Goeden Dag Topic


Middag allemaal.
 
Goedemiddag en voor het weekend
vrolijk-pasen-kuikentje.jpg
 
Jullie ook fijne dagen Tom.
 
Middag zo voer voor de vissen weer binnen en gelijk twee mooie stukken hout gescoord ingewaterd en wel (y)IMG_20240330_144948.jpg
Nu eerst maar eens :koffie:
 
Middag.

Gisteren nagenoeg geen nitriet meer gemeten. Vanmorgen ook nagenoeg geen nitriet meer.
Fractie meer kleur dan leidingwater, maar ruim in de veilige zone.

Dus deze ochtend na 4 weken voor het eerst het water ververst. En zojuist thuisgekomen met de eerste bewoners.

10 stuks corydoras julii.
 
Middag.

Gisteren nagenoeg geen nitriet meer gemeten. Vanmorgen ook nagenoeg geen nitriet meer.
Fractie meer kleur dan leidingwater, maar ruim in de veilige zone.

Dus deze ochtend na 4 weken voor het eerst het water ververst. En zojuist thuisgekomen met de eerste bewoners.

10 stuks corydoras julii.
Vraagt om foto's

Mvg ronald
 
Middag heren en het is een grijze bende hier in de lucht.
 
Avond. Lekker wezen eten in Baarscnot. Kilometertje verderop. Nu wel uitbuiken op de bank.
 
Goedemorgen. Vandaag een dagje naar terrariumbeurs in Houten. Mogelijk kom ik terug met een hoornkikker, ook wel pacmankikker genoemd. Het terrarium staat al klaar.
 
Moge Nathalie en veel plezier alvast.
 
Goedemorgen.

Jeetje tijd vliegt. Alweer een uur voorbij….
 
Moge Marcel en je hebt gelijk want sinds je post alweer 12 min voorbij:DD
 
Ach. De klok een uur vooruit zetten heeft ook een GROOT voordeel.

Het regent een uur korter. :cool::cool:
 
Ik heb de klok niet vooruit gezet maar ga gewoon een uur eerder naar bed:giggle:
 
Ik heb de klok niet vooruit gezet maar ga gewoon een uur eerder naar bed:giggle:
Nog eerder? ;)

De zon schijn hier, stukkie vlaai tgv ons 18jr huwelijk vandaag. En dan lekker een boswandeling maken hierzo
 
Nog eerder? ;)

De zon schijn hier, stukkie vlaai tgv ons 18jr huwelijk vandaag. En dan lekker een boswandeling maken hierzo
Wel op tijd terug zijn voor ' De Ronde ' en proficiat met de huwelijksverjaardag .
 
Gisteren was ons fraai weer beloofd in het oosten des lands. Het was bewolkt en de wind deed behoorlijk haar best om te doen waar ze goed in is. Waaien. En de temperatuur van die woei was laag hetgeen goed merkbaar was in mijn wandeling. Niettemin doe ik u allen mijn goedgemutste groet toekomen. Maak er een mooie dag van!
 
Middag allemaal en van harte Albert.
 
Middag vanuit een ☀️ Andijk
 
Middag Jaap en hier hebben we al wel 10 min de zon gezien.
 
Avond! 3 puntjes zijn weer binnen 😎
 
Avond, onderuit op de bank. Uitbuiken.
 

Terug
Bovenaan