Goeden Dag Topic


t wordt ook steeds vroeger met jullie. Volgens mij is de zomertijd 1uur vooruit en geen 2uur?
 
Diep heb ik erover nagedacht; "Ik hoop zo nog wel op een beetje regen want dan hoef ik in de tuin niet te snoeien." :):):juggle:
Ik hoop dat je er dan eindelijk achter bent wat ik bedoel:DD:DD
Zo niet dan ben jij niet een man die ver weg van de tuin blijft als alles nat is;)
 
t wordt ook steeds vroeger met jullie. Volgens mij is de zomertijd 1uur vooruit en geen 2uur?
Volgens mij lopen ze in Bergentheim wat achter. Ach laat ik je alvast een fijne Kerst toewensen Albert:DD;)
 
Nee ik bedoelde echt snoeien want dat doe ik niet als alles nat is want dan is het gras nat en met de kleigrond hier staan er gelijk plassen.
Maar aan de andere klopt het ook dat we met regen niet hoeven te sproeien dus het mes snijdt aan 2 kanten:DD
 
Avond. Om 1900u afspraak met de accountant. Ff wat declaraties doen bij de vrienden van de Blauwe Enveloppes.
 
Uit betrouwbare bron vernomen dat hiervoor een IP68 scheerapparaat gebruikt wordt.
Ook ik moet uitgaan van betrouwbare bronnen; Een scheerapparaat kent diverse mogelijkheden. Ook voor de meer vochtige omgevingen kan een IP68 apparaat op diverse manieren nuttig zijn.
Face-blush.svg.pngzonnebril.png
 
Moge Lissa.

Hier afgelopen nacht regen maar nu is het (nog) droog.
 
Na de nachtrust verstoord te hebben gehad door donder en bliksem toch maar weer wakker geworden.
dus zo als gewoonlijke
Een Goedemorgen gewenst 🍽️ :coffee::coffee:
 
Moge Jaap en hier is vannacht ook neerslag gevallen maar voor nu is het droog.
 
Nou volop zon en 14 graden ongeveer hier en we hebben nog teruglevering ook. Wat wil je nog meer:DD
 
Goede middag. Het opnieuw wennen gaat even tijd kosten. Ziet er allemaal geweldig uit. VG, John.
 
Middag! Lange dag vandaag, om half 7 nog een presentatie geven dus dat wordt een latertje en ben nu al moe :br:
 

Terug
Bovenaan