JBL CristalProfi e902 installatie


k heb de pomp nog niet proberen te laten lopen omdat ik bang was dat hij stuk zou gaan omdat er amper water uit de slang van de uitstroom kant komt.




Die moet je wel aanzetten. he. hoor je of hij draait.

Ik dacht dat ik eerst een degelijke waterstroom door de slangen moest hebben voordat ik hem aan mocht doen :O Klopt dit niet?
 
even tijdens het vullen van de bak de vulslang op de inlaat zetten net zo lang het water uit de uitstroom loopt
loopt het goed door dan vulslang er af en pomp aan zetten klaar met inlaat bedoel ik deze Bekijk bijlage 257801

Ik zal dit eens proberen. En nog even foto's sturen van hoe ik de slangen en alles nu erop heb zitten. Had een drukke week maar morgenavond is het weekend :)

Mijn bak draait gewoon want het binnenfilter zit er nog in dus gelukkig is het geen kwestie van haast. Maar goed..ik wil het nieuwe speelgoed natuurlijk gebruiken haha.
 
Ik dacht dat ik eerst een degelijke waterstroom door de slangen moest hebben voordat ik hem aan mocht doen :O Klopt dit niet?

Waarom zou je hem nog aanzetten als je zonder draaiende motor toch al een degelijke waterstroom door de slangen hebt ? :D:D


1- Je zuigt hem aan
2- Je ziet of hoort hem vollopen
3- Van zodra er ook water in de uitstroomslang zit (dus niet stroomt) dan zet je de pomp aan, hé!
 
Op een foto op de vorige bladzijde van hoe je het hebt aangesloten staat volgens mij de hendel midden op je slangenaansluitblok nog niet dicht....dan doet ‘ie het niet. Die grote zwarte hendel tussen de twee slangen moet je naar beneden drukken. Of zag ik dat verkeerd?
 
Ik dacht dat ik eerst een degelijke waterstroom door de slangen moest hebben voordat ik hem aan mocht doen :O Klopt dit niet?

Voor even maakt dat niet uit. je hoort hem of niet. dan de rotor even nazien, en schoonmaken.


IK zet de LOSSE kop in het aanrecht. met 8 cm water. DOEK en hand op de uitstroom. stekker erin, en uit. zie je o hij draait en spuit.
 

Terug
Bovenaan