Goeden Dag Topic


Goedenavond.

Zo druk dagje. Lekker in rommel en herrie gezeten.
Maar dan heb je ook wat.

De nieuwe pui is echt heel erg mooi. En de voordeur ook.
Zal zo wel een plaatje posten in mijn FA.
 
Middag, vandaag onze moeder begeleid naar haar laatste rustplaats, het voelde heel bijzonder om zelf in de rouwauto te mogen rijden. Nu is het tijdperk van ons wekelijkse bezoekjes naar haar voorbij.
Dat lijkt me een heel bijzonder moment geweest. Fijn dat je dat voor haar hebt mogen doen. T zal wennen worden zonder de mantelzorg voor je moeder.
 
Middag, paar uurtjes gewerkt tot 10uur, en toen geholpen om het appartement van moeders leeg te ruimen. Alles is weggegeven naar Dorcas, familie.. of de gemeente stort.

Net thuis, en genoten van een portie kibbeling van de visboer die vlakbij het gebouw staat waar moeders woonde.

Nu wachten oo DHL die onderweg is met wat planten en een sproei-installatie voor het project. Dus weer wat te klussen vandaag, of morgen. Net waar ik nog zin in heb.
 
Zo even lekker in de regen gestaan, ehhh gedoucht bedoel ik en alles is verder klaar dus ik ga lekker niksen.
 
Zo even lekker in de regen gestaan, ehhh gedoucht bedoel ik en alles is verder klaar dus ik ga lekker niksen.
eigenlijk zou je enkel nog iemand moeten hebben die op dat moment met een sponsje over jou wil wrijven , zo hoef je niks meer te doen .
 
Goedenavond.

Hier vandaag nog wat pur en kitwerk gedaan. Morgen ook nog klein stukje kitten.
Plintje leggen. Dan is het weer netjes.
Vandaag gordijnen uitgezocht en besteld.

En ondanks nieuwe kozijnen, toch alles afgesopt. Ramen zaten vegen en adrukken op.
En dat kunststof is statisch door het verwijderen van de folie, dus zat vol met stof.

De tuinkamer is nu gelijk een stuk aangenamer. Die vieze muffe schimmel lucht is weg.
 

Terug
Bovenaan