Heeft iemand ervaring met dit product ?


Is gewoon stock oplossing, net als all in one van plantedbox..
Zijn nog wel meer mensen die het kant en klaar leveren, allemaal dezelfde basis maar iedereen mengt het net ff anders of voegt er iets anders aan toe
 
Dan is de EI methode van plantedbox het beste zeker ?
 
Wel het goedkoopste lijkt me als je die kit met poeders neemt. Zelf koop ik de poeders altijd los omdat er in die kit zaken zitten die ik niet gebruik.
 
Wel het goedkoopste lijkt me als je die kit met poeders neemt. Zelf koop ik de poeders altijd los omdat er in die kit zaken zitten die ik niet gebruik.
En welke zijn dan de namen van de poeders welke jij afzonderlijk koopt ?
 
Ik koop kaliumnitraat en kaliumfosfaat en csm+b. Op de meterbak voeg ik nu wat extra kalium toe maar in de regel is dat niet nodig. Met de eerst genoemde drie heb ik jaren de EI gevolgd.
 
Ik koop kaliumnitraat en kaliumfosfaat en csm+b. Op de meterbak voeg ik nu wat extra kalium toe maar in de regel is dat niet nodig. Met de eerst genoemde drie heb ik jaren de EI gevolgd.
Dan ga ik deze methode ook wel eens proberen.
 
Als ik dit zo lees en de prijzen bekijk dan overweeg ik ook om een leuk product op de markt te zetten:D
 
moeten we nederland maar gaan verdelen John Friesland ik Noord-Holland :daisy::D:D
Nederland blijkt maar klein... Bestaande uit Noord-Holland en Friesland. John woont overigens in Groningen, mocht dit ook nog bij Nederland horen...
confused-smiley.png
 
Nou ik neem Grunn wel voor mn rekening en ik kan denk ik prima mn oude water verkopen uit de bakken met de EI. Daar zit veel voeding in en 3 euro per liter is denk ik een koopje:eek:
 
Ja je moet toch wat he met de oplopende inflatie:D:D. Daarbij moet ik de kosten voor de zeewaterbak zien terug te verdienen;)
 
Zolang ik de ei methode volg meng ik zelf.
Dit heeft twee voordelen.
1 je hebt meer controlle over wat je toevoegt en daarmee hoe hoog je de afzonderlijke waarden laat worden.
2 het is veel goedkoper.
 
Zolang ik de ei methode volg meng ik zelf.
Dit heeft twee voordelen.
1 je hebt meer controlle over wat je toevoegt en daarmee hoe hoog je de afzonderlijke waarden laat worden.
2 het is veel goedkoper.


Normaliter is de standaard toevoeging 20/2 mg maar zo nodig kun je hiervan afwijken inderdaad.
 

Terug
Bovenaan