Goeden Dag Topic


Middag, terug van een weekje Italië lekker ff er tussen uit geweest, was aardig weer ( beter als hier geloof ik:p).
Nog wat gemist hierzo, denk ik niet toch ?
Hopelijk wordt t wel snel wat warmer hier.......
Ja je hebt wat regen gemist maar ik kan je zeggen dat we wat hebben bewaard voor je Lex voor de komende dagen;)
 
  • Haha
Waarderingen: Lex
Is al langer bekend dat die vent geen belgen moet of mag de waarheid niet benoemd worden misschien ??
Nou, nou, ik dacht dat Ben het als geintje heeft bedoeld dus laten we het wel gezellig houden a.u.b.
Ik heb nooit geweten of gemerkt dat ben een hekel aan Belgen heeft en zo ken ik hem ook niet maar goed laten we overgaan tot de orde van de dag.
 
Middag! Net groot onderhoud gedaan. Vanavond met de vrouw overleggen of ik toch een grotere bak mag nemen :DD
Jeeej ik mag tot 1 meter gaan, zodat hij op de plek kan blijven waar nu de lido staat. Met de belofte dat ik niet binnenkort weer met de vraag kom om groter te gaan :engel:
 
Jeeej ik mag tot 1 meter gaan, zodat hij op de plek kan blijven waar nu de lido staat. Met de belofte dat ik niet binnenkort weer met de vraag kom om groter te gaan :engel:
Tip: aan dat laatste heb je dan geen actieve herinneringen meer;)

Avond binnenkomers.
 
Nou het regent hier al geruime tijd dus ik hoop dat de Paashaas wat zon wil nemen en liefst binnen een uur:DD:DD
 
Is al langer bekend dat die vent geen belgen moet of mag de waarheid niet benoemd worden misschien ??
Nee, een hekel aan Belgen heb ik niet. Mijn reacties zijn niet altijd serieus te nemen en ook niet zo bedoelt. Zo schreef je gdm als afkorting voor goedemorgen waardoor ik mijn opmerking plaatste. Jij maakt je zelf nooit schuldig aan puntige opmerkingen?
 
Hoewel het weder mijn humeur drastisch naar beneden drukt mee ik toch dat een gemeende en hartelijk bedoelde groet naar jullie toe op z'n plaats is; goedemiddag allemaal!
 
Hoewel het weder mijn humeur drastisch naar beneden drukt mee ik toch dat een gemeende en hartelijk bedoelde groet naar jullie toe op z'n plaats is; goedemiddag allemaal!
Ben ik zou er niet te zwaar aan tillen want zoals ik gister ook al als reactie gaf kennen we je helemaal niet zo en ik denk dat Stefan je niet goed begrepen:deal:

Middag Albert.
 
Ben ik zou er niet te zwaar aan tillen want zoals ik gister ook al als reactie gaf kennen we je helemaal niet zo en ik denk dat Stefan je niet goed begrepen:deal:

Middag Albert.
Zwaar tillen mag ik allang niet meer. Maar dit gaat ook helemaal niet over Stefan maar over het weder! Of zoals sommigen dat ook wel zeggen het weer...
 
Zwaar tillen mag ik allang niet meer. Maar dit gaat ook helemaal niet over Stefan maar over het weder! Of zoals sommigen dat ook wel zeggen het weer...
Ik had inderdaad je post van daarvoor moeten quoten maar ja met dit weer werkt mn brein minder effectief. Soms vraag ik me weleens af met welk weertype mijn brein wel vlotjes werkt:DD
 

Terug
Bovenaan