Juwel Vision 260 van Altispinosa.


Wat een onzin zeg! Ze willen ook alles tegenwoordig, laat de jaren 50 maar weer terug komen! :p
Ik heb daar geen probleem mee hoor maar ik denk als jij in hetzelfde schuitje zou zitten zou je het ook accepteren toch.;)
 
Spijtig je hebt net deze bak en nu moet die alweer weg .
Echt zonde
 
Dank je Stefan & Thea.:thumbs:
Stenen worden morgen opgehaald maar hier ben ik wel 100 euro op kwijt.:'(
 
Stenen/rotsformatie voor malawi cichliden zijn ook verkocht.
Dus bak en stenen en vissen zijn weg.
 
ik heb het al aan gegeven dat ik maar 1 bak kan houden dus moet met de vrouw haar wensen ook rekening houden he.

Je moet altijd rekening houden met je partner, dat spreekt voor zich, maar je moet ook nu en dan een beetje aan jezelf denken, hé! :D;)

Duhus: waarom koop je eigenlijk geen nano-bakje(s!!), Johnny?
Er zijn tegenwoordig zoveel mooie kleine bakjes te krijgen (ook op 2de hands) en dat neemt amper plaats in, is zelfs ideaal om naast je bankstel te plaatsen.

Met mooie garnaaltjes, wat mosjes en simpele plantjes maak je daar in 123 een echt juweeltje van en voor je het weet is je vrouw ook fan van kleurrijke garnalen en wil ze zelf ook beginnen kweken....;)
:juggle:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet altijd rekening houden met je partner, dat spreekt voor zich, maar je moet ook nu en dan een beetje aan jezelf denken, hé! :D;)

Duhus: waarom koop je eigenlijk geen nano-bakje(s!!), Johnny?
Er zijn tegenwoordig zoveel mooie kleine bakjes te krijgen (ook op 2de hands) en dat neemt amper plaats in, is zelfs ideaal om naast je bankstel te plaatsen.

Met mooie garnaaltjes, wat mosjes en simpele plantjes maak je daar in 123 een echt juweeltje van en voor je het weet is je vrouw ook fan van kleurrijke garnalen en wil ze zelf ook beginnen kweken....;)
:juggle:
Wie weet zit dat er nog wel in Honey.:thumbs: Mooie nieuwe avatar heb je trouwens en je blijft dat diertje wel trouw he.
 
Wie weet zit dat er nog wel in Honey.:thumbs:

Dat moet toch lukken denk ik.
Een dennerle nano cube 20 bijvoorbeeld is maar 25cm/25cm/30cm, dat kan je bijna overal plaatsen en daar kan je eigenlijk echt al leuke dingen mee doen. Beetje hout, wat mos en een leuk groepje van je favoriete garnaaltjes erin en al snel is het beter dan een tv!

je blijft dat diertje wel trouw he.

Trouwe diertjes moet je trouw blijven... ;)
 

Terug
Bovenaan