Tovermiddel?


S

stonie

Guest
Vandaag kwam ik dit tegen: syfiori Plantenvoeding

Bron: http://www.syfiori.nl/nl

Het Nieuwe Aquariumhouden
Syfiori heeft een Nieuwe, Unieke en Zeer Succesvolle Werkende Aquarium Plantenvoeding ontwikkeld waarmee alle mensen die een Aquarium onderhouden, maar ook voor alle mensen die met een Aquarium willen gaan beginnen. Zij allen kunnen op een eenvoudige en plezierige wijze een mooi, gezond, milieu vriendelijk en Biologisch Aquarium gaan onderhouden, waaraan ze veel plezier gaan beleven!!!.

Wij bieden al deze Aquarianen Gratis onze Wekelijkse begeleiding, ondersteuning en adviezen aan, voor de Biologische Aquarium Planten Bemesting, Aquarium Inrichting, Aquarium Onderhoud, de Aquarium Inrichting, de Aquarium Planten samenstelling, het Vissenbestand en het oplossen van hun Aquarium Problemen.

Met mijn �Biologische Gave van Gewas- en Aquarium Planten Bemesting, Kennis en Ervaringen hebben we meerdere Aquarianen naar Club-, District- en Landelijke Kampioenschappen geleid.

Onze uitgebreide Biologische Kennis en Ervaringen, hebben we in de loop der jaren steeds verder succesvol door ontwikkeld en hebben dit succesvol in de Syfiori Producten verwerkt, waarmee we alle Aquarium Problemen op kunnen lossen.

Of dit nu een Probleem is bij een beginnende Aquariaan of een Probleem bij een Aquariaan die Wereld Kampioen is geworden, Syfiori lost het Succesvol op.




Klinkt te mooi om waar te zijn, iemand ervaringen hiermee?
 
In de oorlog, liefde en reclame is alles toegestaan, tel uit je winst

En alle problemen oplossen ??? Dan hebben ze dit forum zeker nog nooit gezien
 
Tovermiddel vind ik een groot woord, lijkt wel of alle aquaria hetzelfde zijn. Ik vind dat je ook weinig concrete en wetenschappelijke informatie krijgt.

Dit lijkt me wel interessant http://www.syfiori.nl/nl/SeneyeSyfioripakket
maar ook weer een vage omschrijving. Volgens dat ik het lees kan dat apparaat Kelvin, Lux en Par meten ? Dan is 210� spotgoedkoop.
 
1 April is toch al voorbij? :D
 
Moet wel briljant spul zijn, wilt het problemen oplossen die een wereldkampioen zelf niet wist op te lossen...
 
[video]hrDQXqt8-TQ[/video]
Op 1:43 was de drang te groot en heb ik toch maar de bestelknop ingedrukt. :D
 
--ICE-- zei:
Dit lijkt me wel interessant http://www.syfiori.nl/nl/SeneyeSyfioripakket
maar ook weer een vage omschrijving. Volgens dat ik het lees kan dat apparaat Kelvin, Lux en Par meten ? Dan is 210� spotgoedkoop.

De Seneye is een redelijk bekend apparaatje....
Zo goedkoop is het niet.....
http://www.seneye.com/store/seneye-reef.html 149,00 is wel zonder abonnement.

Eigenlijk is er maar 1 conclusie: gooi de EI, RR en alle andere methodes maar overboord! Aquariumbemesting.nl zal ook wel failliet gaan :D
 
Ik zou niet iets bestellen zonder dat men duidelijk aangeeft wat er allemaal aan voeding inzit.
De andere gerenommeerde sites zoals Aquariumbemesting.nl geven ook netjes aan wat in de plantenvoeding zit.
Het is mij allemaal veel te vaag.
 
Hier kan ik niet tegen..
George Farmer en ik hebben de Gave, �Wij zien direct aan Planten wat er aan ontbreekt en lossen dit op met onze Biologische Gewas Bemesting Kennis en Ervaring!�
Het klinkt als een religieuze sekte waar je naar binnen wordt gelokt met mooie beloften..
 
Ja wie zegt er nou van zichzelf dat je een gave hebt :D :D.
Ik moest er ook wel om lachen toen ik die zin las hoor ;).
 
Volgens mij is er de nodige scepsis rond dit mooie product.... :)

Trouwens, niet gewoon een gave maar een gave met een hoofdletter G = Gave
 
De verpakking is in ieder geval weer hetzelfde als de Festal producten die ze eerder verkochten.
en die was volgens hen zelf al het beste van het beste.

Kan je beter 1 x per 3 maanden mooie nieuwe planten kopen. Ben je denk ik goedkoper uit.
 
Boris69 zei:
De verpakking is in ieder geval weer hetzelfde als de Festal producten die ze eerder verkochten.
en die was volgens hen zelf al het beste van het beste.

Kan je beter 1 x per 3 maanden mooie nieuwe planten kopen. Ben je denk ik goedkoper uit.

2 flessen "voor maar" 30 euro. Kun je in mijn geval 3 maanden mee doen. Daar kan ik geen nieuwe planten voor halen.... :)

Is er niet een tester op het forum? Eigenlijk ben ik best nieuwsgierig geworden....
 
@ stonie

alle producten zijn gebaseerd op dezelfde grondstoffen. Je zou haast kunnen zeggen "plantenvoeding is plantenvoeding".

Er wordt ingespeeld op de emotie en door net te weinig info te verstrekken komt de nieuwsgierigheid ook nog naar boven. En dat is waar het om te doen is. Zodat u dan toch maar die 30 euro overmaakt.
 
Ik maak die dertig euri's vast niet over.... :)
Heb mijn kast vol staan met aquariumbemesting.nl voeding.
 
Ja vaag vind ik het ook en dat heb ik ook aangegeven op de site van hun op FB.
Duidelijkheid is denk ik erg belangrijk als men iemand wil overhalen om iets nieuws te gaan gebruiken.
 
Een ding is zeker, voor hun dictee van de Nederlandse taal zijn ze zeker gezakt. In dat kleine stukje tekst tel ik zeker 50 fouten. De regels voor het gebruik van hoofdletters zijn ze waarschijnlijk vergeten. Of dat moet nu die "Gave" zijn. :juggle:
 
Als de voeding net zo goed is als de kennis van de Nederlandse taal dan................ :(
 
Deze even bumpen...

Heb op de beurs een praatje gedaan met de mensen van Syfiori. Was benieuwd wat er allemaal in de plantenvoeding zat en wat ze zo speciaal maakt. Ging ongeveer zo:
- Wat zit er in?
S: Alles wat een plant nodig heeft...
- En dat is?
S: Alles wat een plant nodig heeft...
- Fosfaat?
S: Ja!
- Ijzer?
S: Ja!
- En wat gebruikt u dan zodat het fosfaat en ijzer niet bind?
S: (verdwaasde blik) Euh...
- Chelaten?
S: (verdwaasde blik) Euh.. Ja?!
- Welke dan?
S: (Blik op oneindig) Stilte... George Farmer vind ze goed! En hij heeft de "gave" net als ons om te zien wat een plant nodig heeft.
- Dat was mijn vraag niet...
S: De plantenvoeding weet wat de plant mankeert en corrigeert dit!
- (zelf een verdwaasde blik) Ah zoooo... Maar aan de kleur van uw voeding kan ik zien dat u geen sterke chelaten gebruikt, en er zeer weinig bruikbaar ijzer in zit.
S: Het werkt echt goed hoor!

Na een tijdje heb ik het maar opgegeven, en ze vriendelijk bedankt voor de uitleg.
Mijn conclusie is wel dat dit "snake oil" is. Als je iets verkoopt, weet dan op zijn minst wat er in je product zit.
Ze wisten wel te zeggen dat het "biologisch" was. Zou eerder denken "bio-on-logisch".
 
ZOU ik maar NIET aan beginnen.
Zijn er op Fboek div. die het gebruikt hebben.
Huilen met de pet op, alles ging dood in de bakken.


Het een slap aftreksel van Festal.
Hebben al een proces aan hun broek gehad.

Als reactie van Festal, kon iedereen tegen 25 % korting Festal kopen.
 
George heeft dus een gave?? Ja om mensen te flessen dan zeker ;)
 
jessicapilon zei:
George heeft dus een gave?? Ja om mensen te flessen dan zeker ;)


Heet toch ook ,flessentrekkerij? :D
 
Jammer,kan het niet meer vinden,op FB. is al verwijdert.
 
grootste rotzooi die er is, deze meneer die voegd maar van alles toe in een flesje en weet niet wat die doet, hij heeft al een aantal slachtoffers. er zijn chemische reacties onstaan in de bak oa. hij gaat ieder geval lekker door ook op de limbeurs
 
hij is niet geregistreed geen certificaten niks..
 
backplay zei:
S: De plantenvoeding weet wat de plant mankeert en corrigeert dit!

Dat moeten we hebben : intelligente plantenvoeding. Wij hoeven niet mee na te denken, dat doet dat spul in dat flesje voor ons. Ik kan nog sterker vertellen, maar ik ben bang dat ik dan toch echt moet gaan liegen. :D
 
In de tijd dat America werd bevolkt liepen er figuren rond met flesjes water vermengd met whisky die op de markten hun spul vanuit een huifwagen aanboden, je kon er zelfs kreupelen door laten lopen....

Vandaag met alle informatie die we kunnen vinden is het niet verstandig om een dergelijk middel aan te bieden zonder referenties en bewezen onderzoek, kortom Bullshit.
 
Ik heb geen ervaring met het bovenstaande product en haar verkopers, maar ik hoop dat deze thread boven aan blijft staan zodat iedere hobbyist dit op tijd leest. Ik gelukkig nu wel.
 
Daar kan Mamba over mee praten.
Die heeft het(met anderen) ook gebruikt.
Alle planten in de bak verbranden door de zooi.
 
Als dit zo'n goddelijk middel is dan zou er ook geen blauw alg meer kunnen zijn lijkt me? Op diverse momenten in het filmpje zie ik een aantal plekken waar blauw alg zit/zat.
 
Ik word gewoon al knettergek van dat stukje tekst te lezen...
 

Terug
Bovenaan