Goeden Dag Topic


Moge Albert en hier ook zonnig maar net tussendoor een flinke bui met een regenboog.

Moge Lissa.
 
Weinig gemerkt vd regen John, toen waren mijn oogleden nog gesloten.
 
Ja vannacht is het wel regenachtig geweest als ik de plassen zo bekijk. Nou ja de zon is er weer maar er komt nog genoeg regen aan vandaag en morgen.
Lekker MotoGP kijken.

Ik zag toevallig de Formule E van vorige week met een fantastische laatste ronde tussen de nummers 1 en 2 en vlak daarachter de volgende 3 naast elkaar over de finish. Het kan dus wel spannend zijn met die vierwielers en de F1 moet dat maar eens goed bekijken;)
 

Nooit verwacht dat wij malawis in europa hadden in het wild en zeker niet in koude plekken.

Super vreemd om dit te zien. Bijna soort aquarium met alle cryptos valnisiveria die daar niet horen. En alle cichliden uit afrika en amerika

Bijna alsof een aquariaan van de gehele rivier zijn vijver wou maken.
 
Ja vannacht is het wel regenachtig geweest als ik de plassen zo bekijk. Nou ja de zon is er weer maar er komt nog genoeg regen aan vandaag en morgen.
Lekker MotoGP kijken.

Ik zag toevallig de Formule E van vorige week met een fantastische laatste ronde tussen de nummers 1 en 2 en vlak daarachter de volgende 3 naast elkaar over de finish. Het kan dus wel spannend zijn met die vierwielers en de F1 moet dat maar eens goed bekijken;)
Formule E zal een stille dood sterven wegens geen interesse
 
Formule E zal een stille dood sterven wegens geen interesse
Ja dat had ik ook niet anders verwacht maar goed je kan zien dat het toch wel spannend kan zijn en dat het in de top 5 niet steeds een gelopen race is.
Bij de MotoGP wordt ook gesproken over de electrische motoren maar voor mij hoeft dat niet zonder het echte ronkende geluid.
 
Dikke hagelbui over getrokken hierzo.
IMG_5882.jpeg
 
Ja die hebben we hier ook gehad Albert en het is nog geen zomer.
 
hier 9 graden met veel opklaringen is nu fel blauwe lucht en zonnenpanelen brengen voldoende op vandaag
 
Zo dat was weer een hele mooie sprintrace in de MotoGP en een mooie strijd om plek 2 en 3.
 
gelijk op F1 dus
Nou daar zie je zelden een spannende strijd aan de top. De eerste 3 zaten weer binnen 1 sec en dat is bij de F1 eerder 20-25 seconden:DD:DD
Colin Veijer start morgen van plek 6 dus dat is weer een goede uitgangspositie voor dat jonge broekie. Maar jullie Belgische vriend doet het ook niet slecht in het team van jarno jansen.
 
Klopt niet de eerste in F1 zit op 20 a 25 sec daarna zitten er zeven wagens op een zakdoek
 
Klopt niet de eerste in F1 zit op 20 a 25 sec daarna zitten er zeven wagens op een zakdoek
Nou ik zie vaak dat de ruimte tussen nummer 1 en 10 al snel 1 minuut is dus dat is wel erg veel. Maar goed je wil toch ook graag wat spanning aan de kop zien tussen de eerste coureurs.
In elk geval strijd om het podium.

Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Ja kortom om het podium geen of weinig spanning;)
Maar ja gelukkig kunnen we kijken naar wat we zelf leuk vinden.
 
Avond, bui na bui hier vandaag. Niet veel uitgevoerd vanmiddag. Beetje bankzaken doen met de ogen dicht, en beetje schermpje kijken en mn oog op het regenwoud naast me.
 
Goedenavond.

Hier een dag met klusjes.
Plintje geplaatst en nog wat kitwerk.
Ik moest nog steeds de gaten dichten waar voorheen de verwarmingsbuizen door liepen. Dus die zijn nu ook dicht.
Moest ook nog een stukje vloer rond de nieuwe afvoer in het washok in de betonverf zetten.
Dus als je eenmaal weer begint, dan pak je ook gelijk de rest weer op.

Misschien morgen naar de Ikea. Een paar Ivar stellingen kopen. Die kunnen dan in de tuinkamer. Kratten staan nu opgestapeld. Maar de onderste krat vind dat niet leuk.
 

Terug
Bovenaan