Goeden Dag Topic


Avond allemaal, hier ook veel in de tuin gerommeld was lekker weer zelfs de korte broek aangehad....sorry nog buren en de rest van de straat.:p
Om toch nog op die advertenties te reageren, kijk hier t forum op de laptop en zie 0 advertenties.....is dat alleen op de telefoon ofzo die ads. ?
Waarschijnlijk gebruik je Edge als browser? Tot verdriet ook van Google YouTube gebruikt het een adblocker. (Als je die tenminste hebt aanstaan.)
 
Middag Ben en ik hoop dat alle Grunnegers je net zo lief zijn als de Belgen:DD;)
 
Waarschijnlijk gebruik je Edge als browser? Tot verdriet ook van Google YouTube gebruikt het een adblocker. (Als je die tenminste hebt aanstaan.)
Jep heb hier Edge draaien als browser, en op geen enkel forum reclame.

Middag !
 
Nou gelukkig is Feyenoord-Ajax genieten want ik kan rustig mn tukje afmaken want de kans op een goal krijgen de Amsterdammers zo niet. Daar ontbreek het aan routine.
 
Zo even eten afhalen bij het Indiase restaurant en kijken of dat iets is.
 
Zo even eten afhalen bij het Indiase restaurant en kijken of dat iets is.
Nou ik kan het niet analyseren wat die mensen meegeven dus ik schakel over op friet en de rest thuis heeft wat extra:DD

Net stukje gefietst en het is daar lekker weer voor.
 
Nou nette rit van van der Poel en nu gaan we wat eten.
 
Ik zeg alvast goedenavond allemaal.
 
Goedenavond. Nog snel een wandeling gedaan voordat de buien arriveren.:regen:


IMG_5968.jpeg
 
Avond Albert en hier is het nog aangenaam met 19 graden. Morgen overwegend droog na wat ik hoorde.
 
Vanmiddag het grootste deel van de bruinalg afgeheveld. Eens kijken of het minder wordt.
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen en iedereen een fijne dag gewenst.
 
Moge Marcel en de dames ook een goedemorgen.
 
Moge Andre en mooi avatar.
Moge Jaap.
 
Zoveel zorgen heb ik me gemaakt... Over de opwarming van de aarde die afgelopen zaterdag, zondag al een aanloop nam. Gelukkig verloopt de ochtend weer normaal want het regent. Wat maakt dat mijn groet zich wat rustiger vormt; goedendag allemaal!
 
Moge Ben en hier af en toe wat zon en in elk geval droog. Ik hoop zo nog wel op een beetje regen want dan hoef ik in de tuin niet te snoeien.
 
Middag allemaal.
 
Middag aanwezige dames en heren. Zonnetje schijnt weer lekker. Dus om half3 zit deze meneer weer op de fiets richting huis.

Edit: als het regent ook trouwens. ;)
 
Middag Albert. Hier ook nog zonnig al is de voorspelling dat die rond 3 uur wel weg is.
 
Goedemiddag.
 
Middag Albert.
 
Middag, najou vroege avond mag ook toch....:cool:

Vanavond het snoeigereedschap wat ik van het weekend in de tuin gebruikt heb maar op de bak loslaten, jeetje wat groeit het hard nu met andere voedingstoffen.:)
 
Dan zeg ik alvast avond Lex en is de hark niet een beetje groot voor in je bak? En wat te denken van de grasmaaier?;)
 

Terug
Bovenaan