Het grote "offtopic"-topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat je een fout maakt okee. Dt dingen denk ik ja dat hoor je gewoon te weten.

Het ging mij meer dat Rene hier grote mond hield mbt spelling van andere. Terwijl hij zelf fouten maakt. Dan krijg je het te horen.
grote mond ??? hahaha , nou dan staat er nog wat te gebeuren als het echt mis gaat
 
Dat je een fout maakt okee. Dt dingen denk ik ja dat hoor je gewoon te weten.

Het ging mij meer dat Rene hier grote mond hield mbt spelling van andere. Terwijl hij zelf fouten maakt. Dan krijg je het te horen.
en het ging niet om spelling maar het gebruik van het woord me i.p.v. mijn , daar had ik het over , maar goed , zoals gewoonlijk mag je nergens wat over zeggen tegenwoordig , om over social media zoals facebook maar helemaal te zwijgen
 
en het ging niet om spelling maar het gebruik van het woord me i.p.v. mijn , daar had ik het over , maar goed , zoals gewoonlijk mag je nergens wat over zeggen tegenwoordig , om over social media zoals facebook maar helemaal te zwijgen
Ach, die interneptoetsenbordridders zijn de grootste losers van al, kom je ze irl tegen dan zijn het schaduwen en jaknikkers en kontkruipers maar owee als ze weer anoniem iedereen kunnen afzeiken op internep dan hebben ze een grote bek
 
Ach, die interneptoetsenbordridders zijn de grootste losers van al, kom je ze irl tegen dan zijn het schaduwen en jaknikkers en kontkruipers maar owee als ze weer anoniem iedereen kunnen afzeiken op internep dan hebben ze een grote bek
hoorde van de week toevallig dat rtv noord gaat stoppen met berichtgeving op social media totdat ze een manier hebben gevonden om al het gescheld en gevloek en alle doodsbedreigingen tegen te gaan , het is ook niet normaal wat je af en toe leest , wat een rotwereld
 
en het ging niet om spelling maar het gebruik van het woord me i.p.v. mijn , daar had ik het over , maar goed , zoals gewoonlijk mag je nergens wat over zeggen tegenwoordig , om over social media zoals facebook maar helemaal te zwijgen

Facebook zit ik niet vaak op. Enkel voor vrienden. Maar voor de rest zit ik niet in groepen oid.

Nogmaals het ging mij niet om de taalfouten van andere he. Iedereen maakt wel is :) @willem666 ik bedoel eens fouten.

Het ging mij om dat jij aangaf dat je er niet tegen kon over me mij etc. En dan zelf fouten maakt.

Dan denk ik.. tsjah wel ergeren aan anderen maar niet aan jezelf?

Maar genoeg woorden vuil over gemaakt. Nu verder met andere onzin gesprekken :D
 
hoorde van de week toevallig dat rtv noord gaat stoppen met berichtgeving op social media totdat ze een manier hebben gevonden om al het gescheld en gevloek en alle doodsbedreigingen tegen te gaan , het is ook niet normaal wat je af en toe leest , wat een rotwereld
Ja ze wanen zich veilig vanachter hun pc/laptop/smartfoon, ben je dan een held als je iemand de %^*&( scheld online :stom:
 
Facebook zit ik niet vaak op. Enkel voor vrienden. Maar voor de rest zit ik niet in groepen oid.

Nogmaals het ging mij niet om de taalfouten van andere he. Iedereen maakt wel is :) @willem666 ik bedoel eens fouten.

Het ging mij om dat jij aangaf dat je er niet tegen kon over me mij etc. En dan zelf fouten maakt.

Dan denk ik.. tsjah wel ergeren aan anderen maar niet aan jezelf?

Maar genoeg woorden vuil over gemaakt. Nu verder met andere onzin gesprekken :D
ik erger me elke dag aan mezelf , en af en tie aan iemand anders :) :) :)
 
en het ging niet om spelling maar het gebruik van het woord me i.p.v. mijn , daar had ik het over , maar goed , zoals gewoonlijk mag je nergens wat over zeggen tegenwoordig , om over social media zoals facebook maar helemaal te zwijgen

Hier in OTT mag je alles zeggen hoor. Soms is het ook wel even goed om wat te uiten/spuien. Het is ook wel een moeilijke vorm van communicatie, via een computer.

Het is soms gewoon een zootje in akwarium wereld maar daar maken ze mijn niet gek mee hoor :D
 
Foei, slechte gedachten.

Totaal niet hoor. Ik ben met name benieuwd naar de geestelijke staat/beweegreden van zo iemand om zo te reageren. Misschien dat het toch zoals Thea al opperde de reden van het witte water is en de slijm ophopingen op de vis. Maar ja, er is niet door gevraagd dus blijft dit een mysterie. :cool:
 
Met google zit ik toch op het internep?
Blijkbaar ben je niet alleen hardleers maar ook dom, zoals ik al via pm had uitgelegd heeft de term internep werkelijk geen bal te maken met nepnieuws of niet maar met een commercial uit de begin jaren van deze eeuw, maar volgens mij vind je het leuker onzinnig te trappen zonder enige motivatie, dan inhoudelijk te reageren
 
Blijkbaar ben je niet alleen hardleers maar ook dom, zoals ik al via pm had uitgelegd heeft de term internep werkelijk geen bal te maken met nepnieuws of niet maar met een commercial uit de begin jaren van deze eeuw, maar volgens mij vind je het leuker onzinnig te trappen zonder enige motivatie, dan inhoudelijk te reageren

Thuis bezorgt heeft het druk gehad zo te zien. Zeker ook 河豚 besteld. Nooit de soep en hoofd gerecht van bestellen hoor :cool: :D
 
Toch blijven we het af en toe proberen hoor:D

Luiwammes;)

Sttt Thea, Ton start al zijn beheer account op na de melding van de regentonnen. Je raak ook wel een beetje het overzicht hier in OTT kwijt maar ik laat mijn natuurlijk weer niet gek maken ;) Gewoon even elkaar PM en als er iets interesant is op dit gebied :br:
 
Ik heb het bijvoorbeeld vrij lastig met "is" in plaats van "eens".

Dan krijg je zaken zoals "Ik zal zo is kijken"...
WTF denk ik dan: is dat nu zoveel moeite, twee extra letters??

Maar soit, ik probeer het te negeren. ;)



Dank u, Kees!! :thumbs:
Soms lijkt het wel vol te staan met dergelijke dt-fouten. En meestal snap ik die specifieke fouten niet zo goed eigenlijk.
Vanwaar komt die t ineens vraag ik me altijd af...
Bijna niemand schrijft "Ik denkt" of "Komt ik", toch? :rolleyes:
Maar van zodra er een d in het werkwoord staat lijkt de t nooit ver weg... :stars:


Ik heb helaas de vreselijke afwijking dat ik veel van die fouten al zie oplichten (lijken soms vet en rood gedrukt) in een post nog voor ik één woord heb gelezen. :mad::mad:

Dus start ik een forumsessie gewoonlijk met het reciteren van een mantra om mezelf tot kalmte aan te manen alvorens ik begin te lezen...
:D:D
Dus een kalmerende mantra voor René,
is dat misschien een idee?
(rijmpje komt gratis). ;)

Met name Rotterdammers zeggen wel eens, "ik denkt" en, "hij loop naar de deur." En zo is er wel meer verwarring rond woorden. Het verschil tussen de enige en de enigste is ook niet altijd duidelijk, kennelijk.
Terwijl wij vroeger leerden dan de enigste de leukste is... Ja, ja, Nederlands is mijn goeiste taal!
 
Blijkbaar ben je niet alleen hardleers maar ook dom, zoals ik al via pm had uitgelegd heeft de term internep werkelijk geen bal te maken met nepnieuws of niet maar met een commercial uit de begin jaren van deze eeuw, maar volgens mij vind je het leuker onzinnig te trappen zonder enige motivatie, dan inhoudelijk te reageren

Je bent weer lekker bezig. Waarom moet je me nu weer voor dom uitschelden. Dat hoef ik niet te pikken, en je doet het telkens weer.

De ene keer is alles wat op het internet of op youtube staat onzin, en de andere keer verwijs je er naar om je gelijk te halen. Zo is het lekker simpel. Dezelfde tactiek wordt door Donald Trump toegepast.
 
Sttt Thea, Ton start al zijn beheer account op na de melding van de regentonnen. Je raak ook wel een beetje het overzicht hier in OTT kwijt maar ik laat mijn natuurlijk weer niet gek maken ;) Gewoon even elkaar PM en als er iets interesant is op dit gebied :br:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Ton mij op volgen heeft staan, of "etra alert" of wie weet wat (geen flauw idee hoe dat werkt in het beheergedeelte) want alles wat ik plaats staat onder een vergrootglas volgens mij.
 
Bovendien ben jij geen Hollander maar een Flevolander...:D:D:D:D
Uhu nu wel.

Geboren Utreg (Utrecht).
Met Zeeuwse roots en Surinaams/Indiaase roots ( ik ben halfbloed van Nederlandse moeder en Surinaams-hindoestaanse vader).
Ik woon sinds 1 jaar nu in Almere Flevoland.
Voorheen voornamelijk in Maarssen (Utrecht).
 
Kijk, ik heb dan geen last want ik ben niet willekeurig maar er zijn hier dus willekeurige leden. Daar ben ik het in dit geval dus mee eens, ga even bij jezelf na of je op zou moeten passen! ;):petjeaf:
Jij bent uniek, net als ik.
Dus ook ik voel met niet als willekeurig aangesproken.
 
Houden we het leuk mensen, Ik heb vandaag geen zin om over te schakelen maar het Beheer account ! ;)

Dit is en kan een leuk topic zijn maar ook hiervoor geldt dat we elkaar moeten respecteren en daarbij ook het huishoudelijke reglement. Laten we het dan ook gezellig houden zoals het voorheen was. Gratis tip: ga lekker even afkoelen in het geval dat nodig mocht zijn en als je er behoefte aan hebt bespreek je problemen met een lid via de pb. Zo voorkomen we denk ik dat er wordt overgeschakeld naar het Beheer account ;).
Dit wilde ik even toevoegen nog na de gequote post van Ton.
 
Uhu nu wel.

Geboren Utreg (Utrecht).
Met Zeeuwse roots en Surinaams/Indiaase roots ( ik ben halfbloed van Nederlandse moeder en Surinaams-hindoestaanse vader).
Ik woon sinds 1 jaar nu in Almere Flevoland.
Voorheen voornamelijk in Maarssen (Utrecht).

Na enig overleg hebben we besloten om je dit niet kwalijk te nemen. Jij kan hier niets aan doen. Bovendien lijkt me dit wel een gezonde samenstelling verder. Rjoenman, prima! Gewoon een geschikte peer dus.:thumbs::D:D;);)
 
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Ton mij op volgen heeft staan, of "etra alert" of wie weet wat (geen flauw idee hoe dat werkt in het beheergedeelte) want alles wat ik plaats staat onder een vergrootglas volgens mij.

Tja Antje ik weet ook niet hoe dit te werk gaat maar misschien zit dit gevoel ook wat tussen de oren (nu niet dat ik je geestelijk voor gek uit maak hoor) Ik weet niet of je al waarschuwingen heb gehad. Ik weet uberhaupt niet of je die krijg.

Maar het is duidelijk dat jij en tommie er niet uit komen. Er is al zo te lezen PM geweest maar laten jullie elkaar niet met rust. Misschien dat jullie onderling afspraak kunnen maken niet meer op elkaars posts te reageren?

Dan hebben jullie van elkaar niet meer de onderlinge irritatie. Soms is er en komt er geen klik tussen bepaalde mensen. Dat hoeft verder ook niet en als jullie er samen uit kunnen komen elkaar met rust te laten is win win voor beide.

Weet niet of het verstandig is om me uberhaupt er mee te bemoeien maar ik zou het erg zonde vinden om jullie beiden straks te missen op het forum ivm hoog oplopende irritaties wat uitdraait op een ban.
 
Nou, het is dat ik de conversatie al een paar bladzijden aan het volgen ben, anders kon ik er geen touw aan vastknopen :p Maar wel leuk zo op de zondagmiddag. Ik ben overigens zelf iemand die de eigen post gaat bewerken als ik achteraf een schrijffout tegenkom. Maar andermans post is voor mij even waardevol, schrijffouten of niet, dat hoort gewoon bij die persoon. Irritaties over inhoud kun je alleen oplossen door er open met elkaar over te communiceren. Humor is iets dat soms op verschillende manieren kan worden uitgelegd en vooral niet altijd te letterlijk moet worden genomen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat jullie onderling afspraak kunnen maken niet meer op elkaars posts te reageren?

Het is bij velen wel bekend denk ik maar als je op de naam onder de avatar klikt van een lid dan heb je daar de negeerknop zitten en soms kan dat wellicht een uitkomst zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan