inderdaad wel flink aan de prijs :)
Ja qua kwaliteit geloof ik dat ze zeer goed zijn, alleen die meerprijs is wel aan de hoge kant.
 
Zojuist gehaald na de vele goede verhalen. Hopelijk heb ik er zo ook veel plezier van.
 

Bijlagen

  • 15638727710576030163662852759786.jpg
    15638727710576030163662852759786.jpg
    89.4 KB · Weergaven: 113
Zojuist gehaald na de vele goede verhalen. Hopelijk heb ik er zo ook veel plezier van.

Mooi :D veel plezier er mee !
Binnenkort ook er nog even 1 aanschaffen voor me nano bak kan die lelijke staaf er uit :D
 

Terug
Bovenaan