Houten bakje deel 2


Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje laat,mijn excuses. Maar een "schuine" overloop zeg in 45 graden,staat mooier in lijn met de achtergrond.
 
Die noesten doen helemaal niks. Is plaatmateriaal. En glasweefsel komt er ook in. Die loopt dan mooi door he. Klopt Alex. Maar die zou veels te groot worden. Had ik al naar gekeken. Maar door de plaatsing van de bak dadelijk konden die overlopen niet verder naar de achterwand
 
Killerfish zei:
Ontzettend gaaf! Wat zijn nu de nieuwe maten van de bak?
Die zijn 270x80x100 waterhoogte
 
Vandaag even de bioloog een laag gegeven en al wat met de lichtkap gestoeid :) dadelijk hout sprokkelen :D
1DA97A2D-C979-4429-B4C9-2A046127BE2E_zpsydfioz2u.jpg
0A5D62EA-646F-4046-AF36-5E565DB26F47_zpsegbnfai4.jpg
CFF64CF6-7789-418C-8391-65EF6F54D568_zpsxaj2rgf8.jpg
 
Dat is zeker een kolos ja.
Straks heeft Rich geen ruimte meer over om te kunnen zitten in de kamer ;)
 
Gaten zitten in de lichtkappen. Beetje dit idee
ED67BEB2-C71A-4EFC-9830-C9761FFDA50C_zpssnrm409o.jpg
 
Inie minie lampies in zo'n oppervlak.
 
Haha. Dit zijn de lenzen Albert. En die 3 geven wel wat licht af :)
 
Zal van de week een keer de bak er op zetten. voor de verhouding :)
 
De verhouding :) bioloog even in het aquarium gezet
645FF875-F4E1-429C-8F5B-425AE2EC5CA9_zpshqi4cazg.jpg
 
zeg Richard de kleinste was toch je nieuwe bak en de grote de bioloog :oops: :D

groet

jaap
ps al aandelen genomen bij de plaatselijke water leverantesier
gaat nog wat worden met deze grote plas water
 
Ziet er goed uit hoor. Tjee wat een bouwwerk is dat ook zeg. Zeker weten dat die niet in de keuken komt te staan ;)
 
Dank je :). Heeft nog wel een paar uurtjes aandacht nodig hoor haha
 
995FD1F8-ECAE-4FF3-AA5B-BC3D3C585FCD_zpsx0sw8u4j.jpg
laag 2 zit er op. En heb vandaag onderdelen voor de leds binnen gekregen :)
 
Dat wordt weer een beste sloot water wat hier in gaat Richard. Super dat je je vorderingen met ons deelt. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Iets zegt me dat dit wel weer goed gaat komen!

Moet je de epoxy nou tussen iedere laag licht opschuren of kwak je de nieuwe laag zo over de oude?

Gr Robin
 
Ha Robin. Epoxy moet je net als verf opschuren. Omdat het een glad materiaal is moet je een hechtoppervlak cre�ren. Dat doe je door schuren. Schuurt heel makkelijk hoor
 
Oke maar toch... Het is een beste oppervlakte wat je dus meerdere keren moet schuren haha.

Ik zag dat je je groep discussen te koop had gezet (prachtig opgegroeid trouwens). Je maakt me erg nieuwsgierig welke invulling je straks aan je bestand gaat geven. Je maakt een hoge bak dus ik heb zo'n vermoeden... Laat ook maar. Ik zit er waarschijnlijk toch naast haha.
 
Schuurmachine he :D. Bak moet ik nog asn beginnen met epoxy e.d. Het worden geen manen hoor haha :)
 
Robin-S zei:
Oke maar toch... Het is een beste oppervlakte wat je dus meerdere keren moet schuren haha.

Ik zag dat je je groep discussen te koop had gezet (prachtig opgegroeid trouwens). Je maakt me erg nieuwsgierig welke invulling je straks aan je bestand gaat geven. Je maakt een hoge bak dus ik heb zo'n vermoeden... Laat ook maar. Ik zit er waarschijnlijk toch naast haha.

Heb je het nog niet gelezen? Het wordt een vuurgarnalen bak..
 
Sssssssssssst :)
 
Lichtkappen en overloop de laatste laag gegeven
5526C1B4-2F85-4660-A7AE-C8D5367D6092_zpsomreyx2d.jpg
heb ook alle onderdelen voor de verlichting binnen. Dus daar kan ook aan gewerkt worden
15BD9672-8A77-435B-AE2E-287F9390AEB1_zpsq0kvxi3h.jpg
 
Wanneer is die klaar? Het gaat in een hoog tempo!
 
Nou Nick...volgens mij moet het ergste nog komen hoor..elektra ed.

En traahaaagghh die man (whahaaha)
 
Electra is niet zoveel werk hoor. De bak zelf epoxyen kost nog redelijk wat tijd
 
Net nog even de bodemafzuiging in de epoxy gezet.
 
En nu de leds op de koellichamen aan het maken :)
69E17481-96F5-4A57-AEE5-E6655D58F30F_zpsgpdo5ddv.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan