Juwel rio 350 van Killerfish


Plaatje Mike, trekt idd wel weg. :engel: geduld is nodig 😅.
 
Wordt wel wat, nog even een foto van gisteravond

20220107_211420.jpg

Edit; voor wie nieuwsgierig is, bak wordt bewoond door;

Trio honinggoerami's
11 halfsnavels

+/- 30 rasbora kubotai
+/- 10 boraras urophthalmoides. Ga ik nie aanvullen, komen uit een andere bak.
1 verloren rasbora galaxy

+/- 15 corydoras panda
+/- 8 corydoras habrosus, ook uit de andere bak. Worden ook niet aangevuld.

3 otocinclus (ga ik nog aanvullen als de bak wat gerijpt is)
Duo L104
1 gastromyzon of beaufortia

Heleboel wildkleur neocaridina. Combi vuur/citroen/oranje/blauw/bruin grijze gloed. 100 stuks opgehaald vorige week voor €20. Meer als opruimploeg
 
Laatst bewerkt:
Dat ene groene plantje zit niet helemaal mooi op dat takje ;)):DD
 
Mooi! Waar haal jij eigenlijk je vissen vandaan?
 
Die is lekker opgetrokken Mike, je kan zowaar in de bak kijken 😳😉. Maar zeer fraai!
 
Mooie bak Mike!
Waar heb je de garnalen vandaan gehaald?
 
Wat een prachtig onderwater paradijs!
Heel veel succes nog met het aquarium.
 
Een mooi aquarium hoor goed bezig
 
Wat een prachtig uitzicht heb je daar!

Geeft vast veel voldoening.
 
Tnx! Dat geeft het zeker. Bak is ook nagenoeg helder :DD
 
En ook maar ff een met volle verlichting. Mn schooltje kubotai is om onverklaarbare reden wel wat gekrompen de afgelopen week/2 weken. Geen idee hoe of wat, geen lijkjes gezien en de rest doet het er niet minder om. Komende week in isolatie dus maar even extra in de gaten houden
20220117_130932.jpg
 
Wat een mooie scape! Neem aan dat je plantjes niet allemaal met nylon vast geknoopt zijn.
 
Zeker niet, gewoon alles tussen de houtstengels gedrukt. Hecht zich vanzelf wel. Af en toe een drijver ertussen, maar die is ook zo weer terug te drukken. Krijg je nou eenmaal met de vissen en garnalen die er soms doorheen banjeren en zwemmen.
 
Erg mooie scape Mike en ik hoop dat je van verdere uitval bespaart zal blijven.
 
Mooi hoor Mike en idd hoop ook op geen uitval meer. Wel vreemd in ieder geval 🤔
 
Jij of de vissen?
Ik helaas. Eerste lesweek mogen eindigen met corona. Gelukkig niet te veel last, 3de vacc van 2.5 week geleden zal zeker helpen

Erg mooie scape Mike en ik hoop dat je van verdere uitval bespaart zal blijvgeval
tnx! Hoop ut ook

Mooi hoor Mike en idd hoop ook op geen uitval meer. Wel vreemd in ieder geval 🤔

Idd, kijk het deze week even aan. Andere vissen en soorten, zelfs de garnalen zie ik niks geks aan. Als dit stabiel blijft ga ik de groep zeker aanvullen. Stuk of 5 a 7 nu verdwenen. Wellicht toch door het toevoegen van de halfsnavels of goerami's. Das het enige wat veranderd is.
Dat of de paar flinke waterwissels die ik gedaan heb, wellicht dat het stress of iets is geweest. Ach, wellicht kom ik er niet achter... als de rest het maar goed blijft doen
 
Ik helaas. Eerste lesweek mogen eindigen met corona. Gelukkig niet te veel last, 3de vacc van 2.5 week geleden zal zeker helpen
Beterschap Mike, hoop van harte dat het bij milde klachten blijft :)
 
Ik helaas. Eerste lesweek mogen eindigen met corona. Gelukkig niet te veel last, 3de vacc van 2.5 week geleden zal zeker helpen
Veel beterschap Mike, is niet fijn helaas. Hopelijk blijven die milde klachten aanhouden en valt het nog wel mee.
 
Hoe gaat het met je?
Gaat wel redelijk goed eigenlijk. Kan nog online de lessen geven vanuit huis waarbij meer dan de helft ook positief thuiszit. Gelukkig hebben de kids er nauwelijks last van. Hier vooral aan het hoesten en alles vastzitten door een verkoudheid. Gelukkig geen koorts en nog wel gewoon mn reuk en smaak; daar ben ik al lang blij mee :DD
 
Voor een week of 2/3 geleden nog een resterend eitje in de bak. Lekker gelaten want alle moeite voor 1 eitje is ook zowat. Eind vorige week weer 1 en dit keer wel het eitje uit de bak gehaald, hopend op meer. Nou, heel hard gaat het niet want de teller staat op 2. Teveel rovers. Wie weet komen er wat bij, anders heeft het duo het net voor zichzelf. Hout is meer een block tegen teveel stroming en deels tegen de lampen. We zullen zien wat het wordt. Tuurlijk krijg je de vissen nooit goed op de foto, tot nu.

Met mij gaat het ook steeds beter, nog maar hele milde klachten maar mag sws zaterdag weer de weide wereld in :DD
VideoCapture_20220120-155606.jpg

Ook nog 2 van afgelopen week, blauwe gloed is steeds meer zichtbaar. Wel lastig goed op de foto te krijgen
VideoCapture_20220116-163646.jpgVideoCapture_20220116-163634.jpg
 
Goed om te zien en te lezen Mike 👍.

Gr. Ed
 
Mooi dat je je weer beter voelt, kerel.

DIe Kubotai knallen ook echt.. schitterend.
 

Terug
Bovenaan