jaaps 1050 liter avontuur 250x60x70 door flipper 34


Begrijp ik het goed als ik zeg dat dit dus losse led modules zijn?

Wat ik ervan begrepen heb wel.

Je koopt de rail (balk) daarin zitten de stroomkabels.
En je koopt modules in wit tinten en of kleuren.
Deze monteer je op de rails op de plaats die jij wilt.

Dus je kunt ook spot verlichting krijgen. Of de hele rail vol. Voor uniforme verlichting.

Ik ben alleen de naam van dat merk kwijt.

De lfs vond alleen de regelunit te duur en te weinig mogelijkheden. Maar Jaap heeft de TC420 zie ik.
 
Klopt John en Marcel het heet daytime led
Is inderdaad een rail waar je de losse modules op/in monteert grote voor deel is dat je zelf bepaalt waar deze komen
Ik heb bv in het midden 250 minder licht nodig als aan beide zijkanten dat kun je met dit systeem prima regelen
Wat de prijs betreft goed led verlichting is niet goedkoop maar als je het goed uitzoekt kom je een heel eind
De regel apparatuur en voedingen van dit merk zijn mijn inziens veel te prijzig daarnaast houd ik niet van in plastic gegoten voedingen
Schermafdruk op 2019-05-16 19-41-42.png

en als het regelen van de boel voor zon 35 euro kan dan niet 329 euro uit geven :S:D
werkt nog via een app ook dus met mobiel en als ik ergens een hekel aan heb :6:D
 
En, bevallen ze?
Oeps zie nu je post pas :sorry:
Weet het nog niet heb even pas op de plaats moeten maken voor andere uitgaven
Daarbij komt dat het een totaal van 17 modules moeten worden dus het loopt best in de papieren niet erg maar wel met beleid aankopen
Das het voordeel hier van je kunt na de aanschaf van de rail rustig opbouwen
Heb de rail met drie modules even op de bak gehad zag er toen al goed uit :D
 
vandaag even de boel weer ververst en gesnoeid
voor.JPG na.JPG
voor na
algen probleem is voor het grootste vlak opgelost
Schermafdruk op 2019-06-16 19-29-26.png SAM_1614.JPG
probleem opgelost
Algen probleem opgelost door het over doseren van Carbo na de water wissel en daarna 40 ml per dag toe te voegen

SAM_1625.JPG

Dome camera geeft nog steeds een vertekend beeld moet toch nog eens uit zien naar een betere

Was het weer o ja bijna vergeten nog een klein probleem met wat slakken SAM_1621.JPG maar daar komt ook een oplossing voor al een mooi tip van Ton gehad in het goedemorgen topic .
 
Ziet er net uit hoor Jaap enkel wat ik niet begrijp van zo'n flinke bak dat het zo standaard gezelschapbak is.

Persoonlijk vind ik dat nogal saai
 
Ziet er weer fris uit idd.

Maar heb je echt zoveel (17) van die Led modules nodig? je komt dan bijna aan 40 lumen per liter.
Zelf heb ik maar 20 lumen per liter (bruto) waarbij dus een deel verloren gaat omdat het TL is.
 
Ziet er net uit hoor Jaap enkel wat ik niet begrijp van zo'n flinke bak dat het zo standaard gezelschapbak is.

Persoonlijk vind ik dat nogal saai
Dat heeft puur te maken met het feit dat er iemand hier rolstoel gebonden is en die enorm geniet van de verschillende soorten vissen die er in rond zwemmen
Noem het zelf ook een bij elkaar geraapt z (afijn je weet wat ik bedoel) :D :D
Mijn grote wens is nog een een paar mooie grote scholen er in te hebben maar voor nu laten we het zoals het is
Hoogstens weer een ander soort er bij als moeders weer eens mee is naar een aquarium winkel die toegankelijk is voor een rolstoel gebruiker

Ziet er weer fris uit idd.

Maar heb je echt zoveel (17) van die Led modules nodig? je komt dan bijna aan 40 lumen per liter.
Zelf heb ik maar 20 lumen per liter (bruto) waarbij dus een deel verloren gaat omdat het TL is.
Heeft te maken met de hoogte van de bak en 17 is een richt getal ook omdat ik het niet op 100% wil laten draaien
Best mogelijk dat het er minder worden
Ben nog in conclaaf met winkel en daytime
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja dan ge je een stukje toeren op zondag samen met moeders ziet die ook eens wat anders als de straat
Kom je in Almere te recht en bij en lfs aldaar en moeders thuis al iets laten zien op de website van des desbetreffend winkel :stom: :D
en dan kom je met dit thuis SAM_1626.JPGSAM_1627.JPGSAM_1630.JPG
1 10 kardinaal tetra
2 5 Synodontis polli white
3 koppel oeps naam kwijt zal vanmiddag betere :foto: maken
 
Ja Jaap, dat komt ervan als je een kat op het spek bindt :D
Plezier van ze.
 
Ja Jaap, dat komt ervan als je een kat op het spek bindt :D
Plezier van ze.
Stukje eigen belang bij Ton :D :D
Leuke visjes Jaap en zijn die laatste geen Apisto s?
Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben John
Volgens mij deze apistogramma electric blue tja moeders he gek van blauwe visjes vind ze trouwens zelf ook erg mooi zelfs als de verlichting uit is zie je ze nog :D
 
Laatst bewerkt:
Ramirezi electric blue als ik het goed zie. Schijnen niet de meest makkelijke visjes te zijn, hoop dat ze het goed gaan doen bij je!


Tis hier al in de avond hoor :juggle: :foto:
Tja sorry hitte protocol moest hier gisteren snel ingevoerd worden werd iemand niet lekker hier door de warmte
Gaat gelukkig nu weer
Schermafdruk op 2019-06-21 22-15-42.png

maar als nog een poging gewaagd
SAM_1633.JPG

De andere aanwinsten hebben zich terug getrokken tussen de bladeren voor schaduw :Dwachten op de :regen::D
 
Zijn erg fraai om te zien Jaap maar zoals je al wel weet geen makkelijke visjes. Ik hoop dat je lang plezier van ze zal hebben.
 
Kijk nou wat meneer allie mij heeft doen toe komen SAM_1640.JPG weer een stukje verder in de techniek
SAM_1641.JPG tijd en datum werkt in ieder geval
Nu nog uit vogelen hoe de rest in te stellen en waar te plaatsen bij de bak en eens kijken naar de voorraad flessen/containers laatste zijn best aan de prijs dus alle ideeën welkom :D
 
Die meneer Allie toch, weet precies wat er op je verlanglijstje staat.

Veel plezier ermee!
 
Leuk Jaap, straks alles met de knoppen bedienen en bijstellen :D
Tja Ton leeftijd begint hier parten te spelen (of ik heb te veel aan mijn hoofd):oops:
Heb de laatste tijd veel hmm heb ik nu al bijgevoegd of niet :juggle::oops:om dat te voorkomen dit gedaan ook makkelijk voor de vakantie :D
 
Leuk speelgoed Jaap en scheelt het veel in kosten tussen het aankopen via Ali of hier in ons landje?
 
Tot nu toe niet Nicole maar wat niet is kan nog komen maar das ook weer niet zo veel.
En onze overzeese vrienden zijn ook niet gek :D :D
Dan had je het al geweten omdat je het pakje bij een pakketpunt af het moeten halen om daar te betalen.
 
Dan had je het al geweten omdat je het pakje bij een pakketpunt af het moeten halen om daar te betalen.
Niet altijd heb in het verleden een led balk besteld via aliie kreeg keurig een factuur een week na levering.
Zal te maken hebben hoe en met wie het verzonden wordt.
Maar maak me geen zorgen er over :thumbs: :D:D
 

Terug
Bovenaan