Houten bakje deel 2


Status
Niet open voor verdere reacties.
D

de marte

Guest
Ik ga voorzichtig beginnen met de bouw van een groter bakje. Deze zal niet zo snel gebouwd worden als de vorige :). Probeer wat nieuwe dingen toe te passen en ik zal het ook bijhouden hier voor degene die dat leuk vinden. Het zal een bak worden van 270x80x90/100 waterhoogte. Filtering word een bioloog van 190x50x50
 
Haha. Dan moet je serieus storten om een mooie groep te zien haha
 
Schooltje vuurgarnalen en 2 appelslakken. Regelmatig verversen en de waardes gaten houden. Dan moet het wel goed komen..
 
Je wilde toch de Arapaima gigas houden? Helaas is de bak te klein. :D :D :D

Vq7Z-44Nzgiusz_bI97sYSFdytdXv_Y_.jpeg
 
Haha. Dat zou ik nooit doen. Ben geen Amerikaan haha. Een vis die in de natuur zo bedreigt wordt hoort er sowieso niet thuis
 
Das een leuk bakkie hoor Richard ;)
Wat komt er in?
Een betta man en een groepje garnalen? :D
 
Ja haha. Er komt sowieso een (zuid) Amerikaans bestand in :) en geen PLANTEN :D
 
Ohhh ;(
Misschien wordt t wel heel mooi ;)
Niet eens wat vallisneria of echinodorus?
Wordt het weer discus of maanvis?
Blijft de oude discusbak staan?
 
ILoveAnimals zei:
Wat ga je dan met de discussen en andere vissen doen?
Discussen probeer ik te plaatsen voor een maand bij mijn lfs. De rest gaat in de verkoop
 
leuk project, maar waarom zo hoog?, ik voorzie veel onhandigheid als je lichtkap er ook nog opkomt, je zal niet of nauwelijks op de bodem kunnen komen vermoed ik.
 
caddyladdy zei:
leuk project, maar waarom zo hoog?, ik voorzie veel onhandigheid als je lichtkap er ook nog opkomt, je zal niet of nauwelijks op de bodem kunnen komen vermoed ik.
heb ik nu ook al en heb er geen probleem mee. Deze word iets lager zelfs omdat het meubel lager word :). En een hoge bak vind ik gewoon super om naar te kijken
 
Hahaha. Ja ik moet met sommige dingen de trap op. Maar dat is niet erg. Er zijn genoeg hulpmiddelen om gewoon normaal onderhoud te kunnen doen gelukkig
 
Richvio zei:
Ik ga voorzichtig beginnen met de bouw van een groter bakje. Deze zal niet zo snel gebouwd worden als de vorige :). Probeer wat nieuwe dingen toe te passen en ik zal het ook bijhouden hier voor degene die dat leuk vinden. Het zal een bak worden van 270x80x90/100 waterhoogte. Filtering word een bioloog van 190x50x50

De hoogte is geweldig! Daar kan je zoveel mee. Ik kan het weten ;) Alleen de diepte. Heb je de mogelijkheid en de wil om 20 cm extra te pakken? Dan kan je eventueel in de toekomst misschien roggen houden..
 
De wil wel alleen de mogelijkheid niet haha. Anders was dat wel gebeurt :)
 
Die ga je niet missen hoor. Met mijn verlichting werkt dat straks niet. En ik wil de kans op die ellendige klote slakken ook zo klein mogelijk hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan